IL: Frans Frangén joutuu oikomaan usein: ”En ole poika”
Miksi tällaista soopaa tulee telkkarista?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e6616087-cd39-4caf-b795-392647a…
Kommentit (719)
Vierailija kirjoitti:
"-Sylvi täytti 90 vuotta.
Konservatiivi: "ei siis ole epäkohteliasta kutsua Sylviä vanhaksi kurpaksi koska sehän on vain faktan toteamista eikä faktoista saa pahastua"
Fakta on että on vanha mutta kurppa se ei ole. Kurppa on lintu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frans on oman aikansa tuote, niin kuin me kaikki. Hän sattuu elämään ajassa, jonka pöhköydet liittyy omasta sukupuolesta vapautumiseen (vaikka tietenkään mitään tällaista ei tapahdu).
Jokaisella ajalla on omat pöhköytensä ja niiden kanssa eletään. Tämäkin menee tosin menee ohi, niin kuin kaikki menee.
Itse asiassa koko tämä trans- ja non-binääripöhköily alkaa olla jo historiaa. Vielä hetki sitten kouluissa oli paljon nuoria jotka kuvittelivat itsestään kaikenlaista, mutta nyttemmin on taas palattu pojiksi ja tytöiksi.
Yleensä tällaiset asiat loppuu kun tulee sota.
Siksi toivon sotaa 24/7. Loppuu tämä sekoilu. Sairasta. Sairaampaa kuin sairasta.
Minä toivon myös. Vapaus ei toimi nykyihmiselle. Frans on esimerkkinä sen prototyyppi.
"Ikävä juttu mutta ei kukaan kuntoudu psykoterapiassa jos jatketaan valehtelua. totuuden käsittely on se mitä siellä käydään. Se olisi tärkeää Frankille."
Luuletko että näitä ei ole yritetty parantaa psykoterapialla, lääkkeillä ja näiden yhdistelmillä? Tietenkin on ja moneen kertaan. Mutta on havaittu että tulokset ovat olemattomia.
Sukupuolidysforia on siinä samanlainen kuin vaikka homoseksuaalisuus että sitä on ilmeisen vaikea muuttaa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
"Ikävä juttu mutta ei kukaan kuntoudu psykoterapiassa jos jatketaan valehtelua. totuuden käsittely on se mitä siellä käydään. Se olisi tärkeää Frankille."
Luuletko että näitä ei ole yritetty parantaa psykoterapialla, lääkkeillä ja näiden yhdistelmillä? Tietenkin on ja moneen kertaan. Mutta on havaittu että tulokset ovat olemattomia.
Sukupuolidysforia on siinä samanlainen kuin vaikka homoseksuaalisuus että sitä on ilmeisen vaikea muuttaa mitenkään.
Höpö höpö.
Frans ei ole poika, vaan munaton kani.
"Fakta on että on vanha mutta kurppa se ei ole. Kurppa on lintu. "
Kun se Sylvi 90v sitten syntymäpäivillä kertoo miten sisimmässään tuntee itsensä ihan vielä samaksi pikkutytöksi kuin 80 vuotta aikaisemmin niin sinä menet korjaamaan että "Sylvi ei nyt höperehdi, vanha ihminen Sylvi on eikä mikään nuori tyttö. Ei pidä kuvitella mitään olemattomia. Faktat on faktoja mutta tunteet tulee ja menee. Huomenna tunnet itsesä taas kyllä ikivanhaksi ja kuolema on ihan nurkan takana".
"Höpö höpö."
Et siis usko lääketieteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeastaan toivon että Frans lukisi tätä ketjua. Uskon että hän on muutoin ihan hieno mies.
Mutta voin vaan kuvitella mitä se vanhempien kehuma "kasvattamattomuus" ja äidin sekoilut ovat olleet tämän ollessa lapsi. Mitä on keittiön pöydän ääressä keskusteltu.
Me ei itse asiassa Fransia ja muita sateenkaarinuoria arvostella. He ovat Setan ja muiden tahojen uhreja. Me arvostelemme tätä ilmiötä ja näiden nuorten höynättäjiä.
Pystyykö Rosa tai Frans koskaan näkemään laatikon ulkopuolelle? Jos sekoilu liitetään YK:n ihmisoikeuksiin lippujen kera niin eivät koskaan pysty, koska tästä on tehty uusi normaali.
Silti iloitsen heistä sateenkaarilaisista jotka vartuttuaan tulevat järkiinsä ja elävät ihan rennosti heteroparisuhteessaan.
Ei sateenkaariudesta "tulla järkiin" ja hypätä heterosuhteeseen. Ja ihan yhtä rennosti voi elää homosuhteessa. Niin itsekin elän. Perusarkea, ilman pridea sen suuremmin.
Toivon todella että meille tulee Venäjän malli jatkossa. Loppuu sukuelin- ja seksuaalisekoilu. Prioriteetit selkenee näille sekopäisille perversseille.
Tämä. Jos rysyköilyä jotakin kadehdin, niin tätä.
Minkälaiselle ihmiselle toisten ihmisten sukupuolijutut ovat näin suunnattoman tärkeitä? Miksi juuri sukupuolijutut? Voisin lyödä vetoa siitä, että mikään muu aspekti toisten ihmisten hyvinvoinnissa tai elämässä ei kiinnosta sinua tähän verrattuna p*skankaan vertaa.
Itsepä nuo tekevät siitä elämänsä sisällön.
"Minä toivon myös. Vapaus ei toimi nykyihmiselle."
Tarkoitat varmaan että se ei toimi muille. Sinulle se kyllä kelpaa.
