Teinit ja nuoriso kuolee naurusta kun kerron syntymävuoteni
Kommentit (28)
-75
Juniorit ei hahmota, että joku on voinut olla katsomassa Kekkosen hautajaisia, Reaganin vierailua, asunut Itä-Helsingissä ennen metroa ja Itäkeskusta. Käynyt Itä-Berliinissä ja neuvosto-Virossa.
Mä oon 68 syntynyt,nuorekas keski-ikäinen.
Toivottavasti tuo sixseven jää piakkoin unohduksiin. Ihmeen kauan sitä on kestänytkin.
Vierailija kirjoitti:
-75
Juniorit ei hahmota, että joku on voinut olla katsomassa Kekkosen hautajaisia, Reaganin vierailua, asunut Itä-Helsingissä ennen metroa ja Itäkeskusta. Käynyt Itä-Berliinissä ja neuvosto-Virossa.
ei tietenkään. nuorelle kaikki on vanhoja ja niin se on ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuo sixseven jää piakkoin unohduksiin. Ihmeen kauan sitä on kestänytkin.
Jää se. Vai miten usein näet missään nykyisin LOL? Sitähän minäkin. Tulee taas jotain uutta tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tämä tietää?
T: sevenseven
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tämä tietää?
Kyllä pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 68 syntynyt,nuorekas keski-ikäinen.
Luku 67 on se olennainen juttu tässä, kukaan ei tiedä, miksi se muka on hauskaa. Kaikkihan me olemme ikäiseksemme nuorekkaita ja ikäistämme nuoremman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tämä tietää?
Kyllä pitäisi.
No kerro, itselle ei ole selvinnyt, mikä siinä on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
sexseven
se on SIX-seven, sori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tämä tietää?
Kyllä pitäisi.
Minä kuulin vasta nyt, että se on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tämä tietää?
Kyllä pitäisi.
Minä kuulin vasta nyt, että se on hauskaa.
So last year.
Kukaan ei minullekaan ole osannut kertoa, mikä
six-sevenissä on niin hauskaa. Hulluilla on siis halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset.
Miksi kerrot teineille ja nuorisolle syntymävuotesi?