Miksi kaikki on niin negatiivista täällä?
Ei tee mieli lukea jatkuvaa valitusta. Eikö teidän elämässänne ole mitään kivaa ja positiivista?
Kommentit (46)
Ja sinä tulit VALITTAMAAN siitä palstalle. Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
En olisi täällä jos mulla olisi kivempaa ja parempaa tekemistä.
Masentuneet ja mielenvikaiset ongelmaiset ihmiset näihin paikkoihin lähinnä kirjoittelee. Ei ole normaaleja ihmisiä täällä keskustelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on enimmäkseen katkeria akkoja joilla on pillu kuivunut jo käyttökelvottomaksi.
Ja sieltä tulikin ensimmäinen moukka purkamaan pahaa oloaan.
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset purkaa täällä pahaa oloaan. Haukutaan muita ja alapeukutetaan kommentteja vaikka ei ymmärretä aloituksesta hevonkukkua.
Sitä se vihervassarius ja islam teettää.
Kyllä pistää ihmetyttämään tällä palstalla häiritsevän monen törkeä käytös. Nimitellään ja halutaan ja käytetään sellaista kieltä että ihan korvia punoittaa. Ja tämä porukka pitää sitä ihan normaalina vielä. Kyllä on surullista.
Vierailija kirjoitti:
Masentuneet ja mielenvikaiset ongelmaiset ihmiset näihin paikkoihin lähinnä kirjoittelee. Ei ole normaaleja ihmisiä täällä keskustelemassa.
Kumpaan ryhmään sinä kuulut?
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tänne monta positiivista aloitusta muttei ne kiinnosta ketään.
Pitää haukkua persuja, jos haluaa harakkaparven yläpeukuttamaan ja kiihottumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset purkaa täällä pahaa oloaan. Haukutaan muita ja alapeukutetaan kommentteja vaikka ei ymmärretä aloituksesta hevonkukkua.
Ovatko nämä vihervassarit ja islam samassa huoneessa kanssasi juuri nyt?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on enimmäkseen katkeria akkoja joilla on pillu kuivunut jo käyttökelvottomaksi.
Ne on juuri niitä innokkaimpia peukuttajia ja vihaajia.
Vierailija kirjoitti:
En oo negistuulella, mutta mä just tulin. Eka postaus tänä viikonloppuna! On kuule pihaa kuopsuteltu. Piirakoita leivoin ja nyt tulin saunasta palstalle nauttimaan parin vinkut hyvässä seurassa!
Kuulostaa kivalta! Mukavaa iltaa sinne :)
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa suomeen maailman onnellisimpaan maahan
Jopa palstan trollit osaavat tyytyä kohtaloonsa. Vastaavat gallupeihin, että mitään ei puutu.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis että köyhät, köyhyys =masennus
Vierailija kirjoitti:
Täällä voi kiistellä ihan kaikesta. Tai ainakin yrittää.
Ihmiset ei osaa ottaa minkäänlaista vastuuta itsestään ja omista tunteistaan/ajatuksistaan. Ihanku se olisi meidän ongelma jos joku ei jaksa elää tai jaksa mennä pihalle (ei pahalla). Siinä täytyy ymmärtää se, että itse on vastuussa omista tunteistaan, eikä roiskia kokoajan sitä negatiivisuutta myös toisille ja laskea heidänkin olotilaansa samalla. Sen takia minä täällä harvoin enää käyn, kun ei täällä kukaan ymmärrä mitää. Sen lisäks ne roiskii negatiivisuutta kaikkiin aloituksiinkin ja trollaa kaiket päivät ja valittaa kun on vähän kökkö olo. Oisko kannattanu tehdä jotain muuta tai olla vähän positiivisempi niin ei olisi kokoajan kauhea olla. Kaikki tulee takasin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä vihervassarit ja islam samassa huoneessa kanssasi juuri nyt?
He ovat samassa valtiossa, ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja itse kirjoittaa negatiivisen aloituksen ja valittaa.
Kyllä, se tarttui, ja rupesi harmittamaan, vaikka palstalle tullessa ei vielä harmittanut.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja itse kirjoittaa negatiivisen aloituksen ja valittaa.
Kyllä, se tarttui, ja rupesi harmittamaan, vaikka palstalle tullessa ei vielä harmittanut.
-ap
No ei pidä tulla tänne jos ei osaa ottaa huumorilla näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä voi kiistellä ihan kaikesta. Tai ainakin yrittää.
Kiistely menee vaan usein vähämieliseksi jankuttamiseksi. Huumori loistaa poissaolollaan. Idioottien huutelua täällä on suurin osa.
No yleinen p e r s u t u s palsta. Valittavat asioista joita eivät itse ole nejässä vuodessa saaneet korjatuksi. Kaipa se tyhmimmille menee läpi että hallituspuolue esiintyyy protestipuolueena.