Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Frans Frangén joutuu oikomaan usein: ”En ole poika”

Vierailija
08.06.2026 |

Kommentit (719)

Vierailija
501/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että tämän Fransin mielenterveys, käytöstavat ja empatiakyky ovat paremmalla tasolla kuin 95% tämän palstan kommentaattoreista.

Luule rauhassa, sekis. Toivon teille kovia aikoja tulevaisuudessa. Kaikkeen hölmöilyyn ei kannata lähteä mukaan, vaikka tuntuisi siltä.

Tämä juuri. Huono käytös on esim. toisten ihmisten nimittelyä ("sekis"). Sinä harrastat sitä, Frans ei. 

Vierailija
502/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas hän ainakin on 

En usko. Uskon että on fiksu ja lämminsydäminen ihminen eikä psyykeltään sairas MUTTA on pahasti äitinsä otteessa ja vahvan äidin aivopesun tulos, on ihan mahdollista että silmänsä joskus avautuvat ja hän alkaa ajatella omilla aivoillaan. Mitä sitten ajatteleekaan ja mihin tuloksiin päätyy mutta tajuaisi että kaikki nuo ainutlaatuiset, kypsät ja avarat ajatukset ja tunteet eivät olekaan hänestä vaan hänelle syötettyjä. Onhan hän ollut jo vaunuikäisestä mukana mielenosoituksissa yms, tottakai hän on täysin äitinsä asenteiden/toiveiden/päämäärien marinoima.

Sinä esimerkiksi mielestäsi et ole? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai missä huutaa? No kymmenettuhannet Pride-marssin tyypit ainakin huutavat sukupuolisotkujaan muille keskellä katuja."

Kerran vuodessa parissa kaupungissa. Voi kauheaa. Ei siinä enää hetero koko loppuvuonna voi moisesta toipua.

"Se vaan nimetään "ihmisoikeuksiksi, vapaudeksi, rakkaudeksi".

Niin koska ei ole mikään varsinainen ihmisoikeus tehdä jotain jonka kaikki muut valmiiksi hyväksyvät, kuten kertoa olevansa hetero. Sen sijaan on vapautta ja ihmisoikeutta näyttää mitä oikeasti on kun edelleen on paljon kaltaisiasi jotka sen näkymistä kovasti paheksuvat. Kuten juuri äsken teit.

Heh, näyttäisivätkin mitä on. Eli oikeasti miehiä ja naisia eikä siltä väliltä.

Mutta kun he eivät halua näyttää sitä, mitä oikeasti olevat eli syntymäsukupuolensa mukaisia.

Vierailija
504/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että tämän Fransin mielenterveys, käytöstavat ja empatiakyky ovat paremmalla tasolla kuin 95% tämän palstan kommentaattoreista.

Tuskin jos identiteetti vaihtelee viikottain ja haluaa tilittää tälläistä julkisesti. Pitääkö hän sitä saavutuksena, näistä kun ei oikein saa selvää. 

Tekeekö hän mitä tahansa että äitinsä pääsisi taas ylistämään oletettuaan lehdissä? 

Vierailija
505/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja kuule en taatusti pyytele anteeksi jos joku loukkaantuu kun en millään voi tietää mihin hän sillä sekunnilla samaistuu. Pyydetäänkö ihan tavallisilta, oikeilta naisilta anteeksi jos nimitellään naisoletetuiksi tai cis-naiseksi? Ei pyydetä. Minä koen sen loukkaavana mutta se tuskin sinua kiinnostaa koska olen vanhanaikainen tavis."

Kyllä minua kiinnostaa kanssaihmiset. Jos sinä loukkaannut siitä mitä minä olen vahingossa sanonut niin kyllä minä pyydän anteeksi ja pyrin parantamaan tapani. Ja ihan samoin jos sinä loukkaat vaikka vahingossakin toista, oikea tapa on pyytää anteeksi ja korjata asia.

