Miten voin ottaa kotiintoimituksen vastaan kun olen töissä 8-16?
Olen töissä koko sen toimitusajan. Ja asun kerrostalossa, eli ulos ei voi jättää.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilatessasi älä valitse kotiintoimitusta.
Kun voisikin valita, mutta sieltä mistä tilasin niin ei voinut. Ap
Ilmoita kellon aika milloin olet kotona ! Kyllä minä olen aina saanut valituksi illalla tuonnin
älä tilaa sellaisiin aikoihin, kun kotona ei ole ketään. mikään asia ei ole elämälle niin välttämätön, että se on pakko tilata jostain netistä
tai tilaa toimitus työpaikalle
pyydä naapuriasi vastaanottamaan se ja anna naapurillesi sen jälkeen maltillista parempi korvaus työstään
ta yhteys kuljetustahoon ja kysy miten kannattaisi toimia, tai yritä valita joko toinen toimitusaika
pidä saikkupäivä töistä jonkun tekosyyn nojalla
ota virheestäsi opiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vähänkin asialliset kuljetusyritykset/kuriirit tekevät yksityishenkilöiden toimitukset pääasiassa iltaisin.
Se on ihan ap:n valinta ettei halua maksaa sellaisesta palvelusta
Sellaista ei aina ole valittavissa.
Ohis
Ihan mielenkiinnosta, missä verkkokaupassa ei voi valita toimitustapaa? Temussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vähänkin asialliset kuljetusyritykset/kuriirit tekevät yksityishenkilöiden toimitukset pääasiassa iltaisin.
Ohis
Ihan mielenkiinnosta, missä verkkokaupassa ei voi valita toimitustapaa? Temussa?
Voisin kuvitella, että ulkomailla on muitakin verkkokauppoja kuin Temu, missä toimitustapaa ei voi valita.
Juoppopariskunta naapurissa ja pariskunnan miespuolinen yritti varastaa oveltamme Volt-tilauksemme, kun en heti rynnännyt ovelle ovikellon soidessa. Väitti, että luuli omakseen. 😅
Meillä tilattiin laminaatit koko 58 neliöisen kodin lattioihin. Eli siis valtava määrä. Olin raskaana toisella kolmanneksella ja kotona vapaapäivänä. Toimituksen piti tulla vasta iltapäivällä, kun puoliso olisi kotona, mutta kuljetusfirma soittikin, että ovat vartin kuluttua pihassa ja kello oli tuskin puolta päivää. No eipä siinä mitään, menin vastaan ja alkoivat purkamaan lastia kerrostalon pihaan. Silloin selvisi, että eivät suostu kantamaan laminaatteja 2. kerrokseen vaikka olin nimenomaan maksanut tästä palvelusta. Sanoivat, että sellaista palvelua ei heillä ole. No eipä siinä voinut muuta, kun alkaa kantaa itse laminaatteja pari kerrosta. Ei niitä lumisateeseenkaan voinut jättää. Sain toki myöhemmin rahat kantopalvelusta takaisin, mutta se ei paljon lohduttanut siinä hetkessä, kun pelkäsin saavani keskenmenon niissä portaissa laminaatteja raahatessa. Olisivat tulleet edes sovittuun aikaan niin olisi puoliso ollut auttamassa.
Mulle kerran tuputuettiin toimitusta 21-23
Olin nukkumassa siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan ostin huonekaluja. Toimitusaika oli 16.30 jälkeen. Klo 15 soitetaan että nyt ollaan pihassa. Mitäpä siihen kuin sanoa että minä olen jo tilatessa ilmoittanut että en ole kotona ennen kuin 16.30. Vastasivat että joo niin tässä lukee mutta oli tänne päin muuta niin tultiin nyt. No työnantajani oli ja on onneksi joustava. Sanoin että olen töissä mutta täältä menee puoli tuntia jos lähden heti. Odottivat sitten ja olivat vihaisia. Minä olin vihainen myös ja sanoin että se kelloaika ei ollut kyllä myyjälle mikään ongelma ja älkää ottako toimituksia jotka ei aikatauluun sovi. Kuulemani mukaan tällaista tapahtuu jatkuvasti edelleen. Poika oli saanut myös toimituksen tuntia ennen mutta oli ollut etäpäivällä onneksi.
Mä taas tilasin työpaikalleni.
Sain lainattua pakun, joten tuonti ei ole ongelma. Oli patjat.
Ennen tilaamista kävin läpi vaihtoehdot, tuodaan 8-12 tai 12-16 välisenä aikana ja vika 16-20.
Paras oli 12-16 ja töihin, olen työpaikalla 9-17.
16.15 soitin ja kysyin missä mennään.
puhelinpalvelu oli mennyt kiinni.
Klo 20 soittivat.
Olin tosi vihainen ja sanoin tuokaa tänne tai pitää peruuttaa.
Aivan ruokottoman huonoa palvelua oli. Ei millään suostuneet myöntämään heidän virhe.
Toivat sitten kotiin, n kk päästä
Vierailija kirjoitti:
Mulle kerran tuputuettiin toimitusta 21-23
Olin nukkumassa siihen aikaan.
Meille yritettiin myös toimittaa tilausta klo:23. Toimitusaika oli sovittu klo:17 ja 19 väliin. Ilmoitin, että yrittävät seuraavana päivänä uudelleen. Tulivat, ja sovittuun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilatessasi älä valitse kotiintoimitusta.
