Rintsikan olkaimet näkyy - entä sitten?
Tästäkin on noussut mielipahaa.
Ihan oikeasti, ketä kiinnostaa, vaikka olkaimet näkyisi.
Kommentit (135)
Kyllä on inhottavan näköistä, sitten vielä kun olkain on niin kireällä että se uppoaa sinne hartian läskeihin senttimetrikaupalla. Ne eivät ollenkaan aina ole puhtaita, lika erottuu helposti vaaleissa rintarepuissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiselle on ok kävellä rannalla bikinit päällä, mutta alusvaatteisillaan pitää verhot laittaa kiinni 6. kerroksessa ettei vaan kukaan näe?
Yleensä vielä peittävämmät nuo pikkarit...
Koska alusvaatteet on alusvaatteita, mutta uikkarit eivät ole. Alusvaatteet voivat olla esim. läpikuultavia. Mutta ihan sama se miesten silmissä on, kummissa nainen esiintyy, molemmat kelpaavat. Enempi se on siitä käyttäjästä kiinni, mitä haluaa näyttää.
Jos minä ostan yli 100€ maksavat kauniit liivit niin tottakai ne olkaimet saa näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikoniset läpinäkyvät olkaimet ovat lähes huomaamattomat.
No sehän sopii, jos rinnatkin ovat silikonia.
Toope ! Vitsinkö mielestäsi keksit ?
Käytän nykyään lähinnä kaarituettomia kevyitä urheiluliivejä eikä niihin saa mitään olkaimia vaihdettua. Miksi ihmeessä minun pitäisi pukea taaperon kanssa lenkille jotkut hankalat viritykset joista tulee painaumia kroppaan? Muuten päälläni on löysä pitkä mekko.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu paljastaa täysin, mitä porukkaa tällä palstalla pyörii.
Kukaan, joka vähänkään ymmärtää tyylistä ja arvokkuudesta, ei esittele alusvaatteitaan, vaan osaa pitää ne vaatteiden alla. Siksi niiden nimikin on alusvaatteet.
Hei ! Tämä palsta ei ole vain kukkahattutädeille
Suomi on huolettoman ja huolimattoman pukeutumisen maa, ja saa toki ollakin. Mutta jos pukeutumiseensa panostaa, eivät alusvaatteet vilku päällimmäisten alta. Siksi niiden nimi on alusvaatteet.
Jos joku häiriintyy, niin siitä vaan. (Kulkee tästä lähin joka päivä rintsikat vilkkuen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monasti nähnyt että ihan tarkoituksella laitetaan vielä eriväriset olkaimet, tai liivit . Varsinkin tansseissa näkee
Eri väristen vaatteiden käyttäminen on vaarallista koska....?
Kuljetko itse yksivärisissä?
En minä ainakaan tuota kommenttia niin lukenut että siinä olisi kirjoittajan mielestä jotain pahaa.
Siitä olen samaa mieltä, että työ- tai juhlavaatteiden alta tai muuten jossain virallisemmassa tilaisuudessa ei olkaimien kuulu näkyä. Mutta jos lähden kuumana kesäpäivänä vaikka käväisemään kaupassa, eikä topin olkaimet täysin peitä rintsikoiden olkaimia - kuten ne yleensä eivät peitä - niin näkyköön ja se jota häiritsee voi katsoa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä, että työ- tai juhlavaatteiden alta tai muuten jossain virallisemmassa tilaisuudessa ei olkaimien kuulu näkyä. Mutta jos lähden kuumana kesäpäivänä vaikka käväisemään kaupassa, eikä topin olkaimet täysin peitä rintsikoiden olkaimia - kuten ne yleensä eivät peitä - niin näkyköön ja se jota häiritsee voi katsoa muualle.
Tämä. Tilanteen mukaan. Vapaa-ajalla ei ole niin väliä, kunhan ei persvako loistaen kulje.
Maailmassa on oikeasti isompiakin ongelmia kun näkyvät rintsikan olkaimet.
