Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsuudenkaveri halveksii kaikkea mitä teen ja juoruilee, vaikken ole mitään pahaa hälle tehnyt

Vierailija
17.04.2025 |

miksi hän käyttäytyy noin? kaikki mitä teen on väärin ja muilta kuulen hänen kertoneen elämästäni asioita

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi hengailet tuollaisen kanssa?

Vierailija
2/13 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä.

Itsellänikin on yksi lapsuudenkaveri, joka on tavallaan ihan mukava ja rento, mutta elää edelleen kolmikymppisenä sitä heidän perheen myrkyllistä kulttuuria jossa huvituksena toimii toisten pilkkaaminen. 

Ovat mukamas sellasia ronskeja ja rentoja, käytännössä hyvin ilkeitä ja kovia ihmisiä. Ei kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota etäisyyttä.

Itsellänikin on yksi lapsuudenkaveri, joka on tavallaan ihan mukava ja rento, mutta elää edelleen kolmikymppisenä sitä heidän perheen myrkyllistä kulttuuria jossa huvituksena toimii toisten pilkkaaminen. 

Ovat mukamas sellasia ronskeja ja rentoja, käytännössä hyvin ilkeitä ja kovia ihmisiä. Ei kiinnosta. 

Onkohan meillä sama kaveri? Heidän viihdettä on muiden haukkuminen ja arvostelu, ovat itse täydellsiiä

Vierailija
4/13 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kateellinen.

Vierailija
5/13 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mulla ei ole tollaisia lapsuudenkavereita, mutta suvussa on

Vierailija
6/13 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota etäisyyttä.

Onkohan meillä sama kaveri? Heidän viihdettä on muiden haukkuminen ja arvostelu, ovat itse täydellsiiä

Minun suvussa lähes kaikki on tuollaisia. Peittelevät sillä omia ongelmiaan, kun haukkuvat ja rienaavat muita. Voin sanoa, että siinä porukassa kukaan ei ole oikeasti onnellinen. 

Vierailija
7/13 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota etäisyyttä.

Minun suvussa lähes kaikki on tuollaisia. Peittelevät sillä omia ongelmiaan, kun haukkuvat ja rienaavat muita. Voin sanoa, että siinä porukassa kukaan ei ole oikeasti onnellinen. 

Ollaanko sukua? Meillä kans yksi henkilö, vapaakasvatuksen tulos 80-luvulta, koko suvun ongelmat löytää internetistä.

Vierailija
8/13 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä omaan arvoonsa ja hommaa parempia kavereita. 

Vierailija
9/13 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisille ihmisille pitää sanoa päin näköä, että huomaavatko he ollenkaan olevansa pelkästään mulqvisteja, ilkeitä ja pahantahtoisia ihmisiä. Ja sitten katkoa välit, eikä varsinkaan kertoa mitään omia asioitaan kenellekään enää.

Vierailija
10/13 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota etäisyyttä.

Ollaanko sukua? Meillä kans yksi

Tämä on ilmeisemmin hyvin yleistä. Nyt viimeaikoina alkanut kulissit kaatua monissa suvuissa. Nykyään asioista puhutaan ja nuoretkin uskaltavat puhua avoimemmin pahoinvoinnistaan ja niiden syistä. Ennen oli normaalia kiristää, uhkailla ja nöyryyttää, jos joku uskalsi kertoa mitä kulisseissa tapahtuu.

Vierailija
11/13 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillasi on paha olla. Seuraavan kerran kun hän pilkkaa sinua, kysy häneltä onko kaikki kunnossa? 

Vierailija
12/13 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverillasi on paha olla. Seuraavan kerran kun hän pilkkaa sinua, kysy häneltä onko kaikki kunnossa? 

Miten voi olla että koko kaveriporukalla on paha olla? kaikki ne on samanlaisia

Vierailija
13/13 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla että koko kaveriporukalla on paha olla? kaikki ne on samanlaisia

Helposti, seura tekee kaltaisekseen. Voit kysyä koko kaveriporukalta että oletteko kaikki kunnossa? Olen kuunnellut juttujanne ja vaikuttaa ettei kaikki ole hyvin.