Elämäsi parhaat ikävuodet?
Ja oma ikäsi nyt. Voisit myös kertoa mikä niissä vuosissa oli sitä parasta?
Lisään omani sitten muiden alle ;-)
Kommentit (25)
Aikalailla siinä kun täytin 40, elämä parantui hirveästi. Lapset alkoivat olla isoja, sain mukavan työpaikan, miehen kanssa parisuhde seesteytyi, löysin myös elämääni uutta sisältöä uusista harrastuksista, nyt kun oli/on taas aikaa lasten kasvettua isoiksi.
Nyt olen 45 v. ja edelleen elämä tuntuu mahtavalta, kaikki palaset ovat kohdillaan ja elämä parempaa kuin ikinä uskalsin toivoakaan.
Mistä kaikesta sitä onkaan selvinnyt, mutta kyllä kannatti, tuntuu että vasta nelikymppisenä "elämäni alkoi" :)
Montakin aikajaksoa. Lapsuus vuodet ja läheinen sukulaissuhde 6-9, esinuoruus 10-13 ja hyvä ystävä, nuoruus ja monet ystävät 15-19, opiskeluaika ja opiskeluystävät ja opiskeluelämä 19-22, sinkkuvuosi 25v. ja uusi parisuhde. Ensimmäinen lapsi 34 v, toinen lapsi 36v, työ hyvässä tiimissä ikävuodet 28- 43. Nämä nyt tulee parhampina aikoina mieleen. Ja nyt menossa vaihe kun lapset teinejä, on työ, puoliso, talous melko ok ja ystäviä.
4-7v. Superoppimisen aikaa ja tutkimusretkeilyä. Etuoikeus myös nauttia isovanhempien seurasta. Koti ok, vaikka ruumiillista kuritusta. Sitten kaikki muuttui. Tai melkein kaikki. 13-14v. Uuden omaksuminen vaivatonta ja nopeaa. elämä täynnä mahdollisuuksia sitten kun ei enää kotona asu. Ystäviä, koska oli aikaa ollut "juurtua" jo pari vuotta ennen tuota. Koti ei niin ok. 30-40v, vaikka hirveitä ruuhkavuosia kolmen lapsen kanssa ja työelämässä. Oma koti ja jäsenet sen sisällä. Nyt 57v.
Vierailija kirjoitti:
Lukioaika eli 15-19. Nyt olen 38v.
Oletko nainen vai mies?
Itse olen ikäisesi mies, ja muistelen tuota ajanjaksoa lämmöllä. Elämä oli jotenkin helppoa ja täynnä mahdollisuuksia.
Parhaat ja onnellisimmat vuodet olivat 8-14- vuotiaana
Nyt olen 55-vuotias