Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (1385)
Se on täysin totta, että mummot ei tajua. Nimittäin, nykyään kuuluu näköjään vääntelehtiä kaiken aikaa ja suoristella ja ojennella sormiaan. Saanko tyhmästi kysyä miksi? Onko sormissa jokin vialla? Vai mikä on? Ennenvanhaan se ei ollut kovinkaan kivaa. Mikä niissä sormissa kiinnostaa? Ainakaan kynsilakka ei kauhean uusi keksintö, edes mummosta ole.
Ensimmäisen jakson katsoin, mutta se heiluminen ja säntäily ympäriinsä ja epäselvä puhe kameralle ärsytti liikaa. Nyt kelaan kaikki muut ohi ja katson vain Temosten muksujen osuuden. Ihania lapsia ja ihana elinympäristö, aivan toisella tavalla tolkun menoa ja jäsentynttä olemista kuin näiden muiden.
Frans on vaaliehdokkaana, ei osaa vastata yhtään mitään aluiden eriarvoistumista koskevaan kysymykseen, mutta meuhkaa sitäkin enemmän olevansa ”seksuaalivähemmistöjen puolella”🤦
Ei jatkoon.
Helgasta on ainesta näyttelijäksi. Aito, ja herkkä, löytyy nöyryyttä ja tunneälyä.
Vierailija kirjoitti:
Frans on vaaliehdokkaana, ei osaa vastata yhtään mitään aluiden eriarvoistumista koskevaan kysymykseen, mutta meuhkaa sitäkin enemmän olevansa ”seksuaalivähemmistöjen puolella”🤦
Ei jatkoon.
Mahtaa johtua siitä, että on opiskelun sijaan keskittynyt vain oman sukupuolensa kieltämiseen. Ja ylipäätään siihen omaan napaan.
Vierailija kirjoitti:
Annella on nyt kiirettä ku se ei kerkiä vahtia kaikkia ketjuja samaan aikaan. Tulee varmaan jo hiki.
Nyt piti oikein alkaa selvittämään, kuka on tämä Amne, jonka nimeä tää yksi huutelee joka välissä. No selvisihän tämä, helposti googlettamalla Martina ja Anne. Jos joku muukin tätä ihmettelee, niin Martinalla on Anne-niminen kaunis äiti.
En se ainakaan ole minä, vaikka ainakin kahden kommenttini alta olen nimen huomannut :)
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon.
Asuu stadin ökyalueella mutta kokee olevansa kommunisti tms. Porvari nukkuu huonosti. Olen nähnyt näitä. Yx ex-miesystävä oli ja on rikas mutta nosti työttömyyskorvausta. Harhasta sakkia tuolta löytyy vaikka muuta luulis.
Miksi piti tunkeutua tuollaiseen ohjelmaan??
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti tunkeutua tuollaiseen ohjelmaan??
Tarve alleviivata niitä vanhempia.
Jossei joku nyt vielä tiennyt ni nyt tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annella on nyt kiirettä ku se ei kerkiä vahtia kaikkia ketjuja samaan aikaan. Tulee varmaan jo hiki.
Nyt piti oikein alkaa selvittämään, kuka on tämä Amne, jonka nimeä tää yksi huutelee joka välissä. No selvisihän tämä, helposti googlettamalla Martina ja Anne. Jos joku muukin tätä ihmettelee, niin Martinalla on Anne-niminen kaunis äiti.
En se ainakaan ole minä, vaikka ainakin kahden kommenttini alta olen nimen huomannut :)
Kaunis äiti. Näköjään ulkonäkökeskeisyys on sulkupolvien ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain, että Victoria oli päätynyt mukaan isänsä kautta. Isä oli kannustanut osallistumaan, Victoria empinyt pitkään.
Pakko kyllä sanoa, että Eskon suhtautuminen lapseensa on ainakin julkisuudessa olleiden haastatteluiden ja podcastin perusteella harvinaisen kritiikitön ja jumaloiva. On hienoa, että vanhempi kannustaa ja näkee lapsensa positiivisesti, mutta joissain tapauksissa se voi myös kääntyä itseään vastaan. Ei näistä lähtökohdista johtuen ehkä ollut ymmärtänyt, että oma lapsi ei näyttäydykään ohjelmassa positiivisessa valossa, vaikka saa itse kuvata materiaalin. Uskon, että tämäkin nuori on ihan hyvä tyyppi ja hänestä on vaikka mihin vielä, mutta ehkä tämä ohjelma oli nyt vähän harha-askel. No, toivotaan että se unohtuu ja hänellä on mahdollisuus luoda nahkansa vielä moneen kertaan.
Mut hyvä muistutus siitä, että omaa lasta ei kannata pelkästään hehkuttaa ja palvoa, joskus voi myös olla paikallaan kriittinenkin ajattelu.Mutta miksi vanhemman pitäisi julkisuudessa ruotia lasta muuten kuin positiivisesti?