Nyt menee puurot ja vellit sekaisin. 

Vierailija
506/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeastaan toivon että Frans lukisi tätä ketjua. Uskon että hän on muutoin ihan hieno mies. 

Mutta voin vaan kuvitella mitä se vanhempien kehuma "kasvattamattomuus" ja äidin sekoilut ovat olleet tämän ollessa lapsi. Mitä on keittiön pöydän ääressä keskusteltu.

Me ei itse asiassa Fransia ja muita sateenkaarinuoria arvostella. He ovat Setan ja muiden tahojen uhreja. Me arvostelemme tätä ilmiötä ja näiden nuorten höynättäjiä.

Pystyykö Rosa tai Frans koskaan näkemään laatikon ulkopuolelle? Jos sekoilu liitetään YK:n ihmisoikeuksiin lippujen kera niin eivät koskaan pysty, koska tästä on tehty uusi normaali.

Silti iloitsen heistä sateenkaarilaisista jotka vartuttuaan tulevat järkiinsä ja elävät ihan rennosti heteroparisuhteessaan.

Ei sateenkaariudesta "tulla järkiin" ja hypätä heterosuhteeseen. Ja ihan yhtä rennosti voi elää homosuhteessa. Niin itsekin elän. Perusarkea, ilman pridea sen suuremmin. 

Toivon todella että meille tulee Venäjän malli jatkossa. Loppuu sukuelin- ja seksuaalisekoilu. Prioriteetit selkenee näille sekopäisille perversseille.

Vierailija
507/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että joku on muusu? Hän kyllä kertoo sen sinulle ensimmäisessä lauseessa.

Vierailija
508/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaisko Fransia jos hän spreijaisi huppariinsa kissankokoisilla kirjaimilla "en ole poika vaan musu!" "Älä kutsu minua pojaksi"

Vierailija
509/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heh, näyttäisivätkin mitä on. Eli oikeasti miehiä ja naisia eikä siltä väliltä.

Mutta kun he eivät halua näyttää sitä, mitä oikeasti olevat eli syntymäsukupuolensa mukaisia."

Kerrot juuri miksi on vapautta ja ihmisoikeus että on olemassa Pride.  Ei tarvitse tyytyä siihen mitä mieltä sinä olet asioista.

Vierailija
510/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettujakin kiinnostaa. Ja ihmetyttää mistä nämä löytävätkin noita ihmisiä, jotka pojittelevat ja tytöttelevät. En tapaa tällaisia normaalielämässä. Haudassa oleva mummoni pojitteli.

Vierailija
511/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivon todella että meille tulee Venäjän malli jatkossa. "

Kunhan toivot tasapuolisesti sitä mallia ihan kaikilla ja kaikissa asioissa eikä vain siinä joka koskee ihmisiä joista sinä et tykkää.

Vierailija
512/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luule rauhassa, sekis. Toivon teille kovia aikoja tulevaisuudessa. Kaikkeen hölmöilyyn ei kannata lähteä mukaan, vaikka tuntuisi siltä.

Tämä juuri. Huono käytös on esim. toisten ihmisten nimittelyä ("sekis"). Sinä harrastat sitä, Frans ei. 

Ja mistäs tiedät kuinka paljon Frans haukkuu heteroita, kristittyjä, muslimeja yms

Vierailija
513/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No mites ne nuoret joilla oli tuntemuksia ja lähtivät sukupuolenmuutosprosessiin ja katuvat sitä katkerasti jälkeenpäin. Tukeeko Seta nyt? Ei vaan suhtautuu vihamielisesti."

Tuota "katumista" on kyllä käytetty keppihevosena vastustajien taholta kyseenalaistamaan nämä hoidot yhtään kellään. Siis kun pieni osa katuu niin kukaan ei saisi saada näitä hoitoja. Ja siitä Seta on ollut huolissaan.

