Miksi haluan seurustella itseäni fiksumman miehen kanssa?
Ei todellakaan saa olla tyhmempi eikä samantasoinen.
N22
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Biologia.
Kerro tarkemmin?
Kaipaat isähahmoa mahdollisesti. Viisaampaa ja jotain johon luottaa. Sekä auktoriteettiä. Onko näin ap?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat isähahmoa mahdollisesti. Viisaampaa ja jotain johon luottaa. Sekä auktoriteettiä. Onko näin ap?
Juu. Haluan kysellä ja saada älykkäitä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologia.
Kerro tarkemmin?
hypergamia.
Evoluutiopsykologiaa. Miehellä on luonnollisesti oltava jotain tarjottavaa sinulle, jotta juuri hän on valintasi, eikä joku muu. Normaalia luonnonvalintaa kuten muillakin lajeilla - ihmisellä se vaan on aika kompleksinen kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiopsykologiaa. Miehellä on luonnollisesti oltava jotain tarjottavaa sinulle, jotta juuri hän on valintasi, eikä joku muu. Normaalia luonnonvalintaa kuten muillakin lajeilla - ihmisellä se vaan on aika kompleksinen kokonaisuus.
Miehet eivät ymmärrä tätä tosiasiaa että pitää olla jotain tarjottavaa naiselle. Ja suuttuvat jossen heitä valitse.
Vierailija kirjoitti:
M G T O W
koska nainen haluaa älykkään miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M G T O W
koska nainen haluaa älykkään miehen?
Tuolla tyypillä ei ole silloin muuta mahdollisuutta.
Et varmaan ole kovin älykäs. Normaalia älykkäämmillä taibharvoin edes normaaliälyisillä on mitään fiksaatioita itseään älykkäämpiin vaan kaivataan kumppania, joka on samalla aaltopituudella. Taukeilla tuo on yleisempää.
Se lienee helppoa sillä ainakin yleistietoa miehiltä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole kovin älykäs. Normaalia älykkäämmillä taibharvoin edes normaaliälyisillä on mitään fiksaatioita itseään älykkäämpiin vaan kaivataan kumppania, joka on samalla aaltopituudella. Taukeilla tuo on yleisempää.
En varmaan olekkaan mutta olisi ihana saada älykäs ihminen elämäänsä, tällä hetkellä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ymmärrä tätä tosiasiaa että pitää olla jotain tarjottavaa naiselle. Ja suuttuvat jossen heitä valitse.
Jotkut ymmärtävät, jotkut eivät. Ja parhaat taas keskittyvät menestykseen, eivät naisiin. Miesten on hyvä ymmärtää, että nainen ihastuu aina mieheen tuotteena ja hänen saavutuksiinsa, se ei ole varsinaisesti henkilökohtaista. Näkyyhän tuo suhteissakin. Kun mies löytää itsensä pitkästä suhteesta, hän ei jaksa panostaa, taantuu ja nainen ei enää arvosta, ja suhde päättyy. Tämä tapahtuu aika usein.
Oikeasti suhdetta pitäisi ylläpitää pitämällä itsestään huolta joka päivä, periaatteessa naisen kunnioitus tulee hankkia jokainen päivä uudelleen. Nämä ovat asioita joita suuri osa miehistä ei elämänsä aikana ymmärrä. Ei ole ainoaa oikeaa rakkautta, mutta rakkautta kyllä voi tuntea, ja sitä on olemassa. Silti tässä maailmassa ei ole yhtäkään naista, tai miestä, joka olisi sen erityisempi kuin muutkaan.
Miehen paras päätös on keskittyä itseensä ja menestykseen. Naisia ei kannata jahdata.
Itse ainakin olen aina pitänyt älykkyyttä seksikkäänä. Etenkin matemaattista ja kielellistä lahjakkuutta. En usko, että itsekään olen ihan tyhmä. Minulla on tohtorintutkinto yhdestä luonnontieteestä ja harrastukseksi olen opiskellut 10 kieltä. Tykkään syvällisistä, analyyttisista keskusteluista. Tunnen vetoa fiksuihin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen aina pitänyt älykkyyttä seksikkäänä. Etenkin matemaattista ja kielellistä lahjakkuutta. En usko, että itsekään olen ihan tyhmä. Minulla on tohtorintutkinto yhdestä luonnontieteestä ja harrastukseksi olen opiskellut 10 kieltä. Tykkään syvällisistä, analyyttisista keskusteluista. Tunnen vetoa fiksuihin miehiin.
Minua häiritsee jos ei ole matemaattista kykyä. Siksi erosin exästä.
Olen ehkä poikkeus mutta minusta on söpöä, jos mies on vähän hömelö. Varsinkin käytännön asioissa.
Biologia.