Miten voin ottaa kotiintoimituksen vastaan kun olen töissä 8-16?
Olen töissä koko sen toimitusajan. Ja asun kerrostalossa, eli ulos ei voi jättää.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ihmiset on nykyään tällaisia että eivät voi käsittää palveluaikoja tai mitään muutakaan, ihmettelevät vaan että miksei maailma pyöri juuri minun asioiden mukaan! Kasvattakaa Lapset osaksi tätä maailmaa ja ymmärtämään sen, että täällä on aika paljon ihmisiä että se omaan napaan tuijottelu on ääliömäistä.
Aika usea varmaan pähkäilee, miksi paketit pitää tuoda just silloin kun normaali ihminen on töissä. Senkö takia, että sen voi suoraan jättää noutopisteeseen kun ketään ei oletettavasti ole kotona.
Mulle sattui viimeksi niin ihana kuljettaja, että edellisenä iltana soitteli mitäs tehdään ja kun sanoin, että mun pitää jo 8 olla muualla, niin kysyi passaako heti 7 pintaan kun silloin kuulemma alkaa kierros. Sopi hyvin.
Muutenkin luulisi asiakkaita riittävän paremmin, jos itse lafka joustaisi noissa ajoissa.
Joillain kai onkin kuljetus myös iltaisin.
niillä on luultavasti niin paljon asiakkaita, että on varaa määrätä itse
Jos se on joku maan perkeleen iso paketti niin kyllä ne sen mieluummin toimittaa, kuin pitävät pyörimässä tai parhaassa tapauksessa se joudutaan kuskaamaan takaisin.
Ehkä kannattaisi olla yhteydessä postiin?
Helppoa kun heinän teko. Itse en ostele,jos ei itselle sovi. Olkoot sitten hinta,maksu tapa,kuljetus tapa yms. Ja kun sopii,niin saatan ostaa. Monesti olen ostanut jotain ja olen juuri lomalle lähdössä. Niin tilaan tuotteen sinne lomapaikkaan. Ja näin on mulla usein hyvin toiminut. Sitten on käyny niin myös, että ollaan lomalla muualla ja joku tilattu tavara saapuikin kotiin sinä aikana,niin aina on löytynyt joku naapuri joka auttaa ja ottaa paketin vastaan. Näinkin on hyvä, että on ihmisiä elämässä. On ollu niinkin, että kallis tavara on jätetty oven eteen,ihan erikseen kuljetuksen kanssa sopien. Tosin asun omakotitalossa ja meillä ei oven edestä edes kallista tvtä ole pöllitty.
Vierailija kirjoitti:
Kotiinkuljetuksen voi yleensä muuttaa lokeroon tai toimipisteeseen vietäväksi. Itse otan aina työpaikan viereiseen postiin kaikki, helppo hakea lounastauolla tai töistä lähtiessä.
Ai sohvan tai sängyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ihmiset on nykyään tällaisia että eivät voi käsittää palveluaikoja tai mitään muutakaan, ihmettelevät vaan että miksei maailma pyöri juuri minun asioiden mukaan! Kasvattakaa Lapset osaksi tätä maailmaa ja ymmärtämään sen, että täällä on aika paljon ihmisiä että se omaan napaan tuijottelu on ääliömäistä.
Minä kyllä ihmettelen täysin samaa asiaa kuin ap. Kuriirifirmojen kannattaisi kilpsilla keskenään toimitusajoilla. Naurettavaa olettaa, että kaikki olisivat työttömiä tai eläkeläisiä ja kotona virka-aikaan. Oudointa on uusin suuntaus, että joitain huonekaluja ei voi tilata oikeasti kotiintoimituksella, vaan se jätetään ulos oven eteen! Joku aivopieru näköjään, ehkä se firma ei käsitä, että moni asuu kerrostalossa keskikaupungilla, eikä ulos kadulle voi huonekalua jättää...
kannattaakin tilata sisääntoimitus, jos haluaa sohvansa sisälle asti
Katsopas kun kaikista kaupoista ei saa tilattua muuta toimitusta kuin sen, joka jättää kadulle.
et tilaa sellaisista kaupoista
aikoinaan kun itse etsin sohvia, niin missään ei ollut sohvaa, jota ei joku muu kauppa olisi myös myynyt (poislukien käsityöläisten tekemät uniikkisohvat)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ihmettelen täysin samaa asiaa kuin ap. Kuriirifirmojen kannattaisi kilpsilla keskenään toimitusajoilla. Naurettavaa olettaa, että kaikki olisivat työttömiä tai eläkeläisiä ja kotona virka-aikaan. Oudointa on uusin suuntaus, että joitain huonekaluja ei voi tilata oikeasti kotiintoimituksella, vaan se jätetään ulos oven eteen! Joku aivopieru näköjään, ehkä se firma ei käsitä, että moni asuu kerrostalossa keskikaupungilla, eikä ulos kadulle voi huonekalua jättää...
kannattaakin tilata sisääntoimitus, jos haluaa sohvansa sisälle asti
Katsopas kun kaikista kaupoista ei saa tilattua muuta toimitusta kuin sen, joka jättää kadulle.
Katsoppas kun tuollaisista kaupoista ei ihmisen ole pakko tilata yhtään mitään. Kun menee kauppaan, näkee sen tavaran heti ja jos miellyttää, sen voi ostaa ihan itse ja kuljettaa kotiin tai hommata itse mieleinen kuljettaja, esim. vaikka lainata autoa jos omaa ei ole. Miksi pitää tehdä yksinkertaisista asioista mahdollisimman monimutkaisia?
Jotkut voivat olla töissä iltavuorossa, idiootti.
Esim. Postilla voi valita kotiinkuljetusajaksi aamupäivän, iltapäivän tai illan, ja kun toimitusaika lähestyy, se tarkentuu tunnin aikaikkunaksi.