Miksi joku jankkaa DI juttua päivästä toiseen?
Täytyy olla jotain päässä vialla kun jankkaa päivittäin aamusta iltaan samaa väsynyttä DI paskaa
Kommentit (76)
Vaikea sanoa. DI-tutkinto vaati minusta yliluonnollisia kykyjä, akateemisesta lähestymistavasta on muuallakin hyötyä elämän varrella kuin työelämässä. Niin fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Kateellista porukkaa. Oma mies on DI, ja voin sanoa, että on hyvin älykäs, sosiaalisesti lahjakas ja hyvällä tavalla liberaali ja älykkyytensä ansiosta avarakatseinen. Samanlaisia ihania teknonörttihippejä ovat myös DI-ystävänsä. Toki sen insinööriyden huomaa joissain asioissa, mutta lähinnä positiivisia asioita, esim. tietty ongelmanratkaisukyvykkyys ja matemaattisen lahjakkuuden heijastuminen monille elämän osa-alueille. Ihana on, samoin ystävänsä ovat todella symppiksiä. Ikäisekseen hyvin tienaavia ja töitä riittää, palkkakehityksestä en tiedä. Suosittelen DI:tä puolisoksi! :D
Vit-tu mikä pelle🤣
Välillä tuntuu siltä, että DI:n tutkinnon pitäisi olla yleissivistävä minimivaatimus elämään. Ihmiset eivät ymmärrä edes kW ja kWh:n eroa - korkolaskuista puhumattakaan.
Sattuu syvälle. Entinen ystäväni on nyt naimisissa DI:n kanssa... Ei elämän näin pitänyt mennä. Munhan se piti saada DI ja omakotitalo. Vedin välit poikki - kateudesta.
Minä olen ollut jo vuosia pitkässä parisuhteessa DI-miehen kanssa onnellisesti. Sinä sen sijaan istut yksiössäsi sormettamassa :D
Moni mies on älyllisesti heikkolahjainen. Ja niin kateellinen diplomi-insinöörien älyykyydelle, että poksahtaa kateudesta. Lahjattomien sössötys ei hetkauta toisen älykkyyttä, yksin jää mustamaalaamaan ilman onnistumista. Onnekkaat naiset pitävät kiinni älykkäistä DI-miehistään.
>Miksi joku jankkaa DI juttua päivästä toiseen?
Sinua ärsyttääkseen. Ja ilmeisesti onnistuu.
Ymmärrän. Naisista jää ihan märkä vana lattialle, jos havaitsevat DI:n jossain. Miksi et lukenut teekkariksi itse?
Ap, tuolla järjenjuoksulla en usko sinun pystyvän lukemaan itseäsi diplariksi. Enkä usko mahdollisuuksiisi naismarkkinoillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, voisi vaihtaa ammatin vaikka kirurgiksi ihan vain vaihteen vuoksi
Pointti on, että oon DI ja täälläkin usein sanotaan, että DI on miesten aatelia. Niin ajattelin kertoa vähän mitä se on käytännössä se elämä.
On voinut olla aatelia joskus viime vuosituhannella, mutta ei enää.
DI-mieheni on kuningas ja minä tunnen itseni kuningattareksi hänen rinnallaan. Sain häneltä myös kaksi super-älykästä lasta, prinssin ja prinsessan.
Olen DI ja kyllähän se tosi on että me komeat lihaksikkaat, sekä älykkäät, että viisaaat, myöskin hyvin varakkaat, huumorintajuiset toiset huomioonottavat sivistyneet yksilöt olemme ainutlaatuisen nerokas evoluution huipentuma.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu siltä, että DI:n tutkinnon pitäisi olla yleissivistävä minimivaatimus elämään. Ihmiset eivät ymmärrä edes kW ja kWh:n eroa - korkolaskuista puhumattakaan.
Ei tuohon tarvita DI:n tutkintoa, yläkoulun oppimäärä riittää.
Kiihotun kun joku sanoo olevansa DI. -eri-
Vierailija kirjoitti:
Jos luulet, ettei noita tietoja tiedetä ennen kuin on suorittanut di tutkinnon olet tyhmä vai onko tuo ainut asia mitä siellä opetetaan? 🙄
Vierailija kirjoitti:
DI-mieheni on kuningas ja minä tunnen itseni kuningattareksi hänen rinnallaan. Sain häneltä myös kaksi super-älykästä lasta, prinssin ja prinsessan.
🥰
Kerroin kaverille, että miesystäväni on DI. Ystäväni naama oli yhtäkkiä punakka kuin porsaalla
DI miehet ovat älykkäitä ja järkeviä. Heille ei riitä pelkkä pillu vaan tahtovat naisesta enemmän. Arvostavat älykkäitä keskustelutaitoisia naisia. Eivät nussi muita siivouskomerossa kuten keskenkasvuiset pelimiehet tekevät. Siksi DI miehet ovat parhaita miehiä! Ymmärtävät elämää
Vierailija kirjoitti:
Nuo tiedot opetetaan jo peruskoulussa! Etkö oppinut siellä vai pitipitikö mennä noin pitkälle oppiaksesi ne?
Paha aivovamma.