Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehtiikö 300km päähän mökille juhannukseksi sähköautolla jos lähtee tänään?

Vierailija
10.06.2026 |

Miten on?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa ajassa sen mökkimatkan ajaa kuin millä tahansa muulla autolla.

Jis mökkitiellä on kivenmurikoita, niin akut vaurioituu. Ei oo maasto/metsätie ajoon sopiva

Kannattaa korjata tie kuntoon jos se on noin pahasti vaurioitunut.

Ei mua kiinnosta vuokramökin omistajan teitä kunnostaa eikä se minulle kuulu vuokralle mennessäni.

Mistä edes tuollaisen mökin olet löytänyt johon ei kunnon tietä mene perille!?

Tossa kilometrin päässä on sellainen tie möksälle. En ajaisi autolla sinne. Kävin fillarilla. Siel oli mökkiläinen

Vierailija
42/47 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hullu ostaa sähköuaton. Minulla on vuonna 2016 ostettu bensa toyota. Mökille matkaa 28 km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jis mökkitiellä on kivenmurikoita, niin akut vaurioituu. Ei oo maasto/metsätie ajoon sopiva

Kaikkien mökit eivät olekaan jossain umpikorvessa. Eikä kaikki polttomoottoriautotkaan ole hyviä louhikossa,

Vierailija
44/47 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hullu ostaa sähköuaton. Minulla on vuonna 2016 ostettu bensa toyota. Mökille matkaa 28 km.

Minä ajoin vuosia bensalla. Nyt sähköllä. Ajan samoja reittejä ja matkoja kuin ennenkin. Yhtäkään ajoa ei ole jäänyt tekemättä käyttövoiman takia. Ja auto maksoi suunnilleen saman verran kuin vastaavat, samanikäiset ja kokoiset polttomoottoriautot. Mitähän hullua siinä on?

Vierailija
45/47 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti akku ei räjähdä yhdellä matkalla. Naarmustakin jäät kiinni vasta seuraavassa katsastuksessa,

Vierailija
46/47 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen juttua nämä on. Jossakin 12 vuotta vanhoissa tesloissa saattaa olla ongelma. Ihan samalla tavalla se pohja kestää sähkiksissä kuin muissakin.

Vierailija
47/47 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP provoaa. Jos auto on ikivanha pikkuakkuinen Leaf, niin onnistuu silläkin, tosin on aika tuskainen reissu. Modernimmalla autolle menee heittämällä samassa ajassa kuin polttiksllakin.  Mutta senhän tiesitkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi