Olen pitkäaikaistyötön helsinkiläinen suomalainen ja äänestin persuja koska tiedän paremmin
Persut handlaavat jutut paremmin. Snaijaajat snaijaa.
Kommentit (13)
Älä trollaa.
Tottahan se on, että aikanaan persujen voitto tuli työttömien ja köyhien voimin. Lisäksi moni persujen vähävarainen työmies-äänestäjä on joutunut työttömäksi.
Riikka vaan leikkasi äänestäjiltään. Eikös se ole paha moka?
Vierailija kirjoitti:
Älä trollaa.
Tottahan se on, että aikanaan persujen voitto tuli työttömien ja köyhien voimin. Lisäksi moni persujen vähävarainen työmies-äänestäjä on joutunut työttömäksi.
Riikka vaan leikkasi äänestäjiltään. Eikös se ole paha moka?
En trollaa. Olen pitkäaikaistyötön hesasta ja äänestin persuja. Ei ole moka äänestää persuja pitkäaikaistyöttömänäkään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Rahat pois työttömiltä
Persujen äänestämiseni ei vaikuta tukiini mitenkään.
Miten on mahdollista olla pitkäaikaistyötön kaupungissa jossa on suomen eniten työpaikkoja
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista olla pitkäaikaistyötön kaupungissa jossa on suomen eniten työpaikkoja
Töitä, kas, ei ole tarjolla täällä haluajillekaan, saatika tuhasille hakemustenlähettelijöille. Syy on maailmallinen koska maailma.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin
Mitä töitä tarjoat ja millä hinnalla? Ota yhteyttä jo kiinnostuit! -ap
Vierailija kirjoitti:
Idiootti olet.
Hyvät perustelut. Olen valmis debatoimaan kanssasi jos osaat perustella. Osaatko perustella? -ap
Minäkin äänestin persuja koska olen lapsirakas persu ;)
Haluan että saisin sen riittävän hoidon terveysasemaltani että saisin työkykyni takaisin. Äänestin SDP.
Äänestit oikein.