Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa olette cuckold-"projektissa" parisuhteessanne?

Vierailija
07.06.2026 |

Palstalla pinnalla oleva aihe. Miten homma edennyt? Kerro kommenteissa!

Cuckoldvaihe on

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tullut kokeiltua niin että tumman ison ja pehmeän dildon ( n. 6 23 cm ) on lämmitetty / nakattu valjailla vyötäisille , vaimo kontallaan  ja katsonut töllöstä kun isomelaiset tummat  naivat samoin takaa niin kyllä on vaimolta tullut nopeasti 2-4 peräjälkeen.

Pitää muistaa tosiaan että iso dildo on lämmin , pehmeä , liukastettu kunnolla ja aivan hiljaa työntäidytään sisään , eikä mitään jyystöä vaan hitaasti.

Vierailija
22/28 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään otin makkarissa esille jatkesukan imitoimaan vierasta kalua naiselleni. Vastaanotto oli positiivinen. Vienosti sanoi, että voidaan käyttää toistekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä ensi kertaa ehdotin vaimolle, hän punastui ja purskahti nauruun. Sen pitemmälle emme silloin jatkaneet. Kun seuraavan kerran otin asian puheeksi, kysyin suoraan, että miten ja koska. Niin vaivihkaa siirsin vastuuta vaimolle, ja niin lopulta yhdessä ja hartaasti pohdimme kumppanin valintaa, nautinnon luonnetta, ehkäisyä totta kai, yhdyntä kaksin vai puolison nähden. Vaimo vei, minä vikisin. Ratkaisevaa oli se vaimon punastuminen, joka paljasti, että mielikuvitus oli jo tehnyt tehtävänsä.

Vierailija
24/28 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun "pena" oli käymässä lämmiteltiin rouvaa ja silloin oli hilkulla mutta pupu pääsikin pöksyihin ja lähti nukkumaan. Kysyin pyydetäänkö "pena" viettämään  Jussia meille ja rouva muina naisina sanoi kuin ei kauhiasti nappaisi, mutta näkyi jo kilometrin päähän kiinnostusta. Aattona ehkä pena työstää rouvaa silmieni edessä? M55

Vierailija
25/28 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun "pena" oli käymässä lämmiteltiin rouvaa ja silloin oli hilkulla mutta pupu pääsikin pöksyihin ja lähti nukkumaan. Kysyin pyydetäänkö "pena" viettämään  Jussia meille ja rouva muina naisina sanoi kuin ei kauhiasti nappaisi, mutta näkyi jo kilometrin päähän kiinnostusta. Aattona ehkä pena työstää rouvaa silmieni edessä? M55

Ketään ei tietenkään pidä pakottaa tai painostaa sellaiseen mitä ei halua, mutta pieni salaviekkaus tässä lienee sallittua. Kuten muissakaan vähän enemmän valtavirrasta poikkeavissa jutuissa ei kannata asiaa naiselle ihka tuoreeltaan töksäyttää just tyyliin " haluaisin nähdä että pena tulee painamaan sua, suostutko?"  Mutta, jos on ollut jo vähän "pohjia" asioissa, niin se, että pena sattuukin kuitenkin tulemaan paikalle voi johtaa haluttuun lopputulokseen. Eli arvelen, että naisilla voi olla tässä vielä isompi kynnys suoraan ilmaista halunsa. Vaikka olisi miten luottamus kumppaniin jne. Sitten kun asiat on oikeasti lähtenyt rullaamaan, niin on todella mukavaa lähteä pariskuntana vähän humpalle katselemaan josko jotain kivaa löytyisi.

Vierailija
26/28 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tullut kokeiltua niin että tumman ison ja pehmeän dildon ( n. 6 23 cm ) on lämmitetty / nakattu valjailla vyötäisille , vaimo kontallaan  ja katsonut töllöstä kun isomelaiset tummat  naivat samoin takaa niin kyllä on vaimolta tullut nopeasti 2-4 peräjälkeen.

Pitää muistaa tosiaan että iso dildo on lämmin , pehmeä , liukastettu kunnolla ja aivan hiljaa työntäidytään sisään , eikä mitään jyystöä vaan hitaasti.

Ei sulla ole mitään vaimoa.

Vierailija
27/28 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä eteni kihlatun kanssa, ensin viikonloppureissuihin., monen miehen jälkiliukkaista, vierassiitokseen. Vielä kun pääsisi itse tarkoitukella näkemään panoja ja osallistumaan paikanpäällä.

Kun spämmäät tälläisiä, niin osaatko kertoa miksi tämä sinulle niin vahvasti tunteisiin käyvä asia?

On vuosia pidetty tätä yhteisenä salaisuutena ja olen miettinyt olenko jotenkin kieroutunut. Naisenikin on sanonut, ettei löytäisi parempaa miestä, eikä vaihtaisi minua mihinkään. Ei ole ollut ketään jolle puhua, mutta nyt olen huomannut, että viesteistä päätellen muillakin on samoja ajatuksia joita on jotenkin helpottavaa lukea, kun en ehkä olekkaan kieroutunut.

Vierailija
28/28 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään vaiheessa. Mutta luin iltapäivälehdestä kuinka erään hieman erikoisen kirkon pastori, Moon nimeltään, makasi kirkon jäsenten vaimojen kanssa, jotta vaimot ”pelastuisivat”. Vaimoni hoitaa erään kuusikymppisen vanhapoikaliikemiehen tilejä, ja tapana on ollut, että hän kerran kesässä kutsuu meidät mökilleen saunomaan. Selvää on niin minulle kuin vaimolle, että kutsuun liittyy tietty lisämauste. Johtaja tykkää katsella. Vaimolle se ei tuota minkäänlaista vaikeutta, ja hienovaraisesti olen antanut Johtajan ymmärtää, että olen pelin hengessä mukana. Kutsu tulee varmaan nytkin, juhannuksen jälkeen, ja vaimon tiimavartalo, pehmeästi tutisevat tissit ja tuuhea tupsu saavat arvoisensa ihaiijan. Saunavasta on tuore ja tuoksuva. Luonnonkukat vaasissa pukuhuoneen pöydällä kruunaavat aidon tunnelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä