Muuttakaa pois pääkaupunkiseudulta
Tulkaa vähän kauemmas kehäteistä. Täällä kukaan ei pissi rappukäytäviin, lastasi ei ryöstetä koulumatkalla ja poliiseilla on vielä voimavaroja puuttua ilkivaltaan. Niin ja asunnot on halvempia. Mikään työpaikka tai titteli ei ole sen arvoinen että pitää pelätä lastensa puolesta.
Kommentit (165)
Koska kela maksaa vuokran lähes kokonaan, tahallaan asun Suomen kalleimmalla aluella.
Enkä ole ainoa, meillä täällä on kivat kahvilat, merenranta ja kansainvälinen meno, bulevardilla ja torilla.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on myös pöljää maksaa nii paljon asumisesta.
60-luvun kerrostalokaksion hinnalla saa Tampereen lähikunnista uuden omakotitalon uima-altaalla.
Miksi jotkut haluavat omakotitalon? Jos siitä myöhemmin haluaa eroon, saa pelätä vuosikausia, että ostaja nostaa oikeusjutun ja vaatii rahojaan takaisin,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin mutta pitäisi olla töitä sitten siellä. Ei työttömyys houkuta.
Olisi ihana heräillä maalaismaisemissa jossain rannikkoseudulla. Juoda kesäaamuisin aamukahvit pihalla, kuunnellen tuulen huminaa ja lintujen laulua. Nauttia auringon lämmössä ja raikkaasta maalais-/meri-ilmasta
Tämä!
T. Onnellinen raaseporilainen
Juuri tänään ajattelin, että oikeastaan on aika kiva olla espoolainen. Olin treenin jälkeen meressä uimassa, ja sen jälkeen olen tehnyt pihahommia. Nyt istun terassilla kuuntelemassa lintujen laulua, paitsi näköjään puhelin kädessä. Kaikki on lähellä, luonto ja harrastusmahdollisuudet.
Woah meri. Kokkolassaki on meri. Ja saat 300 neliöisen kivitalon omalla puutarhalla sillä hinnalla mitä oot maksanu kerrostalokämpästäs
Mutta kun ei haluta asua Kokkolassa. Asun isossa asunnossa vanhassa talossa Helsingin keskustassa parin minuutin päässä rannasta, jossa minulla on vene. En ikinä vaihtaisi tätä johonkin masentavaan taloon Kokkolassa, jossa on ahdistavan matala huonekorkeus ja joka on muutenkin tylsä ja ruma kuin mikä.
Luuletko et ne kokkolalaiset haluais asua siellä narkkareiden ja hunnutettujen naisten keskellä sen enempää
Helsingin eteläisessä kantakaupungissa ei hunnutettuja naisia näy ja narkkarit ovat jotain työssä käyviä huumeiden viihdekäyttäjiä - tosin huono juttu sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on myös pöljää maksaa nii paljon asumisesta.
60-luvun kerrostalokaksion hinnalla saa Tampereen lähikunnista uuden omakotitalon uima-altaalla.
Miksi jotkut haluavat omakotitalon? Jos siitä myöhemmin haluaa eroon, saa pelätä vuosikausia, että ostaja nostaa oikeusjutun ja vaatii rahojaan takaisin,.
Juuri näin.
Ja vielä hullumpi ostaa puurakenteisen omakotitalon. Siinä kaivaa omaa kuoppaa.
No en todellakaan muuta 😀
Viihdyn Helsingissä oikein hyvin. Jos täältä muutan, suunta ei ole ainakaan muualle Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on myös pöljää maksaa nii paljon asumisesta.
60-luvun kerrostalokaksion hinnalla saa Tampereen lähikunnista uuden omakotitalon uima-altaalla.
Miksi jotkut haluavat omakotitalon? Jos siitä myöhemmin haluaa eroon, saa pelätä vuosikausia, että ostaja nostaa oikeusjutun ja vaatii rahojaan takaisin,.
Juuri näin.
Ja vielä hullumpi ostaa puurakenteisen omakotitalon. Siinä kaivaa omaa kuoppaa.
Siinä meillä rakennusnero. "Kaivaa kuoppaa"? Voi wttu mistä näitä sikiää...
Miksi, ap? Meininki muuttuu koko ajan multikultimmaksi, mitä etenkin vihervasemmisto on toivonut.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan muuta 😀
Viihdyn Helsingissä oikein hyvin. Jos täältä muutan, suunta ei ole ainakaan muualle Suomeen.
Näin on. Meillä on kansainvälinen tunnelma Helsingissä. Maakuntien raha virtaa tänne. Ei meidän edes töitä tarvitse tehdä. Kunhan näytellään jotain parempaa.