"Itsepä nuo tekevät siitä elämänsä sisällön. "
Meidän jokaisen elämän sisältö on meidän oma elämä ja miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frans on oman aikansa tuote, niin kuin me kaikki. Hän sattuu elämään ajassa, jonka pöhköydet liittyy omasta sukupuolesta vapautumiseen (vaikka tietenkään mitään tällaista ei tapahdu).
Jokaisella ajalla on omat pöhköytensä ja niiden kanssa eletään. Tämäkin menee tosin menee ohi, niin kuin kaikki menee.
Itse asiassa koko tämä trans- ja non-binääripöhköily alkaa olla jo historiaa. Vielä hetki sitten kouluissa oli paljon nuoria jotka kuvittelivat itsestään kaikenlaista, mutta nyttemmin on taas palattu pojiksi ja tytöiksi.
Yleensä tällaiset asiat loppuu kun tulee sota.
Siksi toivon sotaa 24/7. Loppuu tämä sekoilu. Sairasta. Sairaampaa kuin sairasta.
Minä toivon myös. Vapaus ei toimi nykyihmiselle. Frans on esimerkkinä sen prototyyppi.
Tämä. Haluan minä nähdä kun näitä kuljetellaan, ja pelkän hölmöilyn vuoksi. Homostelun tajuan, mutta sitten tulivat nämä sekasikiöistelijät pelkän pelkän huomionhaun vuoksi. Sota on meidän pelatuksemme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"-Sylvi täytti 90 vuotta.
Konservatiivi: "ei siis ole epäkohteliasta kutsua Sylviä vanhaksi kurpaksi koska sehän on vain faktan toteamista eikä faktoista saa pahastua"
Syntyi poika
Liberaali: "meillä ei ole aavistustakaan syntyikö tyttö vai poika vai hevonen"
Ps. "Uskomme tieteeseen"
🤣🤣🤣 :D
"Itsepä nuo tekevät siitä elämänsä sisällön. "
Kyllä ainakin minun elämäni merkittävä sisältö on ollut sukupuoleni ja heterouteni. Ne ovat määrittäneet sen keneen tunnen vetoa ja keneen rakastun, kenen kanssa menen yhteen ja että saan lapsia. Ne ovat määrittäneet että minulla on ollut itsestäänselvää että saan mennä naimisiin eikä kukaan ole kyseenalaistanut olemistani tai seksuaalisuuttani tai että kuljen julkisesti käsi kädessä puolisoni kanssa.
Elämä on ollut selvää ja helppoa koska olen ollut normin mukainen.
Kyllä hän mieheltä näyttää, nimensä on miehen ja luulenpa, että hänellä on miehen sukuelimet. Hän tuskin käy papa-kokeissa, kärsii kivuliasta kuukautisista tai käyttää e-pillereitä. En tiedä, millä puolella hän istui, jos käy yleisessä saunassa mutta jos pelmahtaisi mun viereeni saunassa istumaan, niin nostaisin hel vetillisen metelin ja karjaisin, että mene miesten puolelle.
"Homostelun tajuan, mutta sitten tulivat nämä sekasikiöistelijät pelkän pelkän huomionhaun vuoksi."
Muutama vuosikymmen sitten sinä tai kaltaisesi olivat yhtä jyrkästi ja laajasti homoja vastaan. Kun se taistelu sitten hävittiin, siirryttiin seuraavaan kohteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Vaikka kaikki tietävät, hän itse mukaan lukien, että hän on poika, pitäisi silti teeskennellä, että hän ei ole poika.
Mitä sitten? Vaikuttaako tuo sinun elämääsi jotenkin?
Jännä, että käännät asian koskemaan minua sen sijaan, että pohtisit itse ilmiötä. Esim. sitä, miksi pitäisi teeskennellä, että joku poika ei ole poika, ja ennen kaikkea, miten tuo vaikuttaa poikaan itseensä.
Mitä kaikkia muita asioita pitäisi tuolla tavalla teeskennellä ja kenen kohdalla?
Kyllä, yleensä nämä kuormittaa vanhempana Suomen mielenterveyspalveluja.
Niin, sinähän sen tiedät.
Transidentifioituvien ihmisten elämästä on olemassa laajoja rekisteritutkimuksia: vähä vanhempi Ruotsissa tehty, joka koskee aikuisia, ja tuore Suomessa tehty, joka koskee nuoria. Tutkimuksen mukaan transidentifioituvat ihmiset tarvitsevat verrokkiryhmään verrattuna huomattavasti enemmän tukea ja psykiatrisia palveluja eli voivat siis huonommin.
Kun luet tämän ketjun viestit, ymmärrät miksi.
Ihan sama kuin tiettyjen naisten uhriutumisessa: mikään määrä erikoissuklaata ja erikoiskohtelua kuten loputon anteeksipyytely ei ole tarpeeksi. Ja kaikkien on osallistuttava tähän tai muuten..!
Vierailija kirjoitti:
Hermafrodot on tosi harvinaisia.
Vai mitä muusut väittää olevansa?
Hermafrodo ihminen voi olla. Jos hermafrodiittia tarkoitat.
"Ihan sama kuin tiettyjen naisten uhriutumisessa: mikään määrä erikoissuklaata ja erikoiskohtelua kuten loputon anteeksipyytely ei ole tarpeeksi. "
Onko sinulla antaa paljonkin esimerkkejä joissa aito vilpitön anteeksipyyntö ja väärässä olon myöntäminen ei ole auttanut lainkaan?
Kun luet tämän ketjun viestit, ymmärrät miksi.