Milloin viimeksi olet syönyt ns. ulkona?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "niin sanotusti"? Ärsyttää tuon ns. lisääminen joka paikkaan. Joko syöt ulkona tai et.
Konkreettisesti ajateltuna ulkona syöminen olisi sitä, että mentäisiin paljaan taivaan alle syömään. Ns. ulkona syöminen on sitten sitä ravintolassa syömistä.
Eikö sitten voi kysyä Kuinka usein käyt syömässä RAVINTOLASSA?!
Syön lounaan Helsingin keskustan ravintoloissa joka työpäivä. On edullista ja paljon vaihtoehtoja. Välillä myös viikonloppuisin tulee miehen kanssa syötyä ulkona.
Ravintolassa en ole käynyt moneen vuoteen, mutta ulkona söin viimeksi maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "niin sanotusti"? Ärsyttää tuon ns. lisääminen joka paikkaan. Joko syöt ulkona tai et.
Konkreettisesti ajateltuna ulkona syöminen olisi sitä, että mentäisiin paljaan taivaan alle syömään. Ns. ulkona syöminen on sitten sitä ravintolassa syömistä.
Eikö sitten voi kysyä Kuinka usein käyt syömässä RAVINTOLASSA?!
Tai Milloin viimeksi söit ravintolassa?
Juuri tässä parvekkeella syön välipalaa. Olen ulkona.
Vaimo laittoi minut ulkoruokintaan vähän yli viikko sitten, kun mulla viikonlopun aktiviteetit vähän riistäytyivät käsistä. Tympeä nalkuttaja, mutta ainakin ruoka on ollut nyt huomattavasti maistuvampaa.
Viikonloppuna grillailtiin pihalla. 👍
Reilu viikko sitten käytiin ystävän kanssa Eliten illallinen nauttimassa. Tämän viikon perjantaina miehen kanssa illastamaan ravintolaan, ei ole vielä varausta. Käyn yleensä pari kolme kertaa kuukaudessa, iltaisin.
Harvemmin mennään ravintolaan syömään, mutta viikottain tilataan ulkoa ateriat.
Pyörälenkillä tällä viikolla kävin kebabilla n. 75 km jälkeen. Jaksoi pyöräillä vielä toisen mokoman takaisin.
Lauantaina olin vanhojen työkavereiden kanssa ravintolassa syömässä.
Tässäkin nyt on sekä ulkoilmassa syömisestä kerrottu, että ravintoloissa.
Mä oon pienipalkkainem pätkätyöläinen, niin ravintoloissa syön todella harvoin. Viime syksynå kävin viimeksi ravintolassa ja oli vielä huono kokemus🙃