Minne, Lahteen vai? Miksi Lahti? Ai siksikö, että se ilkeä ja ru ma miljonääriak ka asuu siellä? Mitä hyötyä siitä olisi? Vai siksikö, että Lahti on huu me kaupunki? Pitäis tehdä poliisien puolesta työt ilmaiseksi vai pitäisi ryhtyä dii leriiksi?
Miksi minun pitäisi sinun mieliksesi muuttaa pois Helsingistä, kun tämä on Suomessa ainoa kaupunki jossa viihdyn ja pärjään ja haluan elää ja kuolla?
Vierailija kirjoitti:
Koska kela maksaa vuokran lähes kokonaan, tahallaan asun Suomen kalleimmalla aluella.
Enkä ole ainoa, meillä täällä on kivat kahvilat, merenranta ja kansainvälinen meno, bulevardilla ja torilla.
No sitten kun sinne syrjäseudulle pakkautuu hirveä määrä ihmisiä niin vuokrat nousevat ja siitä tulee uusi Helsinki. Mitä hyötyä siitä olisi?Helsinki olisi vaan siirretty kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin mutta pitäisi olla töitä sitten siellä. Ei työttömyys houkuta.
Olisi ihana heräillä maalaismaisemissa jossain rannikkoseudulla. Juoda kesäaamuisin aamukahvit pihalla, kuunnellen tuulen huminaa ja lintujen laulua. Nauttia auringon lämmössä ja raikkaasta maalais-/meri-ilmasta
Tämä!
T. Onnellinen raaseporilainen
Juuri tänään ajattelin, että oikeastaan on aika kiva olla espoolainen. Olin treenin jälkeen meressä uimassa, ja sen jälkeen olen tehnyt pihahommia. Nyt istun terassilla kuuntelemassa lintujen laulua, paitsi näköjään puhelin kädessä. Kaikki on lähellä, luonto ja harrastusmahdollisuudet.
Woah meri. Kokkolassaki on meri. Ja saat 300 neliöisen kivitalon omalla puutarhalla sillä hinnalla mitä oot maksanu kerrostalokämpästäs
Mutta kun ei haluta asua Kokkolassa. Asun isossa asunnossa vanhassa talossa Helsingin keskustassa parin minuutin päässä rannasta, jossa minulla on vene. En ikinä vaihtaisi tätä johonkin masentavaan taloon Kokkolassa, jossa on ahdistavan matala huonekorkeus ja joka on muutenkin tylsä ja ruma kuin mikä.
Luuletko et ne kokkolalaiset haluais asua siellä narkkareiden ja hunnutettujen naisten keskellä sen enempää
Helsingin eteläisessä kantakaupungissa ei hunnutettuja naisia näy ja narkkarit ovat jotain työssä käyviä huumeiden viihdekäyttäjiä - tosin huono juttu sekin.
Mut sit sä asut jossaki vanhanaikasessa kerrostalossa ja samalla hinnalla sais Hartwall areenan kokosen omakotitalon järvenrannalta Pälkäneellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on myös pöljää maksaa nii paljon asumisesta.
60-luvun kerrostalokaksion hinnalla saa Tampereen lähikunnista uuden omakotitalon uima-altaalla.
Miksi jotkut haluavat omakotitalon? Jos siitä myöhemmin haluaa eroon, saa pelätä vuosikausia, että ostaja nostaa oikeusjutun ja vaatii rahojaan takaisin,.
Siksi että on oma piha ja autotalli
Miksi joku haluaa omakotitalon? Helppo murtautua ja koko ajan saa pelätä kuka seuraavaksi tulee ovesta/ikkunasta/terassilta/pihalta sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa omakotitalon? Helppo murtautua ja koko ajan saa pelätä kuka seuraavaksi tulee ovesta/ikkunasta/terassilta/pihalta sisälle.
Voi kerrostaloihinki murtautua
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Pk-seudulla on parhaat koulut. Lapseni luokalla ei taida olla yhtään epäakateemisen perheen lasta. Skutsissa asunnot ovat halvempia mikä tarkoittaa sitä, että myös naapurit ovat maksaneet asunnosta vähemmän.
Siis hetkinen, lapsesi on H itler Jugendiakin valkoisemmassa helsinkiläiskoulussa? Mikset shoppaile lapsillesi mahdollisimman S2-pitoista koulua Itäkeskuksesta? Pieni lisäys koulumatkaan ei ole mitään verrattuna siitä saatavaan monikulttuuriseen rikkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on myös pöljää maksaa nii paljon asumisesta.
60-luvun kerrostalokaksion hinnalla saa Tampereen lähikunnista uuden omakotitalon uima-altaalla.
Miksi jotkut haluavat omakotitalon? Jos siitä myöhemmin haluaa eroon, saa pelätä vuosikausia, että ostaja nostaa oikeusjutun ja vaatii rahojaan takaisin,.