Tytön käytöksestä päätellen palvonta on ollut kasvatusmetodi. Kehua ja kiittää saa ja pitää, mutta sokea palvonta ja ylistys vauvasta asti vääristää minäkuvan. Se näkyy tuossa ohjelmassa.
Muista nyt kuitenkin se esitointipöytä, kun luot oletuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Tosi erilaisia on tähän sarjaan valittu.
Idealisti, vihreä poliitikko. Luomulapset, uratykit ja tyyppiteini ( paitsi tyyppiteini ei edittele merkkituotteita). Kyllä lapsissa näkyy kasvuympäristö, kasvatustapa ja vanhempien arvomaailma.
Juuri mietin ihan samaa, että nyt on onnistunut casting kun on niin erilaiset tyypit valittu. Kiva nähdä että on vielä fiksujakin nuoria olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan ne omakehutkin sitten sieltä, niiden puuttumista täällä ollaankin jo ihmetelty.
Vierailija kirjoitti:
Helgasta on ainesta näyttelijäksi. Aito, ja herkkä, löytyy nöyryyttä ja tunneälyä.
Kuvausten aikainen elämäntilannekin ollut herkkää ja herkistävää aikaa.
Paljon on painolastia nuorella tytöllä: äidin sairaus, tilan ja pizzerian työt. Kuka siivosi kodin, laittoi ruoan koko perheelle? Oliko ketään palkattua avustajaa?
Mielestäni väsymys näkyy ohjelmassa, vaikka tuskinpa käsikirjoitukseen kuului sen näyttäminen, saatikka valittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain, että Victoria oli päätynyt mukaan isänsä kautta. Isä oli kannustanut osallistumaan, Victoria empinyt pitkään.
Pakko kyllä sanoa, että Eskon suhtautuminen lapseensa on ainakin julkisuudessa olleiden haastatteluiden ja podcastin perusteella harvinaisen kritiikitön ja jumaloiva. On hienoa, että vanhempi kannustaa ja näkee lapsensa positiivisesti, mutta joissain tapauksissa se voi myös kääntyä itseään vastaan. Ei näistä lähtökohdista johtuen ehkä ollut ymmärtänyt, että oma lapsi ei näyttäydykään ohjelmassa positiivisessa valossa, vaikka saa itse kuvata materiaalin. Uskon, että tämäkin nuori on ihan hyvä tyyppi ja hänestä on vaikka mihin vielä, mutta ehkä tämä ohjelma oli nyt vähän harha-askel. No, toivotaan että se unohtuu ja hänellä on mahdollisuus luoda nahkansa vielä moneen kertaan.
Mut hyvä muistutus siitä, että omaa lasta ei kannata pelkästään hehkuttaa ja palvoa, joskus voi myös olla paikallaan kriittinenkin ajattelu.Mutta miksi vanhemman pitäisi julkisuudessa ruotia lasta muuten kuin positiivisesti?
Tytön käytöksestä päätellen palvonta on ollut kasvatusmetodi. Kehua ja kiittää saa ja pitää, mutta sokea palvonta ja ylistys vauvasta asti vääristää minäkuvan. Se näkyy tuossa ohjelmassa.
Muista nyt kuitenkin se esitointipöytä, kun luot oletuksiasi.
Mikä on esitointipöytä? Sekava kommentti.
Temosen lapset eivät varmaankaan hauku näitä muita nepolapsia, jotka ohjelmassa myös esiintyvät. Ovat niin esimerkillisiä. Tämmöisen aikuisen, mitä minäkin olen, passaa ottaa mallia nuoremmistani ja tehdä itsekin vähän ryhtiliikettä siinä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis äiti. Näköjään ulkonäkökeskeisyys on sulkupolvien ketju.
Ei ole minusta kyllä ole kaunis.
Mitta tuo musta tukka lisäkkeineen ei kyllä ole viehättävä. Vanhanaikainen ja vanhentava, tätimäinen.....eikun mummomainen. Toki jos itse tykkää, niin sehän on tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon.Asuu stadin ökyalueella mutta kokee olevansa kommunisti tms. Porvari nukkuu huonosti. Olen nähnyt näitä. Yx ex-miesystävä oli ja on rikas mutta nosti työttömyyskorvausta. Harhasta sakkia tuolta löytyy vaikka muuta luulis.
Siis Mika kommunisti? Vihreiden ehdokas. Ja eikö tuo asu Kalliossa? Ei se ole mikään ökyslue, paitsi tietysti jollekin Itä- Helsinkiläiselle.
" Mä laitan bodyn ja farkkuminihameen ja sit Marantin kengät.....mitä te mummot ette tajuu!"
Ja sitten katsotaan ilkeästi ja vttumaisesti kameraan.
Kukahan tulee mieleen?