IL: Frans Frangén joutuu oikomaan usein: ”En ole poika”
Miksi tällaista soopaa tulee telkkarista?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e6616087-cd39-4caf-b795-392647a…
Kommentit (625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeastaan toivon että Frans lukisi tätä ketjua. Uskon että hän on muutoin ihan hieno mies.
Mutta voin vaan kuvitella mitä se vanhempien kehuma "kasvattamattomuus" ja äidin sekoilut ovat olleet tämän ollessa lapsi. Mitä on keittiön pöydän ääressä keskusteltu.
Me ei itse asiassa Fransia ja muita sateenkaarinuoria arvostella. He ovat Setan ja muiden tahojen uhreja. Me arvostelemme tätä ilmiötä ja näiden nuorten höynättäjiä.
Pystyykö Rosa tai Frans koskaan näkemään laatikon ulkopuolelle? Jos sekoilu liitetään YK:n ihmisoikeuksiin lippujen kera niin eivät koskaan pysty, koska tästä on tehty uusi normaali.
Silti iloitsen heistä sateenkaarilaisista jotka vartuttuaan tulevat järkiinsä ja elävät ihan rennosti heteroparisuhteessaan.
Ei sateenkaariudesta "tulla järkiin" ja hypätä heterosuhteeseen. Ja ihan yhtä rennosti voi elää homosuhteessa. Niin itsekin elän. Perusarkea, ilman pridea sen suuremmin.
Toivon todella että meille tulee Venäjän malli jatkossa. Loppuu sukuelin- ja seksuaalisekoilu. Prioriteetit selkenee näille sekopäisille perversseille.
Tämä. Jos rysyköilyä jotakin kadehdin, niin tätä.
Minkälaiselle ihmiselle toisten ihmisten sukupuolijutut ovat näin suunnattoman tärkeitä? Miksi juuri sukupuolijutut? Voisin lyödä vetoa siitä, että mikään muu aspekti toisten ihmisten hyvinvoinnissa tai elämässä ei kiinnosta sinua tähän verrattuna p*skankaan vertaa.
Käytän aina pronominia se. Käy niin poikaan, tyttöön, musuun, kissaan, koiraan ja hevoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ainoa haukkuja täällä olet sinä ja kaltaisesi. Sinun kiukuttelusi ei vaikuta minun mielipiteisiini yhtään mitään."
Saat olla mitä mieltä haluat. Kuten myös Frans. Toivottavasti kunnioitat myös hänen oikeuttaan.
Hänen oikeuttaan puuttua siihen, että muut sanovat häntä pojaksi, kuten hän on?
Missä tilanteessa on oikeasti tarpeellista pojitella tai tytötellä ketään? Ja miksi se on niin julmetun tärkeää, että sinäkin vedät asiasta herneet nenääsi?
Esim jos aikuiselta ihmiseltä kysyy "oletko kenties sen ja sen tytär/poika". Minua ainakin loukkaisi enemmän jos minua kutsuttaisiin lapseksi tuollaisessa tilanteessa.
Nykymaailmassa on päivänselvää, että on muunsukupuolisia ihmisiä. Mutta se, että tämä ehkä noin 0,5-1,5 prosenttia koko väestöstä koskeva ilmiö osuu juuri Meriläiseen jälkeläiseen on jokseenkin erikoinen sattuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeastaan toivon että Frans lukisi tätä ketjua. Uskon että hän on muutoin ihan hieno mies.
Mutta voin vaan kuvitella mitä se vanhempien kehuma "kasvattamattomuus" ja äidin sekoilut ovat olleet tämän ollessa lapsi. Mitä on keittiön pöydän ääressä keskusteltu.
Me ei itse asiassa Fransia ja muita sateenkaarinuoria arvostella. He ovat Setan ja muiden tahojen uhreja. Me arvostelemme tätä ilmiötä ja näiden nuorten höynättäjiä.
Pystyykö Rosa tai Frans koskaan näkemään laatikon ulkopuolelle? Jos sekoilu liitetään YK:n ihmisoikeuksiin lippujen kera niin eivät koskaan pysty, koska tästä on tehty uusi normaali.
Silti iloitsen heistä sateenkaarilaisista jotka vartuttuaan tulevat järkiinsä ja elävät ihan rennosti heteroparisuhteessaan.
Ei sateenkaariudesta "tulla järkiin" ja hypätä heterosuhteeseen. Ja ihan yhtä rennosti voi elää homosuhteessa. Niin itsekin elän. Perusarkea, ilman pridea sen suuremmin.
