Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö sun koira töissä?

Vierailija
08.06.2026 |

Vai onko se KELAn eli Koirien ELatus Avun piirissä?

Meidän koira käy töissä.

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koira käy töissä noin kerran viikossa koulukoirana. 8-vuotias. Palkkana paljon rapsutuksia ja herkkuja, on tyytyväinen. 

Vierailija
142/182 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän?? Onko kyseessä ihminen vai eläin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu 5 aikaa lähtee tukkimettälle sahaus hommiin aamukahvin jälkeen.

Vierailija
144/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koira pitää huolen, että muistaa mennä oikeaan aikaan nukkumaan, se tuntee kellon ja tulee illalla vierelle haukkumaan ja katsoo silmiin se tarkoittaa, että nyt nukkumaan,

sitten kun se on saanut puolisoni  sänkyyn, se tulee tuijottelemaan minua ja haukahtelee, kun minä en vielä mennyt puolison perässä sänkyyn. Rauhoittuu sitten heti, kun molemmat on petissä.

Vierailija
145/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän hirvi on Kesoilin kassalla.

Vierailija
146/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa sohvalla ja taskulla kaivamassa makupaloja kuin sosialisti.

Vierailija
147/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän koira kävi syömässä katetusta ruokapöydästä. Sitä kutsuttiin kommunistiksi.

Vierailija
148/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani on käynyt koirakoulun ja työskentelee Erikoisjoukoissa kouluttajana.

Vierailija
149/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on Helsingin apulaispormestari.

Vierailija
150/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vain kissani käy. Koira on oloneuvos.

Vierailija
151/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koiraa, mutta entisen naapurin koira kävi mielenterveyskuntouttajana. Aivan ihana ja hyväluontoinen koira.  

Vierailija
152/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira on viel päiväkodissa XD

Vierailija
153/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hei kertoko täällä, että teidän koirat ei työskentele. Orpo-Purran hallitus kun kuulee tästä, niin ihan varmasti keksivät niillekin jotain haukkumanimiä ja työvelvotteita, muuten maasta tarkoitus tiedossa.

Vierailija
154/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän koira kävi syömässä katetusta ruokapöydästä. Sitä kutsuttiin kommunistiksi.

Mun koira pistää mut ja aviomiehen tekemään työtä ja saa ilmaiseksi meiltä kaiken, koska kuulemma ansaitsee sen,koska on vaan niin ihana. On siis kapitalisti.

Vierailija
155/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti ovat koirat töitä tehneet. Lähes joka päivä ovat kaivaneet uusia kuoppia tai keränneet risuja tai touhunneet keittiössä tai vahtineet taloa. Ahkeria kun ovat. 🥰

Vierailija
156/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuli Espanjasta 15 vuotta sitten. Lentoliput, rokotukset, passi yms. maksatettiin minulla, Toin ilmakuivatettua kinkkua kentälle testatakseni onko hän liian stressaantunut kun tuli cargossa ja pissat villapaidassa. Ei ollut. 

Hän on elitisti. Mutta hyvin luonteva sellainen. Itse olen persaukinen työläinen, joka onnekseen pitkän tyóttömyyden jälkeen sai töitä. Reissutyössä menee päivärahoista osuus herralle, Hän asuu paljon äitilläni ja tykkää káydä bingossa, Naiset kehuu nätiksi ja luulee nuoremmaksi, On muun muassa oikeutta eläkeläisille-järjestön kunniajäsen. Täysin hyvá veli-kerhossa myös, 

Vierailija
157/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tuli Espanjasta 15 vuotta sitten. Lentoliput, rokotukset, passi yms. maksatettiin minulla, Toin ilmakuivatettua kinkkua kentälle testatakseni onko hän liian stressaantunut kun tuli cargossa ja pissat villapaidassa. Ei ollut. 

Hän on elitisti. Mutta hyvin luonteva sellainen. Itse olen persaukinen työläinen, joka onnekseen pitkän tyóttömyyden jälkeen sai töitä. Reissutyössä menee päivärahoista osuus herralle, Hän asuu paljon äitilläni ja tykkää káydä bingossa, Naiset kehuu nätiksi ja luulee nuoremmaksi, On muun muassa oikeutta eläkeläisille-järjestön kunniajäsen. Täysin hyvá veli-kerhossa myös, 

Hän siis löytyi kadulta roskakorista äitinsä kanssa. Entinen katukoira ja ei muuten kelpaa mikä tahansa ruoka. Alusta asti ei katsonutkaan märkäruokaa päin. 

Vierailija
158/182 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Junnulla on virka, eikä mikä tahansa koiranvirka. Se on nimittäin tullikoira. 

Tehokkaasti se nuuskaisee kirsullaan, ettei sopimattomia aineita salakuljeteta Suomeen. 

Vierailija
159/182 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani haukkuu puolestani kaikki vieraat ja ulkoillessa vastaan tulijat, joten sitäkään minun itse ei tarvitse tehdä.

Vierailija
160/182 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koira ilmoittaa hajuaistinsa avulla jokaisella kävelylenkillä kohtaamansa halukkaat naiset.