Turkuun avattiin uusi uimaranta jota ei suositella lapsille eikä lapsiperheille
Liikuntapaikkamestari Timo Koljonen peräänkuuluttaa, että Kaarle Knuutinpojan uimarantaa ei suositella lapsille, lapsiperheille tai uimaan vielä opetteleville.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei myöskään maahan muuttajille.
Kielitaidottomuus poistaa tunnetusti tarpeen noudattaa sääntöjä tai käyttää järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Perinteisiin on kuulunut että kylä kasvattaa. Missä oikeistolaiset ihmiset on Turusta?
Vai oletteko te niitä Lenininpään palvojia häh?
M a m m u j e n kylä saa vahtia itse. Ei olla palvelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Sen nyt arvaa mitkä porukat sinne änkee. Eivät osaa kunnolla suomea. Niin vetoavat siihen. Kun eivät kunnolla valvo lapsiaan missään.
Olis kyl kansalaistaito osata lukea ja uidakin.
Kymppi vetoa, että koiraa sinne ei saa viedä uimaan, mutta nee kereitä laumoittain sen sijaan kyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, jostain löytyy ranta missä kitisevät kakarat ei huuda eikä juokse ja loiskuta vettä muiden päälle, pääsee rauhassa uimaan.
Vielä ihanampaa on se, että saa uida rauhassa eikä tarvitse pitää vastuuttomien vanhempien uimataidottomia lapsia silmällä.
En mä ainakaan viitsi pitää kenenkään muksuja silmällä. Jos en nyt suoraan kompastu lapseen niin saat vanhemmat huolehtia ihan itse jälkikasvustaan. Jos heitä ei huvita niin miksi ihmeessä mua pitäis huvittaa...
Tuskin menee montaa viikkoa niin jonkun kielitaidottoman lapsen saavat onkia pohjasta. Ja kyseessähän ei ole aikuisten ranta. Kyllä siellä kouluikäisiä penikoita on riehumassa ilman vanhempiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, jostain löytyy ranta missä kitisevät kakarat ei huuda eikä juokse ja loiskuta vettä muiden päälle, pääsee rauhassa uimaan.
Vielä ihanampaa on se, että saa uida rauhassa eikä tarvitse pitää vastuuttomien vanhempien uimataidottomia lapsia silmällä.
En mä ainakaan viitsi pitää kenenkään muksuja silmällä. Jos en nyt suoraan kompastu lapseen niin saat vanhemmat huolehtia ihan itse jälkikasvustaan. Jos heitä ei huvita niin miksi ihmeessä mua pitäis huvittaa...
Minä viitsin. En halua, että yksikään lapsi hukkuu. Oli oma tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteisiin on kuulunut että kylä kasvattaa. Missä oikeistolaiset ihmiset on Turusta?
Vai oletteko te niitä Lenininpään palvojia häh?
Kylä ei ole velvollinen kasvattamaan, edes sen vuoksi, ettei vanhempia hotsita. Vanhempien vastuulla ja vanhempien velvollisuus.
Niin mutta joskus kuitenkin oikeasti oli ihan normaalia, että myös perheen ulkopuoliset ojensivat ja neuvoivat lapsia jos sille oli tarvetta. Nykyään jos joku ulkopuolinen sanoo lapselle jotain niin sen jälkeen on lapsen vanhemmat ja joskus jopa poliisi kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
K e h a r e i t a pitää holhota joka asiassa.
Cehareista tulikin mieleeni, että tänään täällä on pyörinyt kolme aasialaisen oloista englantia puhuvaa, tai siis huutavaa, nuorta jätkää. Ei v*ttu millaista metakkaa ne pitää koko ajan. Täysin vajaaälyistä mölinää. Siinä jää suomijonnet kakkoseksi.
Tämä tekee niin pahasti hallaa huoltosuhteelle kun Vakken asukkaat ovat Viikkarin propelleissa.
Siinä vieressä,Etelärannassa,asuu miljonäärejä:)
Näissä pitäis olla tiukat turvallisuus kriteerit millainen saa olla yleinen uimaranta, edes kaikki aikuiset eivät osaa uida kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sun valinta. Mutta älä sitten valita asiasta että pitää vahtia🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liberaali vihervassari ulisee. Emmää emmää. Pitäisi käydä armeijakin, mutta emmää emmää.
Koko kylä kasvattaa. Ei siinä mitään! Mutta emmää emmää. Vhoi Jhhumalauta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sun valinta. Mutta älä sitten valita asiasta että pitää vahtia🥱
En lainaa sateenvarjoa. Saat puolustaa ittees kun droonit tulee.
Vierailija kirjoitti:
Näissä pitäis olla tiukat turvallisuus kriteerit millainen saa olla yleinen uimaranta, edes kaikki aikuiset eivät osaa uida kunnolla.
Kaikkea ei voi sysätä yhteiskunnan vastuulle. Myös yksilöillä on vastuunsa. Jos aikuinen menee uimaan ilman että osaa uida niin ihan omalla vastuulla saa pulikoida.
"Uimarannan kävijöiden mielipide rannasta tuntuu olevan yksimielinen, mutta yhdet huolestuneetkin kasvot nähdään rannan lähettyvillä.
– Olen nähnyt jo useamman koiran tekevän tarpeitaan rantahiekkaan. Täällä pitäisi olla selkeämmät kieltomerkit koiranulkoiluttajille, uimarantaa lähellä olevassa talossa asuva rouva miettii."
Ennenvanhaan sotien jäläkee koko kylä kasavatti ja kahto perää.
Nysse o eri meiningit. Lenininpää tuli ja porukka alko kattoo vain omaa naapaasa.
Täsä ollaa ny oma erijä äärellä. Turku no suome turistireikä
En todellakaan menisi tuossa kohtaa uimaan pilssivesien joukkoon.