lapsuudenkaveri halveksii kaikkea mitä teen ja juoruilee, vaikken ole mitään pahaa hälle tehnyt
miksi hän käyttäytyy noin? kaikki mitä teen on väärin ja muilta kuulen hänen kertoneen elämästäni asioita
Kommentit (13)
Ota etäisyyttä.
Itsellänikin on yksi lapsuudenkaveri, joka on tavallaan ihan mukava ja rento, mutta elää edelleen kolmikymppisenä sitä heidän perheen myrkyllistä kulttuuria jossa huvituksena toimii toisten pilkkaaminen.
Ovat mukamas sellasia ronskeja ja rentoja, käytännössä hyvin ilkeitä ja kovia ihmisiä. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ota etäisyyttä.
Itsellänikin on yksi lapsuudenkaveri, joka on tavallaan ihan mukava ja rento, mutta elää edelleen kolmikymppisenä sitä heidän perheen myrkyllistä kulttuuria jossa huvituksena toimii toisten pilkkaaminen.
Ovat mukamas sellasia ronskeja ja rentoja, käytännössä hyvin ilkeitä ja kovia ihmisiä. Ei kiinnosta.
Onkohan meillä sama kaveri? Heidän viihdettä on muiden haukkuminen ja arvostelu, ovat itse täydellsiiä
onneksi mulla ei ole tollaisia lapsuudenkavereita, mutta suvussa on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota etäisyyttä.
Onkohan meillä sama kaveri? Heidän viihdettä on muiden haukkuminen ja arvostelu, ovat itse täydellsiiä
Minun suvussa lähes kaikki on tuollaisia. Peittelevät sillä omia ongelmiaan, kun haukkuvat ja rienaavat muita. Voin sanoa, että siinä porukassa kukaan ei ole oikeasti onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota etäisyyttä.
Minun suvussa lähes kaikki on tuollaisia. Peittelevät sillä omia ongelmiaan, kun haukkuvat ja rienaavat muita. Voin sanoa, että siinä porukassa kukaan ei ole oikeasti onnellinen.
Ollaanko sukua? Meillä kans yksi henkilö, vapaakasvatuksen tulos 80-luvulta, koko suvun ongelmat löytää internetistä.
Jätä omaan arvoonsa ja hommaa parempia kavereita.
Tuollaisille ihmisille pitää sanoa päin näköä, että huomaavatko he ollenkaan olevansa pelkästään mulqvisteja, ilkeitä ja pahantahtoisia ihmisiä. Ja sitten katkoa välit, eikä varsinkaan kertoa mitään omia asioitaan kenellekään enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota etäisyyttä.
Ollaanko sukua? Meillä kans yksi
Tämä on ilmeisemmin hyvin yleistä. Nyt viimeaikoina alkanut kulissit kaatua monissa suvuissa. Nykyään asioista puhutaan ja nuoretkin uskaltavat puhua avoimemmin pahoinvoinnistaan ja niiden syistä. Ennen oli normaalia kiristää, uhkailla ja nöyryyttää, jos joku uskalsi kertoa mitä kulisseissa tapahtuu.
Kaverillasi on paha olla. Seuraavan kerran kun hän pilkkaa sinua, kysy häneltä onko kaikki kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Kaverillasi on paha olla. Seuraavan kerran kun hän pilkkaa sinua, kysy häneltä onko kaikki kunnossa?
Miten voi olla että koko kaveriporukalla on paha olla? kaikki ne on samanlaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla että koko kaveriporukalla on paha olla? kaikki ne on samanlaisia
Helposti, seura tekee kaltaisekseen. Voit kysyä koko kaveriporukalta että oletteko kaikki kunnossa? Olen kuunnellut juttujanne ja vaikuttaa ettei kaikki ole hyvin.
MIksi hengailet tuollaisen kanssa?