Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette miehistä tinderissä

Vierailija
09.06.2026 |

Jotka eivät ole selvästi lukeneet profiiliasi vaan tykkäävät siitä, vaikka ilmaiset ettet halua esim. deitata jotakuta, jolla on jo lapsia? Tästä huolimatta tyrkyttävät itseään

Poistoon menee tietysti tuollainen profiili, mutta ihmettelen miksi pitää laittaa se tykkäys. Jotain huomionhakua vai haluaako tarkoituksella näyttää tyhmältä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miten joku mies viitsii olla jossain tinderissä. Siellä on pelkästään kumihuuliämmiä ja palstan vässykkäluuseriämmiä. Kyllä oikea mies naisseuraa löytää ihan muualta.

Oikea mies = pitkä, komea, menestyvä ja treenattu. Tavalliset kunnolliset miehet ovat leivättömän pöydän ääressä jos kehtaavat modernien naisten eteen lyllertää juttelemaan. 

Vierailija
22/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miten joku mies viitsii olla jossain tinderissä. Siellä on pelkästään kumihuuliämmiä ja palstan vässykkäluuseriämmiä. Kyllä oikea mies naisseuraa löytää ihan muualta.

mistä muualta muka?

äläkä sano, että kirjastosta tai kassajonosta!

Kyllä minä löysin oman vaimoni ihan Ruisrockista vuonna 2005. Ei tarvittu mitään tindereitä. Opetelkaa vtun säälittävät älypuhelinorjat elämään ihan oikeaa elämääkin.

Opasta meitä, kun olet kerran kaikkitietävä asiassa. Anna tulla, nyt tiukkaa faktaa tiskiin niin loppuu suomesta yksinäisyys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan