Mitä tehdä jos ei jaksa kokoaikatyötä ja osa-aikatyötä ei saa
Pisin työsuhde oli kuusi vuotta täysillä tunneilla ja vihdoin sain aikaiseksi irtisanoutua kun olin varjo entusestäni. Nyt ollut kaksi vuotta sama juttu. Koko elämän tehnyt töitä ja määräaikainen työ on helpottanut kun saanut levätä välissä. Aion irtisanoutua tyhjän päälle kun osa-aikatyötäkään en ole saanut.
Kommentit (31)
Miksi kukaan laiskuria palkkaisi? On halvempaa palkata yksi työntekijä monen sijaan hoitamaan hommat
Myy omaisuutesi ja muuta ulkomaille. Itse lähtisin näkemään maailmaa ja työllistymään ulkomailla jos voisin.
Jännä, kyllähän tuolla duunitorilla on paljonkin osarihommia. Vai eikö ap esimerkiksi suostu muuttamaan työn perässä? Oma valinta
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan laiskuria palkkaisi? On halvempaa palkata yksi työntekijä monen sijaan hoitamaan hommat
Itse tein aikanaan 6h päivässä ja olin todella tehokas. Tuota kuitenkin tuijotettiin koko ajan ja pidettiin laiskurina, joten teen nykyään samat työt 8 tunnissa. Ovat tyytyväisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä työnantaja palkkaavan ahkeraa ja huolellista työntekijää vaan mahdollisimman laiskan ja huolettoman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein aikanaan 6h päivässä ja olin todella tehokas. Tuota kuitenkin tuijotettiin koko ajan ja pidettiin laiskurina, joten teen nykyään samat työt 8 tunnissa. Ovat tyytyväisempiä.
6h päivässä olisi unelma! Tehokkuuteni laskee kuin lehmän häntä 6h jälkeen ja ne loput pari tuntia on suoraan sanottuna täysin turhaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6h päivässä olisi unelma! Tehokkuuteni laskee kuin lehmän häntä 6h jälkeen ja ne loput pari tuntia on suoraan sanottuna täysin turhaan
Nyt on aikaa käydä kahvilla. Saan myös enemmän palkkaa tietysti, sekä mukavan palkankorotuksen siinä vaiheessa kun ryhdyin "ahkeraksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aikaa käydä kahvilla. Saan myös enemmän palkkaa tietysti, sekä mukavan palkankorotuksen siinä vaiheessa kun ryhdyin "ahkeraksi".
Mieluummin jättäisin sen kahvin ja menisin kotiin tekemään mitä mieli tekee ja rehellisesti joisin sen kahvinkin kotona mieluummin kaikessa rauhassa
Tämän takia pienyrittäjät eivät halua palkata työntekijöitä.Jos kaikki tekisivät 8 h ahkerasti niin kyllä löytyisi työpaikkoja.
Perusta yritys joka tarjoaa jokaiselle hakijalle haluamaansa tuntimäärää.
Vierailija kirjoitti:
Myy omaisuutesi ja muuta ulkomaille. Itse lähtisin näkemään maailmaa ja työllistymään ulkomailla jos voisin.
Minne? Tietenkin Norjaan. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Perusta yritys joka tarjoaa jokaiselle hakijalle haluamaansa tuntimäärää.
Mitä järkeä perustaa yritystä, tarjota kaikille kokoaikasopparia ja sitten jättää kaikki työvuorot antamatta?
miten jotkut jaksaa olla täysillä tunneilla töissään vuosikymmeniä, ihmetteletkö yhtään...
Vierailija kirjoitti:
miten jotkut jaksaa olla täysillä tunneilla töissään vuosikymmeniä, ihmetteletkö yhtään...
Lääkitys. Puolet tutuista syö mielialapillereitä. Osa varmaan kutsumus ammatissaan, osalla ei ole muuta elämää kuin työ.
Itse olen yrittäjä ja voin valita työaikani. Tällä viikolla tulee olemaan noin 20h töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys. Puolet tutuista syö mielialapillereitä. Osa varmaan kutsumus ammatissaan, osalla ei ole muuta elämää kuin työ.
Itse olen yrittäjä ja voin valita työaikani. Tällä viikolla tulee olemaan noin 20h töitä.
Lisään vielä että kun tein kokoaikatyötä se vei sielun ja liikaa aikaa rakkailta harrastuksilta, sekä lemmikit tykkää kun nyt olen enemmän kotona kuin töissä:) Rikastumaan näin pääse mutta se ei ole koskaan ollut elämässäni tarkoitus.
Ei tänne kiusaajien sekaan kannata noin kirjoittaa. Pahoitat vaan mielesi.
Ei työllä kannata itseään tappaa. Mutta älä kerro tuota työkkärissä tai ne vie sinulta tuet. Työhaastattelussa voit jo kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Väärä tulkinta. Älä esitä fiksua kun et sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ne vetää ihan kovia huumeita, just oli juttua lehdessä. Mutta leikitään vaan että systeemi on kunnossa ja näin kuuluukin hukata elämänsä.
Pärjäisin hyvin pienellä rahalla joten en hakisi edes soviteltua päivärahaa. Miksi työnantajat on nihkeitä antamaan edes vähempiä tunteja??
Ap