Ei helteitä!
Ihanaa! Mukavat kelit ovat hellineet melkein koko kesän ja näyttää siltä että loppukesäkin menee viileämmissä keleissä. Oliko peräti ensimmäinen kesä vuosiin, kun ei tarvinut kärsiä paria viikkoa pidemmästä helteestä?
Syksyä kohdenkin mennään jo mukavasti :)
Kommentit (41)
Olen pahoillani että olette ylipainoisia ja masentuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näihin helle aloituksiin aina joku vääntää tätä ylipaino pas kaa. Kyllä ne muutkin hikoilee ja kärsii helteistä vaikka olis hoikkia kuin paju.
Mutta ette taida olla hoikkia kuin pajut, vai mitä? Ihan vain kerron, mitä olen aina huomannut. Lihavat, elämäänsä kyrsiintyneet ihmiset, joilla ei muutenkaan mene kovin hyvin, ovat myös onnellisia paskasta säästä, koska saa sitten naureskella, kun muillakin on paha olla
Elokuu antaa voimaa, vaikka ei olekaan rahaa ja töitä.
Eikö just ollu iltalehdessä että tulee vielä helle. On vaan myöhässä.
Ainakin täällä eteläisessä Suomessa lämpenee viikon loppua kohden entisestään. Huomennakin on lähellä hellettä 24 astetta. Säätiedotteet muuttuu jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Helteet käyvät voimille.
Terveisin nainen 172/56, en ole masentunut
Älä nyt vielä juhli! Tuot meille huonoa onnea. Milloin Suomesta muuten muuttui Mosambik?
Ainakin täällä on lämmintä. Pohjanmaa.
Pitäisköhän palauttaa juuri ostamani tuuletin. Valmistauduin helteeseen.
Se on hyvä. Kukaan ei halua nähdä suomalaisia pienissä kesävaatteissa. Oksensin vähän suuhun jo ajatuksesta.
On kyllä ollut ihana sää. Vaikka on heinäkuu, ei ole hellettä. Eikä edes ole näköpiirissä hellelukemia sääennusteiden mukaan. En muista näin hienoa kesää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
En ole ylipainoinen, enkä masentunutkaan, kun ei tarvitse kärvistellä helteessä. Jaksaa vetää kunnon pyörälenkkejä kun ei paahda.
Vierailija kirjoitti:
Eikö just ollu iltalehdessä että tulee vielä helle. On vaan myöhässä.
Elokuusta ei vielä tietoa , mutta heinäkuussa ei ole ainakaan tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näihin helle aloituksiin aina joku vääntää tätä ylipaino pas kaa. Kyllä ne muutkin hikoilee ja kärsii helteistä vaikka olis hoikkia kuin paju.
Mutta ette taida olla hoikkia kuin pajut, vai mitä? Ihan vain kerron, mitä olen aina huomannut. Lihavat, elämäänsä kyrsiintyneet ihmiset, joilla ei muutenkaan mene kovin hyvin, ovat myös onnellisia paskasta säästä, koska saa sitten naureskella, kun muillakin on paha olla
Paskasta säästä? Nythän on ollut aivan ihana sää! Sopivasti lämmintä muttei kuumaa, auringonpaistetta ja välillä raikastavaa sadetta.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä eteläisessä Suomessa lämpenee viikon loppua kohden entisestään. Huomennakin on lähellä hellettä 24 astetta. Säätiedotteet muuttuu jatkuvasti.
Tuo 24 on vielä ihan ok. Pääasia että ei tule +30 helteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteet käyvät voimille.
Terveisin nainen 172/56, en ole masentunut
Olet alipainoinen, bmi 18,8. Ei ihme, jos kroppa ei kestä normaalia kesäsäätä, jos on syömishäiriöinen.
Jes! Kelpaa nauttia raikkaista säistä, lomakin vasta edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteet käyvät voimille.
Terveisin nainen 172/56, en ole masentunutOlet alipainoinen, bmi 18,8. Ei ihme, jos kroppa ei kestä normaalia kesäsäätä, jos on syömishäiriöinen.
Vaikuttaa siltä että sulla on paha olla. Nyt on normaali kesäsää, nautitaan nyt! :3
Ihana uutinen.