Oletko kateellinen Minttu Räikköselle?
Kommentit (138)
Voisin ottaa ne rahat ilman Räikköstä. Ja ilman niitä lapsia.
Mintulla on kaikki mistä palstalylleröt unelmoi.
Kateus on väärä sana, eikä kohdennu mitenkään just Minttuun. Mutta olis ihana elää noin taloudellisesti helppoa elämää. Työkin vois olla enemmän harrastus. Tekis silloin kun huvittaa.
Mutta kade en ole kenellekkään
Mistä minun pitäisi olla kateellinen sille?
Vierailija kirjoitti:
Ei Kimistä kukaan unelmoi.
En ole kateellinen. En jaksaisi pitää huolta vartalostani ja syömisistäni hänen tapaansa. Tulisi kauhea stressi pysyä noin hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet unelmoi.
En. Ei ole mitenkään erityinen mielestäni, boring.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Kimi on ihan hyvännäköinen ja perheestään pitävä mies. Nyt ilmeisesti on myös kotonaan enemmän, kun lopetti kilpailu-uran. Mitä vikaa sinun mielestä Kimissä on? Ei ryyppää ja rellestä enää ja näkyy olevan perhekeskeinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen. En jaksaisi pitää huolta vartalostani ja syömisistäni hänen tapaansa. Tulisi kauhea stressi pysyä noin hoikkana.
Ja nyt vielä on raskaana, ei kiitos!
Miksi olla kateellinen. Toisilla on ja toisilla ei. Jokainen nauttikoon rehellisesti saavutetusta varakkuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle Kimi kelpaisi. Ihan mukavan oloinen perusmies.
Olen siinä mielessä, että hän voi elää taloudellisista velvoitteista vapaata elämää. Lisäksi lasten elämä on turvattu ja Räikkösten avioliittokin on varmasti hyvä ja onnellinen.
Uskon, että varallisuudella on paljonkin vaikutusta onnellisuuteen pitkällä aikavälillä. On varaa pitää itsestään huolta, monessakin eri mielessä. Terveys yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vikaa sinun mielestä Kimissä on?
Itseasiassa, nyt kun mietin, olen kyllä. N52
Perheellä näyttää ainakin instakuvissa olevan kaikki tip ja top. Lapset saavat harrastaa viimeisen päälle välineillä kaikkea mahdollista hienoissa puitteissa uusissa vaatteissa. Koskaan ei mitään säröä missään. Lapset laitettu poseeraamaan milloin minkäkin hienouden viereen. Kaikki on täydellistä. Minttu nätti ja hoikka ja Kimi siinä vierellä ihan tyytyväisen näköinen. Ovat kai hyvin käyttäytyviä ihmisiä, kun ei kuulu koskaan mitään negatiivista. Ja yksityislennot milloin minnekin eksoottiseen paikkaan. Että olenko kateellinen. No en heidän elämälle, koska se on ehkä liian valmista ja ennalta-arvattavan ylellistä joka päivä ja jopa tylsää sen vuoksi. MUTTA hiukan rahaa voisin heiltä ottaa, jos saisin niin olisi joskus huoleton olo siinä suhteessa😊Eli sen verran kade.
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä mielessä, että hän voi elää taloudellisista velvoitteista vapaata elämää. Lisäksi lasten elämä on turvattu ja Räikkösten avioliittokin on varmasti hyvä ja onnellinen.
Uskon, että varallisuudella on paljonkin vaikutusta onnellisuuteen pitkällä aikavälillä. On varaa pitää itsestään huolta, monessakin eri mielessä. Terveys yms.
Ei sitä varten tarvitse katsella mitään kimejä. Ihan tavallinen ylemmän keskiluokan ammatti riittää esimerkiksi minulla ja miehelläni.
En ole kateellinen. Inhottaisi olla riippuvainen jonkun ilotalo-Kimin rahahanoista.