Mies lähdössä poikamme kanssa Turkkiin, pelkään että suunnittelee poikamme ympärileikkausta
Mies lähdössä nyt kesälomalla Turkkiin tapaamaan perheenjäseniä omin sanojensa mukaan. Itse en pääse reissulle, koska kesälomani on vasta myöhemmin. Poika on 11v joka on Turkissa yleinen ikä milloin ympärileikkaus suoritetaan. Hän on sitä yrittänyt myydä minulle jo pidempään, että kyllä jokaisen pojan pitää se läpi käydä ja olen aina ollut ehdottomasti sitä vastaan. Kuulemma Turkissa tuon voi tehdä missä tahansa terveysasemalla ilman varausta ja pelkään että aikoo sen tehdä. Onko mitään keinoa millä voin tuon estää?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä pidetään outona jos ei ole leikattu. Nämä on niin rändömeitä juttuja.
Ehkä joskus 50-luvulla (kiitos tohtori Kellogg), nykyään alle puolet leikataan.
Vierailija kirjoitti:
Enempi hygieniakysymys. Vaikka onhan sielläkin niitä uskonnollisia ryhmiä. Mutta miehen pitäisi saada itse päättää.
Tuommoisille miehille pitäisi tehdä penisamputaatio.
Miksi apn mies on kiinnostunut poikansa peniksestä???
Vierailija kirjoitti:
Ei se miehillä ole niin vaarallinen kuin naisilla
Miksi aina kun kritisoidaan poikien sukuelinten leikkausta ei-lääketieteellisistä syistä jotkut rupeavat puhumaan tyttöjen genitaalimutilaatiosta, käyttäen tätä oikeuttamaan poikien silpomisenä?
Vierailija kirjoitti:
Paljon paremman tuntuinen kumppanille kun ei niin tuntoherkkä. Mitä pahaa tuossa on, poikasi tulee olemaan suosittu
Jopa homojen keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joskus 50-luvulla (kiitos tohtori Kellogg), nykyään alle puolet leikataan.
49,3% vuonna 2022
Kestävyys lisääntyy