Jokaisen oma asia miten pukeutuu, mutta ei se kovin tyylikästä ole jos ne rintsikan olkaimet näkyy. Kovin tyylikästä ei ole sekään, että laittaa päälleen olkaimettoman mekon joko ilman rintsikoita tai olkaimettomilla rintsikoilla ja sen paremmin mekko kuin rintsikatkaan eivät pysy päällä vaan niitä on pakko kiskoa alvariinsa ylöspäin muuten voi valahtaa ja vilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa rintsikoiden olkaimien näkyminen tuli muotiin varsinkin nuorilla tytöillä - en muista, koska.
1990-luvun loppupuolella eleltiin tuollaista aikaa. Olkaimia oli irroitettavia, eri värisiä, pitsisiä, silikonista, strassikoristeltuja, leveitä satiinisia, spagetteja kolmen nipuissa. Muotihan kiertää joten on varmaan ehtinyt olla sen jälkeenkin jo kertaalleen.
Vierailija kirjoitti:
Käytän nykyään lähinnä kaarituettomia kevyitä urheiluliivejä eikä niihin saa mitään olkaimia vaihdettua. Miksi ihmeessä minun pitäisi pukea taaperon kanssa lenkille jotkut hankalat viritykset joista tulee painaumia kroppaan? Muuten päälläni on löysä pitkä mekko.
Ei ole mikään pakko, saat pukeutua ihan, miten itse haluat. Valinnoillasi sitten signaloit muille asioita, mutta voit olla välittämättä siitä.
Itsekin välillä menen kauppaan rähjäisen näköisenä, enkä välitä, että viestii jotain ja joku ajattelee, että onpas täti lähtenyt rähjäisenä ihmisten ilmoille. Se on ihan oma valinta. Töihin en menisi vaatteissa, jotka signaloivat tyylittömyyttä tai rähjäisyyttä.
Onneksi töissä on kaikilla sama lookki.
Mun mielestä kaikki saavat pukeutua kuten haluavat. Voin olla eri mieltä, mutten kuuluta sitä kaikille. Varmasti itsellekin joskus sattuu huteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko, saat pukeutua ihan, miten itse haluat. Valinnoillasi sitten signaloit muille asioita, mutta voit olla välittämättä siitä.
Itsekin välillä menen kauppaan rähjäisen näköisenä, enkä välitä, että viestii jotain ja joku ajattelee, että onpas täti lähtenyt rähjäisenä ihmisten ilmoille. Se on ihan oma valinta. Töihin en menisi vaatteissa, jotka signaloivat tyylittömyyttä tai rähjäisyyttä.
Mekko on musta, pitkä ja mekon olkaimet samaa väriä kuin urheiluliivien olkaimet sekä lähes samassa kohdassa hartioilla kuin mekon olkaimet. Tällaisia urheiluliivejä saatetaan pitää vain aavistuksen peittävämpänä toppeina alaosan kanssa. En ymmärrä miksi se urheilutoppi on vaikka urheilulegginsien kanssa siisti asu tai jos mekon alta vilkkuisi bikiniyläosa, mutta kun kyse on urheilurintaliiveistä jotka jopa "sulautuvat" mekkoon olisin "rähjäinen".
Mulle nuo reilun tunnin kauppareissut rattailla ovat kävelylenkki ja puen niille siksi mieluiten löysän mekon ja lenkkarit. En ymmärrä miksi pitäisi pukeutua lenkille jotenkin hienommin tai epämukavammin. Teepaidat ja sortsit ovat hemmetin epämukavia.
Eriväristen, virttyneiden, ohutolkaimista toppia paksumpien rintsikoiden olkainten näkyminen on tyylitöntä. Aivan kuten virttyneisiin legginsseihin tai silittämättömiin vaatteisiin pukeutuminen. Saa tietenkin pukeutua näin, mutta se on tyylitönta ja viestii pukijasta jotain. Ei ole pakko tuijottaa tai kommentoida, mutta näkökentälle osuessa mielessään saattaa ajatella asiaa.
Tyylikkyys ei maksa, varsinkaan pienet asiat, kuten piilotetut alusvaatteet.