Ei kai kukaan enää mitään taloa halua riesakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin mutta pitäisi olla töitä sitten siellä. Ei työttömyys houkuta.
Olisi ihana heräillä maalaismaisemissa jossain rannikkoseudulla. Juoda kesäaamuisin aamukahvit pihalla, kuunnellen tuulen huminaa ja lintujen laulua. Nauttia auringon lämmössä ja raikkaasta maalais-/meri-ilmasta
Tämä!
T. Onnellinen raaseporilainen
Juuri tänään ajattelin, että oikeastaan on aika kiva olla espoolainen. Olin treenin jälkeen meressä uimassa, ja sen jälkeen olen tehnyt pihahommia. Nyt istun terassilla kuuntelemassa lintujen laulua, paitsi näköjään puhelin kädessä. Kaikki on lähellä, luonto ja harrastusmahdollisuudet.
Woah meri. Kokkolassaki on meri. Ja saat 300 neliöisen kivitalon omalla puutarhalla sillä hinnalla mitä oot maksanu kerrostalokämpästäs
Mutta kun ei haluta asua Kokkolassa. Asun isossa asunnossa vanhassa talossa Helsingin keskustassa parin minuutin päässä rannasta, jossa minulla on vene. En ikinä vaihtaisi tätä johonkin masentavaan taloon Kokkolassa, jossa on ahdistavan matala huonekorkeus ja joka on muutenkin tylsä ja ruma kuin mikä.
Luuletko et ne kokkolalaiset haluais asua siellä narkkareiden ja hunnutettujen naisten keskellä sen enempää
Helsingin eteläisessä kantakaupungissa ei hunnutettuja naisia näy ja narkkarit ovat jotain työssä käyviä huumeiden viihdekäyttäjiä - tosin huono juttu sekin.
Mut sit sä asut jossaki vanhanaikasessa kerrostalossa ja samalla hinnalla sais Hartwall areenan kokosen omakotitalon järvenrannalta Pälkäneellä
Koska en halua asua omakotitalossa, en missään muualla kuin meren rannalla ja en Suomessa missään muualla kuin Helsingissä. Olen asunut neljässä kaupungissa, joista Helsinki on pienin. Kahdessa oli enemmän asukkaita kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin mutta pitäisi olla töitä sitten siellä. Ei työttömyys houkuta.
Olisi ihana heräillä maalaismaisemissa jossain rannikkoseudulla. Juoda kesäaamuisin aamukahvit pihalla, kuunnellen tuulen huminaa ja lintujen laulua. Nauttia auringon lämmössä ja raikkaasta maalais-/meri-ilmasta
Tämä!
T. Onnellinen raaseporilainen
Juuri tänään ajattelin, että oikeastaan on aika kiva olla espoolainen. Olin treenin jälkeen meressä uimassa, ja sen jälkeen olen tehnyt pihahommia. Nyt istun terassilla kuuntelemassa lintujen laulua, paitsi näköjään puhelin kädessä. Kaikki on lähellä, luonto ja harrastusmahdollisuudet.
Woah meri. Kokkolassaki on meri. Ja saat 300 neliöisen kivitalon omalla puutarhalla sillä hinnalla mitä oot maksanu kerrostalokämpästäs
Mutta kun ei haluta asua Kokkolassa. Asun isossa asunnossa vanhassa talossa Helsingin keskustassa parin minuutin päässä rannasta, jossa minulla on vene. En ikinä vaihtaisi tätä johonkin masentavaan taloon Kokkolassa, jossa on ahdistavan matala huonekorkeus ja joka on muutenkin tylsä ja ruma kuin mikä.
Luuletko et ne kokkolalaiset haluais asua siellä narkkareiden ja hunnutettujen naisten keskellä sen enempää
Helsingin eteläisessä kantakaupungissa ei hunnutettuja naisia näy ja narkkarit ovat jotain työssä käyviä huumeiden viihdekäyttäjiä - tosin huono juttu sekin.
Mut sit sä asut jossaki vanhanaikasessa kerrostalossa ja samalla hinnalla sais Hartwall areenan kokosen omakotitalon järvenrannalta Pälkäneellä
Koska en halua asua omakotitalossa, en missään muualla kuin meren rannalla ja en Suomessa missään muualla kuin Helsingissä. Olen asunut neljässä kaupungissa, joista Helsinki on pienin. Kahdessa oli enemmän asukkaita kuin Suomessa.
Onko sulla ees ilmalämpöpumppua siinä kusisessa kerrostalokämpäs? Kiva nukkua heinäkuussa 30 asteessa
Siis Kristiinankaupunkiin tai Kaskisiin.