Rintsikan olkaimet näkyy - entä sitten?
Tästäkin on noussut mielipahaa.
Ihan oikeasti, ketä kiinnostaa, vaikka olkaimet näkyisi.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Jos on olkaimeton mekko niin pakostihan siinä rintsikoiden olkaimet näkyvät. Itse valitsen silloin rintsikat jotka ovat samansävyiset mekon kanssa, jollon olkainten näkyminen ei haittaa. Mielestäni mekon kanssa samanväriset olkaimet näyttää paljon paremmalta kuin läpinäkyvät silikoniolkaimet.
Et ole olkaimettomista rintsikoista kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on olkaimeton mekko niin pakostihan siinä rintsikoiden olkaimet näkyvät. Itse valitsen silloin rintsikat jotka ovat samansävyiset mekon kanssa, jollon olkainten näkyminen ei haittaa. Mielestäni mekon kanssa samanväriset olkaimet näyttää paljon paremmalta kuin läpinäkyvät silikoniolkaimet.
En yhtään luota että sellaiset pysyisi paikoillaan ja tuntuisi mukavalta.
Ei ehkä kiinnosta, mutta antaa epäsiistin vaikutelman. Hävettää suoraan sanoen kulkea ihmisen kanssa joka ei välitä huolehtia näyttävänsä fiksulta. Olkaimettomat ovat varmaankin turhan vaikea hankkia asujen kanssa joissa olkaimet näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä kiinnosta, mutta antaa epäsiistin vaikutelman. Hävettää suoraan sanoen kulkea ihmisen kanssa joka ei välitä huolehtia näyttävänsä fiksulta. Olkaimettomat ovat varmaankin turhan vaikea hankkia asujen kanssa joissa olkaimet näkyy?
Isorintaiset ei yleensä pysty käyttämään olkaimettomia liivejä koska ne ei tue tarpeeksi. Siksi en käytäkään olkaimettomia mekkoja.
No en tiedä, mutta minua ei oikeastaan kiinnosta. Eikä kiinnosta sekään, jos joku ei pidä minusta.
Saa näkyä! Tulee vaan ilotytöt mieleen.
Yleesä ne ovat naiset jotka tästä loukkaantuu ja mielensä pahoittaa. Miehet sen sijaan nauttivat jos naisella on vähemmän vaatteita päällä.
Tämä perustuu ihan live kokemuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo edeltävä kirjoittaja, mutta olkaimettomista rintsikoista ei ole riittävää tukea rinnoille, sanokaa mitä sanotte. Rintavana ihmisenä en käytä olkaimettomia vaatteita, mutta käytän kyllä kapeaolkaimisia toppeja ja vastaavaa, ja sitten ne rintsikoiden olkaimet vaan vilahtelee näkyviin, ei voi mitään.
Itse en kauheasti tykkää niistä ”muka” huomaamattomista läpinäkyvistä olkaimista (kai ne hiostaakin?), mutta yritän valita mahdollisimman kauniisti sopivat olkaimet. Eihän se kaikkien mielestä ole ok, mutta arvaas mitä? Käytän sellaisia vaatteita, jotka omaan silmään näyttää parhailta, ja rintsikoita, jotka tukee riittävästi. Jos se jotakuta häiritsee, niin voi voi. Erilaiset painijaolkaimet ja halterneckit rintsikoissa on kiva juttu, mutta en ole niistä vielä löytänyt itselleni sopivia ja siksi en sellaisia asuja käytä. Aina ne painaa jostain ja on väärässä paikassa, ja sitäpaitsi ne vilahtelee vaatteen alta kuitenkin. Ehkä vielä löydän sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isorintaiset ei yleensä pysty käyttämään olkaimettomia liivejä koska ne ei tue tarpeeksi. Siksi en käytäkään olkaimettomia mekkoja.
Täsmälleen näin.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on huolettoman ja huolimattoman pukeutumisen maa, ja saa toki ollakin. Mutta jos pukeutumiseensa panostaa, eivät alusvaatteet vilku päällimmäisten alta. Siksi niiden nimi on alusvaatteet.
Isorintaisena on pakko pitää rintaliivejä, ja on vähän liikaa vaadittu, jos kesähelteillä ei sen takia voisi pitää kevyitä hihattomia ja kapeaolkaimisia vaatteita. Näin ne rintsikan olkaimet aina välillä sitten näkyy, ja saa näkyä. Pahoittelen suuresti tuottamaani mielipahaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on epäsiistin näköistä jos alusvaatteet näkyy.
Epäsiistiä on tuijotella ja arvostella toisia.
Niin, naiset paljastelevat alusvaatteitaan vain itseään varten...
No kyllä käytän kevyitä kesävaatteita helteillä ihan kuule vaan sen takia, kun on kuuma. Etkö sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskaan pukisi vaatteita, joista olkaimet näkyvät. Kokisin mauttomaksi ja wt-tyyliseksi.
Niin, onko niitä rintsikoita ihan pakko käyttää koko ajan?
Kyllä on. Tuo oli varmaan retorinen kysymys?
Vierailija kirjoitti:
On ne siinä mielessä vaikea hankkia, kun olkaimettomista ei ole riittävää tukea povekkaalle. Sellaisia olkaimettomia ei vain yksinkertaisesti ole olemassa.
Ainahan sitä on sanottu, että suomalaiset naiset ei osaa pukeutua.