Oikeastaan mikään lääketieteellinen hoito ei toimi tai onnistu aina ja kaikilla. Se on jännää, että mitään muuta ei tämän vuoksi vaadita kiellettäväksi kaikilta. 

Vierailija
514/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeastaan toivon että Frans lukisi tätä ketjua. Uskon että hän on muutoin ihan hieno mies. 

Mutta voin vaan kuvitella mitä se vanhempien kehuma "kasvattamattomuus" ja äidin sekoilut ovat olleet tämän ollessa lapsi. Mitä on keittiön pöydän ääressä keskusteltu.

Me ei itse asiassa Fransia ja muita sateenkaarinuoria arvostella. He ovat Setan ja muiden tahojen uhreja. Me arvostelemme tätä ilmiötä ja näiden nuorten höynättäjiä.

Pystyykö Rosa tai Frans koskaan näkemään laatikon ulkopuolelle? Jos sekoilu liitetään YK:n ihmisoikeuksiin lippujen kera niin eivät koskaan pysty, koska tästä on tehty uusi normaali.

Silti iloitsen heistä sateenkaarilaisista jotka vartuttuaan tulevat järkiinsä ja elävät ihan rennosti heteroparisuhteessaan.

Ei sateenkaariudesta "tulla järkiin" ja hypätä heterosuhteeseen. Ja ihan yhtä rennosti voi elää homosuhteessa. Niin itsekin elän. Perusarkea, ilman pridea sen suuremmin. 

Toivon todella että meille tulee Venäjän malli jatkossa. Loppuu sukuelin- ja seksuaalisekoilu. Prioriteetit selkenee näille sekopäisille perversseille.

Tämä. Jos rysyköilyä jotakin kadehdin, niin tätä.

Vierailija
515/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frank kannattaa leikata tuo tyttömäinen tukka ja antaa sängen kasvaa niin ihmiset huomaa että hän on poika.

Vierailija
516/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäs tiedät kuinka paljon Frans haukkuu heteroita, kristittyjä, muslimeja yms

En ole kuullut. Sinun nimittelyäsi juuri todistin. 

Vierailija
517/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

""Katsokaa kaikki, olen Uniikki Lumihiutale!""

Minusta on ihan samalla tavalla lumihiutalointia pöyristyä muiden seksuaalisuudesta näin kamalasti.

Muunsukupuolisuus ei ole seksuaalisuus. Etkö edes perusasioita hallitse?

"Seksuaalisuuteen kuuluvat seksuaalinen kehitys, seksuaalinen suuntautuminen, sosiaalinen sukupuoli-identiteetti ja sen mukainen rooli ja mahdollinen lisääntyminen"

Mitä se sitten sinusta on jos ei seksuaalisuutta?

Eri

Vierailija
518/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä perheinesi saattaisitte samassa mallissa päätyä hiekkakuoppaan tai jonnekin Uralin taakse. Johdonmukaisena ihmisenä varmaan kannatat tätäkin. 

Vierailija
519/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Heh, näyttäisivätkin mitä on. Eli oikeasti miehiä ja naisia eikä siltä väliltä.

Mutta kun he eivät halua näyttää sitä, mitä oikeasti olevat eli syntymäsukupuolensa mukaisia."

Kerrot juuri miksi on vapautta ja ihmisoikeus että on olemassa Pride.  Ei tarvitse tyytyä siihen mitä mieltä sinä olet asioista.

Miksi minun täytyy tyytyä että olen 38 vuotias kun voisin olla 17 vuotias ja treffailla 16 vuotiaiden naisten kanssa? Vai eikö sittenkään saa valita mitä biologia antaa?

Vierailija
520/719 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat, että jos kaksi naista ovat keskenään yhdessä niin heti muuttuu koko homma joksikin sekopäiseksi sukuelinsekoiluksi..? Pitäisikö sun tutustua enemmän ihan tavan ihmisiin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme