Käykö sun koira töissä?
Vai onko se KELAn eli Koirien ELatus Avun piirissä?
Meidän koira käy töissä.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käy, äsken hyppäsi huomiovaatteet päällä autoon, läksi johkin putkihommiin. Tulee illalla kotiin, makaa sohvalla juo kaljaa ja piereskelee.
Minäkin haluaisin tuon koiran .... mutta sinä jäit hoidettuna buudelina makaamaan sohvalle koko päiväksi, että jaksat illan haukkua huomioliivistä raatajaa joka tuo sapuskan kuppiisi ja maksaa koppisi vuokran. Laittaisi sinunlaisesi buudelin kiertoon.
Mun edesmennyt schäferini oli biologikoira. Erikoisalansa oli ulosteiden tutkimus metsäretkillä aistinvaraisesti. Hänellä oli useita kollegoja, joten ei ihan tavaton ammatti. Siirtyessään eläkkeelle vakityö jäi, onneksi! Tilalle tuli sohvien ja sänkyjen koenukkuminen. Sitä harrasti myös kyläilyillä ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän tuli Espanjasta 15 vuotta sitten. Lentoliput, rokotukset, passi yms. maksatettiin minulla, Toin ilmakuivatettua kinkkua kentälle testatakseni onko hän liian stressaantunut kun tuli cargossa ja pissat villapaidassa. Ei ollut.
Hän on elitisti. Mutta hyvin luonteva sellainen. Itse olen persaukinen työläinen, joka onnekseen pitkän tyóttömyyden jälkeen sai töitä. Reissutyössä menee päivärahoista osuus herralle, Hän asuu paljon äitilläni ja tykkää káydä bingossa, Naiset kehuu nätiksi ja luulee nuoremmaksi, On muun muassa oikeutta eläkeläisille-järjestön kunniajäsen. Täysin hyvá veli-kerhossa myös,
"Naiset kehuu nätiksi ja luulee nuoremmaksi"
Joopa joo. Näitä eksoottisia ja komeita naistenhurmaajia...
Valitettavasti minulla ei ole koiraa, mutta jos olisi, niin toivoisin, että se sopisi seurakoiraksi vanhainkotiin.
Koiralla on paljon töitä. Se joutuu talon vartijaksi, kun isäntäväki on poissa. Se on ruuan maistajana ja haistajana. Se tutkii onko polun varrella mitään epämääräistä, että kävely lenkki menisi mallikkaasti. Se nuolee haavasi, lohduttaa ja kuivaa kyyneleesi.
Sitä ei tiedä koskaan, että mitä ne koirat keksii ja alkaa tekemään töitä oikeasti. Voihan se veljeni koira ottaa moottorisahan ja lähteä puunraivaukseen lähimetsään ja talven vavaralle polttopuut tehdä. Mielikuvitustahan tämä on, mutta olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mun edesmennyt schäferini oli biologikoira. Erikoisalansa oli ulosteiden tutkimus metsäretkillä aistinvaraisesti. Hänellä oli useita kollegoja, joten ei ihan tavaton ammatti. Siirtyessään eläkkeelle vakityö jäi, onneksi! Tilalle tuli sohvien ja sänkyjen koenukkuminen. Sitä harrasti myös kyläilyillä ollessaan.
Olen ajatellut vakinaistaa tämän kesäduunin, jota koirani tekee. Geologi, Mineralogi, Kalliotutkija vai Petrografi?
On nääs niin paljon jo kokemusta ja ahkeroinut kivien kerääjä ja tutkija, että olisiko jo aika antaa vakituinen virka hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei tiedä koskaan, että mitä ne koirat keksii ja alkaa tekemään töitä oikeasti. Voihan se veljeni koira ottaa moottorisahan ja lähteä puunraivaukseen lähimetsään ja talven vavaralle polttopuut tehdä. Mielikuvitustahan tämä on, mutta olkoon.
Mitähän tästä elämästä tulisi, jos ei välillä olisi tämmöisiä leikkimielisiä juttuja olemassa.
Ei käynyt enää loppuaikoina töissä. Oli hoitanut finanssiasiat niin hyvin, että eleli mukavasti tuotoilla. Upsalan ekonomi oli koulutukseltaan, pääaineena helmitaululaskenta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän tuli Espanjasta 15 vuotta sitten. Lentoliput, rokotukset, passi yms. maksatettiin minulla, Toin ilmakuivatettua kinkkua kentälle testatakseni onko hän liian stressaantunut kun tuli cargossa ja pissat villapaidassa. Ei ollut.
Hän on elitisti. Mutta hyvin luonteva sellainen. Itse olen persaukinen työläinen, joka onnekseen pitkän tyóttömyyden jälkeen sai töitä. Reissutyössä menee päivärahoista osuus herralle, Hän asuu paljon äitilläni ja tykkää káydä bingossa, Naiset kehuu nätiksi ja luulee nuoremmaksi, On muun muassa oikeutta eläkeläisille-järjestön kunniajäsen. Täysin hyvá veli-kerhossa myös,"Naiset kehuu nätiksi ja luulee nuoremmaksi"
Kyllä katteeksi käy. Vieraat naiset paijaavat koiraani, mutta eivät huomaa kuka se todella paijausta ja krapsutuksia kaipaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on elitisti. Mutta hyvin luonteva sellainen. Itse olen persaukinen työläinen, joka onnekseen pitkän tyóttömyyden jälkeen sai töitä. Reissutyössä menee päivärahoista osuus herralle, Hän asuu paljon äitilläni ja tykkää káydä bingossa, Naiset kehuu nätiksi ja luulee nuoremmaksi, On muun muassa oikeutta eläkeläisille-järjestön kunniajäsen. Täysin hyvá veli-kerhossa myös,"Naiset kehuu nätiksi ja luulee nuoremmaksi"
Kyllä katteeksi käy. Vieraat naiset paijaavat koiraani, mutta eivät huomaa kuka se todella paijausta ja krapsutuksia kaipaisi.
No, harjaat itsesi edustuskuntoon samalla kun koirasikin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, harjaat itsesi edustuskuntoon samalla kun koirasikin. ;)
...jotta koira voi ylpeänä esitellä sinutkin ihailijoilleen, eikä sen tarvitse hävetä ruokkoamatonta palvelijaansa.
Sehän on selvä, että "vieraat naiset" osoittavat huomiotaan sille, joka aivan ilmeisesti on lauman johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Toimistohommissa tekee etähommia 5 päivää viikossa.
Tämähän on koirasi hyvä valinta. Toimistohommissa ei tassut likaannu, eikä nivelet rasitu siinä määrin kuin jossain raskaammissa ulkohommissa.
Sun koira? Mikä on sun koira? Onko se kesäkoira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut vakinaistaa tämän kesäduunin, jota koirani tekee. Geologi, Mineralogi, Kalliotutkija vai Petrografi?
On nääs niin paljon jo kokemusta ja ahkeroinut kivien kerääjä ja tutkija, että olisiko jo aika antaa vakituinen virka hänelle?
Kyllä, noilla meriiteillä ansaitsee vakiviran. 👍
minun koiran työ on räksyttää kerrostalonaapureille 10h päivässä, kun olen itse töissä
Vierailija kirjoitti:
Sun koira? Mikä on sun koira? Onko se kesäkoira?
Whippettit ja muutkaan karvattomat koirat ei voi aurinkokoiria. Rantavahteina pittää olla semmonen rotu ettei nahka pala ja että tykkää pulikoija vesissä.
Tietenkin se käy töissä. Muutenhan se olisi täällä palstailemassa.
Kyllä, opettaa kvanttifysiikkaa yliopistossa.