Missä vaiheessa olette cuckold-"projektissa" parisuhteessanne?
Palstalla pinnalla oleva aihe. Miten homma edennyt? Kerro kommenteissa!
Kommentit (28)
Olemme liittyneet Perussuomalaiseen puolueeseen ja saaneet kutsun illalliselle Eiraan.
Vierailija kirjoitti:
Olemme liittyneet Perussuomalaiseen puolueeseen ja saaneet kutsun illalliselle Eiraan.
Jostain on hyvä aloittaa.
Olen nainen ja olen ehdottanut miehelleni kolmanneksi toista naista.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos ei innostunut, olisit ehdottanut miestä.
Ei ole vieläkään alkanut piilohomoilu nousta pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vieläkään alkanut piilohomoilu nousta pintaan.
Voin tulla vähän kaiveleen.
-Jussi
En tiedä mitä se on, eikä kiinnosta niin paljon että selvittäisin.
N36
Vierailija kirjoitti:
Tämä näkökulma jäi pois kyselystä. Olet ns. cuckqueaan?
On MNM kimppakokemuksia pari. Vaimoa kiinnostaa enemmän naiset vieraana. Näitähän ei oikein ovista ha ikkunoista tunge. Miehenä kuitenkin oudosti kiihottaa enemmän nähdä hänet toisen miehen kuin naisen kanssa.
Ajatuksena kiinnostava, mutta en kyllä osaa oikein miehelleni aiheesta puhua, kun mitään sen suuntaistakaan ei ole koskaan esille tullut eli että olisi missään muodossa seksissä muita kuin me kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksena kiinnostava, mutta en kyllä osaa oikein miehelleni aiheesta puhua, kun mitään sen suuntaistakaan ei ole koskaan esille tullut eli että olisi missään muodossa seksissä muita kuin me kaksi.
Olisiko sinulle mieluisampi vaihtoehto seksi vieraan miehen kanssa luvalla vai nautinnot niin vieras hoitelee sinua miehesi katsellessa nautiskeluasi ?
m
Niin, mites tämä etenee? Vai eteneekö?
Meillä eteni kihlatun kanssa, ensin viikonloppureissuihin., monen miehen jälkiliukkaista, vierassiitokseen. Vielä kun pääsisi itse tarkoitukella näkemään panoja ja osallistumaan paikanpäällä.
Pitkässä suhteessa seksi muuttuu tylsäksi. Ilmoitin ukolle, että 50v naisen on saatava kokeilla vähän muutakin kuin yhtä ja samaa kalua kerran viikossa saunan jälkeen. Ukko itse ehdotti, että sopii hyvin, kun hän saa valita ratsumiehen ja katsella. Enkä olis uskonu miten nopeasti ukon työkaveri, Mika oli meillä saunomassa ja minä kahden miehen välkssä lauteilla. Huomasin heti ukon valinnan syyn, ei samanlaista kalua, vaan isompi ja käyrä, joka seisoi ylöspäin Mikan vatsaa vasten. En voinut kuin himoita sitä eikä siinä kauaa istuttu saunassa vaan siirryttiin olohuoneeseen sohvalle panemaan. Ukko vielä kuvasi, kun minä sain Mikalta kyytiä. Nautintoa on riittänyt ja seksi myös ukkoa taas kiinnostaa monta kertaa viikossa. Ukko on luvannut myös uusia erilaisia kaluja tuoda saunomaan.
Etenee, vaimo jo silminnähden kiihottuu ja kostuu eniten ja saa kovimnat orkut kun aiheesta puhutaan esileikin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Meillä eteni kihlatun kanssa, ensin viikonloppureissuihin., monen miehen jälkiliukkaista, vierassiitokseen. Vielä kun pääsisi itse tarkoitukella näkemään panoja ja osallistumaan paikanpäällä.
Kun spämmäät tälläisiä, niin osaatko kertoa miksi tämä sinulle niin vahvasti tunteisiin käyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla, Sofia, mukana se festarimies?
Isot tummat jötkött on mukava katsoa , vaimolla aivan märkänä kun yhdessä katsomme kun monta tummaa nai naista , välillä 3 yhtäaikaa , siitä on hyvä siirtyä kiiman jatkona itse naimaan , helposti vaimo laukeaa ja tuntuu värkki todella tiukalta turvonneena , vakmokin on tunnustanut että todella hyvän näköisiä nämä isot tummat jötköt.
Pillu ei valehtele niin kuin naiset.
Tässä kyselyssä cuckold-termin voi käsittää laveasti. Siis hc-fetissinä, jossa oman miehen alistumista, nöyryyttämistä jne tai ihan vaan mihin tahansa tilanteeseen viittaavana, jossa nainen saa vierasta joko MNM-kombossa tai naisen tavatessa vierasta miestä/miehiä luvalla ja oman miehen ollessa asiasta tietoinen, mutta ei paikalla.