Toivon todella että meille tulee Venäjän malli jatkossa. Loppuu sukuelin- ja seksuaalisekoilu. Prioriteetit selkenee näille sekopäisille perversseille.
Tämä. Jos rysyköilyä jotakin kadehdin, niin tätä.
Minkälaiselle ihmiselle toisten ihmisten sukupuolijutut ovat näin suunnattoman tärkeitä? Miksi juuri sukupuolijutut? Voisin lyödä vetoa siitä, että mikään muu aspekti toisten ihmisten hyvinvoinnissa tai elämässä ei kiinnosta sinua tähän verrattuna p*skankaan vertaa.
Siinä vaiheessa kun ne setatyypit alkavat väittää jotain ei-heterotyypillisiä härötuntemuksiaan joksikin hienoksi suuntautumiseksi ja edellyttää/vaatia että sitä "ilosanomaa" julistetaan päiväkodeissa ja kouluissa.
Mua pännii erityisen paljon, että yrittävät tunkeutua lasten maailmaa sekottamaan. Lapsella on ihan sama miten tuntemukset vaihtelee, mutta nämä alkavat sateenkaarihuiviensa kanssa ja muikeina mussuttaa heille propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Vaikka kaikki tietävät, hän itse mukaan lukien, että hän on poika, pitäisi silti teeskennellä, että hän ei ole poika.
Mitä sitten? Vaikuttaako tuo sinun elämääsi jotenkin?
Yrittää tuo selvästi jotain vaikuttaa noilla tempuillaan. Julkisuudessa, mahtaisiko pokka pitää jos ei olisi julkkislapsi vaan jossain yksin randomina? Eli pelle.
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailmassa on päivänselvää, että on muunsukupuolisia ihmisiä. Mutta se, että tämä ehkä noin 0,5-1,5 prosenttia koko väestöstä koskeva ilmiö osuu juuri Meriläiseen jälkeläiseen on jokseenkin erikoinen sattuma.
Jostakin syystä juuri tämä 0,5% tarkoittaa suomessa lähes miljoonaa nuorta. Pitäisikö ulkomaiden psykiatrien kiinnostua mikä suomessa mättää? Veikkaan yleistä YH.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas hän ainakin on
En usko. Uskon että on fiksu ja lämminsydäminen ihminen eikä psyykeltään sairas MUTTA on pahasti äitinsä otteessa ja vahvan äidin aivopesun tulos, on ihan mahdollista että silmänsä joskus avautuvat ja hän alkaa ajatella omilla aivoillaan. Mitä sitten ajatteleekaan ja mihin tuloksiin päätyy mutta tajuaisi että kaikki nuo ainutlaatuiset, kypsät ja avarat ajatukset ja tunteet eivät olekaan hänestä vaan hänelle syötettyjä. Onhan hän ollut jo vaunuikäisestä mukana mielenosoituksissa yms, tottakai hän on täysin äitinsä asenteiden/toiveiden/päämäärien marinoima.
Sinä esimerkiksi mielestäsi et ole?
Mitä sinä nyt sekoilet? Ei, en ole. Olen nuorena ollut. Mutta minä en ole ketjun aihe. Ja ennen kuin hyökkäät huutamaan että oman trauman takia näen samaa kaikkialla ja kuvittelen että Fransilla on sama tilanne niin ole mitä mieltä olet mutta kuvio on selkeä ja selvästi näkyvissä, Rosa ei ole mikään hissukka ja hän on tuonut mielipiteitään ja kasvatusfilosofiaansa ja tiivistä suhdettaan lapseensa vahvasti esille, Frans toistaa ihan samaa mitä Rosa - ja Frans on vielä tosi nuori, ei noin suggeroivassa tilassa elänyt ja kasvanut ole vielä päässyt irti ja pohtinut asioita ihan itse, selvästi hän nyt "elää äitinsä unelmaa".
Vierailija kirjoitti:
Muunsukupuolisuus on vain hyväksyvää uuskielenkäyttöä kehityshäiriölle. Eikä oikeasti ole mitään muuta, on vain ne kaksi mutta sekoittuneena.
Hei Frans, kun sinulla on pippeli jalkovälissä, olet POIKA. Voit toki kuvitella olevasi vaikka kani tai orava, mutta POIKA SINÄ OLET. Aivan naurettavaa väittää edes muuta, on todella valitettavaa, että äitisi sairas mieli on sekoittanut mielesi noin pahasti. Äitisi ei ole ihan terve tapaus, joten eihän sinustakaan voinut tervettä tulla. Ruuveja päästä puuttuu ja useita. Olette myös omituisia julkkistyrkkyjä, tiedätkö ketään ei kiinnosta. Eläkää keskenänne siellä oman kotinne seinien sisällä tätä teidän ruuvit puuttuu sairasta elämää. Ei tarvitse tuputtaa sitä lehtiin.
-Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.
Setalainen: "Se vaan tuntuu meistä siltä. Määrittele aurinko."
-Sylvi täytti 90 vuotta.
Setalainen: "eikä täyttänyt, koska Sylvi on dementiassaan vielä nuori piika naapurin navetassa"
-Maniapotilas "mä haen Suomen Pankin pääjohtajaksi kun mulla oli ala-asteella hyvä matikkapää"
Setalainen: "hyvä, pistä vaan hakemusta kehiin."
-Pertillä todettiin aggressiivinen haimasyöpä.
Setalainen: "sä voit mieltää itsesi terveeksi, katellaan 10 vuoden päästä ja olet voimissasi."
-Pikkulapsi haroo kuumaa kattilaa."Kuumaa!"
Setalainen: "ei, se vaan tuntuu susta sille, veden lämpötila voi vaihdella."
-yläastenuori: "mä ansaitsisin kuolla."
Setalainen: "No jos se on sun kokemus, niiin...."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostakin syystä juuri tämä 0,5% tarkoittaa suomessa lähes miljoonaa nuorta. Pitäisikö ulkomaiden psykiatrien kiinnostua mikä suomessa mättää? Veikkaan yleistä YH.
Siis Suomessa on noin 5 miljoonaa ihmistä ja 0,5% siitä on miljoona (nuorta)?
Millaista ihmistä kiinnostaa joku Frans Frangen? Antaisitte jokaisen olla mitä ovat.
Mä olen varma että mun vaaka ja peili valehtelee mulle joka päivä kun tunnen itseni notkeaksi pantteriksi, enkä ylipainoiseksi :D
"Se että se kohdistuu identiteettiin, ei tee kokemuksesta automaattisesti oikeaa.
Ei identiteetti ole vapautettu muista totuuden määrittelyistä (ikä, muut sairaudet, kokemus onko alkoholisti tai ei). Ihmisen kokemus identiteetistään voi olla valheellinen ja väärä. "
Jos haukut sukujuhlissasi kaikkien kuullen enosi kaljuksi, lihavaksi alkoholistiksi jolla on alkava dementia ja paha tapa tuijotella nuoria tyttöjä niin se on sekä epäkohtaliasta, huono käytöstä että loukkaavaa vaikka jokainen noista asioista olisikin sinällään totta.
Loukkaavuuden määritelmä ei siis ole suoraan totuudellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Millaista ihmistä kiinnostaa joku Frans Frangen? Antaisitte jokaisen olla mitä ovat.
Inceleitä kummasti kiinnostaa muiden värkit enemmän kuin omansa.
"Mä olen varma että mun vaaka ja peili valehtelee mulle joka päivä kun tunnen itseni notkeaksi pantteriksi, enkä ylipainoiseksi :D"
Onko silloin sinusta ok jos joka toinen vastaantulija ihan vain neutraalisti kutsuu sinua läskiksi koska sehän on vain fakta?
Identifioin itseni ruohonleikkuriksi....pränntränntrännn.....Minulle kuuluu ilmaiset bensat valtion varoista.
Mä sanon täysin neutraalina toteamuksena, että Frans on väärässä. Tarkoitukseni ei ole loukata, vaan puhua totuus, ja toivon että itselleni tehtäisiin samoin.
Se että se kohdistuu identiteettiin, ei tee kokemuksesta automaattisesti oikeaa.
Ei identiteetti ole vapautettu muista totuuden määrittelyistä (ikä, muut sairaudet, kokemus onko alkoholisti tai ei). Ihmisen kokemus identiteetistään voi olla valheellinen ja väärä.
En ymmärrä miksi sukupuoli-ja identiteettiasiat nostetaan kuin immuniteetin taakse, kun me kuntoutamme muitakin vajavuuksista kärsiviä.
Miksi loukkaantumiskoneisto on viritetty juuri tähän asiaan?
Ei lääkärissä potilas loukkaannu (järkyttyy kyllä) jos joku veriarvo on pielessä tai hänessä olisi kasvain, vaikka potilaan kokemus olisi ihan tervettä vastaava. Ei usein oireettoman rintasyöpädiagnoosin saaneet naiset vedä poroja nokkaan "se lääkäri oli niin ilkeä!"