Kun voisikin valita, mutta sieltä mistä tilasin niin ei voinut. Ap
No miksi tilasit? Eikö sulla käynyt mielessä, että oot töissä :D
Ootko joku pakkomielteinen shoppailija?
Sovi että naapuri ottaa vastaan sun rojut.
Tarvitsin sitä eikä sitä saa muualta. Katotaan jos tämä kommentti ei joutuisi sensuroitavaksi. Ap
Sitte sinun pitää tilata tavarat kun olet lomalla. Ja jos pitää saada juuri nyt, nni kai työnantajasi antaa palkatonta lomaa tällaisessa hätätapauksessa?
Mikä on niin uniikki tuote, että sitä ei saa kuin yhdestä verkkokaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Temusta en tiedä, mutta ainakin monilla pienemmillä kaupoilla on niin. Viimeksi tilasin suomalaisesta pientavaraliikkeestä, ja ainut vaihtoehto oli se Postin jos ei mahdu luukkuun jätetään ovelle-paketti.
Asun piemkerrostalossa ja olen luvannut jättää oven eteen.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ihmiset on nykyään tällaisia että eivät voi käsittää palveluaikoja tai mitään muutakaan, ihmettelevät vaan että miksei maailma pyöri juuri minun asioiden mukaan! Kasvattakaa Lapset osaksi tätä maailmaa ja ymmärtämään sen, että täällä on aika paljon ihmisiä että se omaan napaan tuijottelu on ääliömäistä.
Minä kyllä ihmettelen täysin samaa asiaa kuin ap. Kuriirifirmojen kannattaisi kilpsilla keskenään toimitusajoilla. Naurettavaa olettaa, että kaikki olisivat työttömiä tai eläkeläisiä ja kotona virka-aikaan. Oudointa on uusin suuntaus, että joitain huonekaluja ei voi tilata oikeasti kotiintoimituksella, vaan se jätetään ulos oven eteen! Joku aivopieru näköjään, ehkä se firma ei käsitä, että moni asuu kerrostalossa keskikaupungilla, eikä ulos kadulle voi huonekalua jättää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Eskmerkiksi Belianissa ei voi valita, vaan ainoa toimitusvaihtoehto sohvalle oli, että toimittavat sen johonkin aikaan päivästä ja jättävät sen ulos kadulle, itse pitää odottaa koko päivä kotona, ilmeisesti norkoilla rappukäytävässä ja kun se tulee joskus, raahata sohva yksin kuudenteen kerrokseen.
Vierailija kirjoitti:
Juoppopariskunta naapurissa ja pariskunnan miespuolinen yritti varastaa oveltamme Volt-tilauksemme, kun en heti rynnännyt ovelle ovikellon soidessa. Väitti, että luuli omakseen. 😅
Kuinka tämä liittyy postin kotiinkuljetukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ihmiset on nykyään tällaisia että eivät voi käsittää palveluaikoja tai mitään muutakaan, ihmettelevät vaan että miksei maailma pyöri juuri minun asioiden mukaan! Kasvattakaa Lapset osaksi tätä maailmaa ja ymmärtämään sen, että täällä on aika paljon ihmisiä että se omaan napaan tuijottelu on ääliömäistä.
Minä kyllä ihmettelen täysin samaa asiaa kuin ap. Kuriirifirmojen kannattaisi kilpsilla keskenään toimitusajoilla. Naurettavaa olettaa, että kaikki olisivat työttömiä tai eläkeläisiä ja kotona virka-aikaan. Oudointa on uusin suuntaus, että joitain huonekaluja ei voi tilata oikeasti kotiintoimituksella, vaan se jätetään ulos oven eteen! Joku aivopieru näköjään, ehkä se firma ei käsitä, että moni asuu kerrostalossa keskikaupungilla, eikä ulos kadulle voi huonekalua jättää...
kannattaakin tilata sisääntoimitus, jos haluaa sohvansa sisälle asti
Vierailija kirjoitti:
Aika usea varmaan pähkäilee, miksi paketit pitää tuoda just silloin kun normaali ihminen on töissä. Senkö takia, että sen voi suoraan jättää noutopisteeseen kun ketään ei oletettavasti ole kotona.
Mulle sattui viimeksi niin ihana kuljettaja, että edellisenä iltana soitteli mitäs tehdään ja kun sanoin, että mun pitää jo 8 olla muualla, niin kysyi passaako heti 7 pintaan kun silloin kuulemma alkaa kierros. Sopi hyvin.
Muutenkin luulisi asiakkaita riittävän paremmin, jos itse lafka joustaisi noissa ajoissa.
Joillain kai onkin kuljetus myös iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Eskmerkiksi Belianissa ei voi valita, vaan ainoa toimitusvaihtoehto sohvalle oli, että toimittavat sen johonkin aikaan päivästä ja jättävät sen ulos kadulle, itse pitää odottaa koko päivä kotona, ilmeisesti norkoilla rappukäytävässä ja kun se tulee joskus, raahata sohva yksin kuudenteen kerrokseen.
sellaisista kaupoista ei tilata. Jos tilataan, niin sitten hyväksytään heidän rajalliset ehtonsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattaakin tilata sisääntoimitus, jos haluaa sohvansa sisälle asti
Katsopas kun kaikista kaupoista ei saa tilattua muuta toimitusta kuin sen, joka jättää kadulle.
Miten tämä ongelma ei käynyt mielessä ennen kotiin tilaamista?