Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kotona yksin asuva muistisairas tarvitsee omaa rahaa?

Vierailija
08.06.2026 |

Hoidan alzheimeria sairastavan äitini raha- ja kauppa-asiat. Hän ei yksin omatoimisesti käy missään. Ollaan hakemassa edunvalvontavaltuutusta voimaan ja mietin äitini omaa käyttörahaa. Tarviiko hän sellaista edes? Käteistä lompakossa 50e ja se sama raha on ollut siellä puoli puoli vuotta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikki, kampaamo,  jalkahoito jos ei itse kykene kumartumaan. taksi, teatteri tms. kyllä he käyvät maailmalla.

edunvalvontako hoitaa lääkäri, silmälasit, siivousavun, vaatteita, irtaimiston uusintaa- tekbiikkaa, netti, tv, radio, laatupatja tärkeää vanhuksille, ikkunoiden pesijät jne jne- ruokailua- miten se hoituu... ostaako lahjoja- juhlat- jne..

Vierailija
22/23 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meikki, kampaamo,  jalkahoito jos ei itse kykene kumartumaan. taksi, teatteri tms. kyllä he käyvät maailmalla.

edunvalvontako hoitaa lääkäri, silmälasit, siivousavun, vaatteita, irtaimiston uusintaa- tekbiikkaa, netti, tv, radio, laatupatja tärkeää vanhuksille, ikkunoiden pesijät jne jne- ruokailua- miten se hoituu... ostaako lahjoja- juhlat- jne..

Ei pahasti muistisairas noitakaan hoida itse eikä käy teatterissa. Kaikki eivät edes puolison hautajaisiin kykenevässä kunnossa ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kykene omaitoimisesti yksin menemään minnekään, niin jos noihin johonkin sattuisikin menemään niin saattaja/maksaja mukana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän