Naapurin nainen käy päivittäin ulkona, ja aina reppu mukana!
tullessaan se reppu on aina täynnä? Missähän käy???
Kommentit (37)
Ootko katsonut, ettei se reppu ole jo lähtiessä täynnä? Ehkä se käyttää reppua painoharjoittelussa :)))
Vierailija kirjoitti:
Olisko sillä eväät siellä?
lähtiessä reppu tyhjä....
Töis, ja yhtä täynnä se on lähtieskin 😃
Töissä, kuntosalilla, museoissa, konserteissa tai kaupassa.
Tee huoli-ilmoitus tai mene hoitoon.
Kotoa lähtiessä sillä on reppu täynnä suntion ruumiinosia, tullessa takaisin kylmää käteistä, huumerahoja.
Se taidan olla minä.. Ellei joku kaltaiseni. Mulla on siellä kuule sateenvarjo, joskus kaupassa lompakko, puhelin, nenäliinoja, lääkkeitä varalle parit, hanskat, varavaate joskus, vara-avain ym. ja reppu on puffattu reunoista täytteellä. Vesipullo on joskus myös.
Mainittakoon Taas yhdestä asiasta:
ÄLÄ KYYLÄÄ !
Joo, minähän se, käyn kirjastossa ja kaupassa, mutta aikamoinen kyttääjä olet, mitä jos hankkisit ihan oman elämän. Koomista.
Älä stalkkaa naapurisi asioita.
Ajattele: kun hän vain tietäisi,
miten sä arvuuttelet täällä
sadoille tuhansille (viihdemuotonasi)
hänen yksityisasioitaan. Voisiko
hirveämpää naapuria kukaan
saada. Vastaus: Ei voisi. x
Kaljaa/siideriä/viiniä. Ei kehtaa kantaa Alkon kassissa.
Mä itse käytän aina reppua,ihan ruoka ostoksiinkin.Onko tuo jotenkin erikoista,en ole ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Käy varmaan vaan kaupassa
Sama! Kun mää meen bussilla kaupunkiin ja tulen vaihdolla takasin niin todellakin lapan repun täyteen syömistä ja juomista. Mennen tullen säästän tuon yhden bussimaksun. Lähi K-marketit on niin kalliita ettei tule mieleenkään mennä niihin jos ei ole aivan pakko.
Kaupassa reppuun laitetaan ostoksia? Maito, mehu ja ruoka.
Minäkö se oon. Tungen reppuun aina kaikkea tarpeellista. Suapi olla utelias että mitä.
Oudompaa minusta olisi jos istuisi kotona kaiket päivät eikä kävisi ulkona.
Mun omahoitajakaan ei osannut sanoa.
ap