Naapurin nainen käy päivittäin ulkona, ja aina reppu mukana!
tullessaan se reppu on aina täynnä? Missähän käy???
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko sillä eväät siellä?
lähtiessä reppu tyhjä....
Kuten sun pääsi.
Kuukautissuojia ostaa ja meikkejä. Luultavasti myös naistenlehtiä.
Ravaa miestä etsimässä. Reppu on vain näön vuoksi.
Itse kun käyn kaupassa reppu selässä joka kerta naapurin sekopää kyttää ikkunasta.
Varmaan kuvaa ja laittaa jonnekkin facebookkiin...
hoitoonihjaus sulle. kaupat-kirjastot- paketinhaut- omat autettavan ostoja-omia ostoksia jne. mikä sua vaivaa- onko diagnoosi- ja joooo, on ihan okke, er on diagnoosi---sairaudeölle ei v voi mitään. toivotaan, että olet hoidon piirissä. mut ek tuli mieleen----oot super yksinäinen- ja toivon kaikkea hyvää sulle. jotta noin ei oloisi.. yhteiskunta- tarvii keinoja näihinkin.. muttasulle kivaa uuden kesän odotusta-
Kysy hoitsulta, kun se tuo iltalääkkeet
Ai ihan omalta hoitajalta kyselit naapurin repusta? Hohhoijaa taas.
Laita terassituoli sen kulkureitille ja istu siihen kyyläämään 🤣. Ulkona tarkenee jo yölläkin, ota eväkset mukaan niin jaksat kyylätä, ties mitä muita jänniä havaintoja teet pitkin vuorokautra. Jaksaa, jaksaa.
Aika tavallinen näky on nainen ja reppu, ei herätä mitään kyssäreitä. Reppu on vaan niin kätevä kantaa tarvittavia kamoja, ei muuta.
Minä olen myös epäilyttävä naisihminen: lähes päivittäin lähden kotoa laukku olkapäällä roikkuen. Joskus näyttää tyhjältä, joskus täydeltä. Arvoituksellisia naisia on maassa monia...
Ehkä käy kaupassa tai keräilee vaikka kiviä
Käyn lähes päivittäin hakemassa olutta, reppu kevyt, reppu painava. Arvasin, et joku kyylä tajuaa, että olen alkoholisti.
Ajattelin ,että aloittajan minun naapuri. Kun usein kaupassa, kun olen jossain. Tai tuon töistä töitä kotiin. Lähden aina repun kanssa, koska käsilaukku no on pienen pieni .
mielenkiintoista, missähän mahtaa käydä?
Jumankauta, vai tietää ihan ikkunasta kyyläämällä, että reppu on tyhjä, taitaa kyylän pää vaan kumista tyhjyyttä.