Miksi joku jankkaa DI juttua päivästä toiseen?
Täytyy olla jotain päässä vialla kun jankkaa päivittäin aamusta iltaan samaa väsynyttä DI paskaa
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu siltä, että DI:n tutkinnon pitäisi olla yleissivistävä minimivaatimus elämään. Ihmiset eivät ymmärrä edes kW ja kWh:n eroa - korkolaskuista puhumattakaan.
Jos luulet, ettei noita tietoja tiedetä ennen kuin on suorittanut di tutkinnon olet tyhmä vai onko tuo ainut asia mitä siellä opetetaan? 🙄
Ainut, mitä hän on siellä oppinut!
No harvoin on tavannu järkevää ja esim hyvässä kondiksessa olevaa miestä kenen harrastus olisi netissä trollaaminen ja jankutus vuodesta toiseen. Kyllä ne on aina joko sellasia pieniä ruipeloita tai lihavia jannuja kenen itsetunto ja luottamus on aivan nollissa kaiken suhteen ja sitten se epätoivo näyttäytyy nimenomaan sillä että koitetaan kaikista epätoivoisimmalla tavalla saada edes jotenkin toisilta ihmisiltä huomiota, eli jankutus ja trollaaminen. Ei tällänen ihminen välitä miten se huomio tulee, kuhan se tulee. Sen takia ne samat trollit tekee niitä lapsi järveen ja naista lättyyn aloituksia myös, koska se huomio on taattu tollasilla shokeeraavilla aloituksilla. Lopettakaa reagoiminen luusereitten juttuihin ja keskittykää johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Oli se aikaa. Rohkea ja ronski mies
2000 luvun alussa DI-mies pani minua takaa autojen välissä kaupungin keskustassa
Ok homo! 🤭
Niinpä. En koskaan paljasta olevani DI kuin vasta pitkän seurustelun jälkeen. Haluan olla varma aidosta rakkaudesta. Aina kun olen sen paljastanut, nainen on kosinut pian sen jälkeen polvi maassa.
Paljon homoja kommentoimassa...mikäs siinä!
Kaikki tippainssi jutut on niin typeriä että kirjoittaja on mieleltään yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Paljon homoja kommentoimassa...mikäs siinä!
Mikäs kampaajapoika siellä piipittää?
Vierailija kirjoitti:
Olen DI ja kyllähän se tosi on että me komeat lihaksikkaat, sekä älykkäät, että viisaaat, myöskin hyvin varakkaat, huumorintajuiset toiset huomioonottavat sivistyneet yksilöt olemme ainutlaatuisen nerokas evoluution huipentuma.
Siltä vaikuttaa. Myös sosiaalinen ja kielellinen älykkyytenne on todella ylivertaista. Teille ei tuota vaikeuksia keskustella meidän kognitiivisrajoitteisten ali-ihmisten kanssa niin, että ymmärrämme toisiamme sillä kapealla kaistalla, joka on kokemusmaailmoillemme yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tippainssi jutut on niin typeriä että kirjoittaja on mieleltään yksinkertainen.
Olen DI-opintojen loppusuoralla. Ajattelen naisia, mitä sitten saan kun paperit
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. En koskaan paljasta olevani DI kuin vasta pitkän seurustelun jälkeen. Haluan olla varma aidosta rakkaudesta. Aina kun olen sen paljastanut, nainen on kosinut pian sen jälkeen polvi maassa.
Tämä kirjoittaja harrastaa ironiaa
Ap. Ajan saatossa olen yhä onnellisempi, kun valitsisin miehekseni DI:n
Anna jankkaa stana! Onko paljonkin sinun elämästä pois että puutarhatontulla on edes jotain sisältöä typerässä elämässään ?? HÄH prkele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kirjoittaja harrastaa ironiaa
En harrasta. Hienostonaisen DI-mies luo statusta. Ja kaverit on kateellisia
Kyllä DI-koulutus on hyvä koulutus. Sitä ei pipipäät läpäise
Vierailija kirjoitti:
Selvästi saanut pakit ja purkaa pahaa oloaan täällä.
Oliko pakeissa työkaluja?
Surullista että jotkut joutuvat haaveilemaan tuosta ja toisille se on ihan arkista ajankulua, super DI:n syli ja rakkaus
Vierailija kirjoitti:
No harvoin on tavannu järkevää ja esim hyvässä kondiksessa olevaa miestä kenen harrastus olisi netissä trollaaminen ja jankutus vuodesta toiseen. Kyllä ne on aina joko sellasia pieniä ruipeloita tai lihavia jannuja kenen itsetunto ja luottamus on aivan nollissa kaiken suhteen ja sitten se epätoivo näyttäytyy nimenomaan sillä että koitetaan kaikista epätoivoisimmalla tavalla saada edes jotenkin toisilta ihmisiltä huomiota, eli jankutus ja trollaaminen. Ei tällänen ihminen välitä miten se huomio tulee, kuhan se tulee. Sen takia ne samat trollit tekee niitä lapsi järveen ja naista lättyyn aloituksia myös, koska se huomio on taattu tollasilla shokeeraavilla aloituksilla. Lopettakaa reagoiminen luusereitten juttuihin ja keskittykää johonkin muuhun.
Koulussa niitä kiusattiin ihan syystä koska ne oikeasti oli omituisia tietokonehiiriä ketkä trollaili netissä ja kiusas toisia sielä. Sekin on vähän virheellinen ajatus että hyvännäköinen ja hyvässä kunnossa oleva ihminen kiusaa toisia, hyvin useesti se on täysin päinvastoin. Se kiusaaja on tyyppi kenen itseluottamus ja tuntemus on ihan täys nolla, eli just ihminen kuka ei pidä itteää minkäänlaisessa kunnossa ja näyttää aivan kauhealta ulospäin.
Onko diplomi-insinööri naisten ihannemies
Luulen, että on
- Hyvä palkka
- Älykäs
- Mukavat työajat
- Osaa tekniset asiat kotona
- Korkea status
Kommentoin tähän. Mun mies on DI. Ensivaikutelma tulee ainakin mulle ulkoisesta olemuksesta, tuoksusta, mitä ja miten keskustelee, ja muutenkin yleisestä käytöksestä. Omalla miehellä ne on hyviä ja omaan miesmakuun sopivia, ei, ei DI tittelillä (rikas ja älykäs) siinä ole mitään merkitystä.
Oli se aikaa. Rohkea ja ronski mies
2000 luvun alussa DI-mies pani minua takaa autojen välissä kaupungin keskustassa