En ymmärrä tuota ettei intiimialueita saisi pestä saippualla. Yhdynnän jälkeen haju on mahdoton ellei käytä saippuaa
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Ihan huijausta että muka ei kannata pestä alapäätä saippualla. Kyllä voi, muuten haisee ja epähygieenistä. Alapää on muutenkin yksi helpoiten haisevimmista paikoista kehossa, joten todellakin se kuuluu pestä, mitä järkeä on pestä muu keho mutta se kaikista tärkein jättää pesemättä? Jos se nyt hirveän kuiva on niin sitten voi vähän vähemmän jynssätä, kuiva ei toki muutenkaan yleensä haise. Rasvaa voi laittaa jos on kuiva. Terve alapää ei mene saippuasta pilalle.
Ei se ole mitään pesemättä jättämistä, jos jättää pesemättä saippualla. Värkki pestään pelkällä vedellä tai alapäähän sopivalla aineella, ei saippualla. Ja kuiva alapää todellakin alkaa haista.
Soodaa ja etikkaa, se on Marttojem niksi kaikkeen pesuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä pesen saippualla eihän se haju muuten lähde.
Mikä haju? Joko miehellä tai sinulla itselläsi on joku ongelma? Käyttekö päivittäin suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
Soodaa ja etikkaa, se on Marttojem niksi kaikkeen pesuun.
Avaa myös tukkeutuneet röörit? 😅
Eiköhän jokainen itse tiedä parhaiten mikä toimii. Ideaali olisi pelkkä vesipesu, mutta ihmisillä voi olla kaikenlaista muuta vaivaa minkä takia saippuapesu tarvitaan.
Usein viimeistään vaihdevuosi-iässä huomaat, että käytät väärää pesuainetta, jos peset alapääsi saippualla. 😬
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen itse tiedä parhaiten mikä toimii. Ideaali olisi pelkkä vesipesu, mutta ihmisillä voi olla kaikenlaista muuta vaivaa minkä takia saippuapesu tarvitaan.
Saippua usein aiheuttaa sen kaikenlaisen muun vaivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää enää jotain saippuaa? Kuulostaa ihan 60-luvulta. Pesunestettä käytän, intiimialueille tarkoitettua, jossa matala PH. En nyt tod. mitään saippuaa!
Markkinointi on nämäkään tehonnut sinuun hyvin.
Jos et tiedä, mikä on pH ja miksi sen on naisen intiimialueilla hyvä pysyä matalana, et ole vielä valmis yhdyntöihin.
Vierailija kirjoitti:
Saippuassa on bakteereita. Ei ole steriili tuote.. Aiheuttavat tulehduksia sekä miehelle, että naiselle.
Just, jos otat saippuu käteesi ja hinkkaat ensin persvakosi ja otat lisää saippuaa ja hinkkaat toosan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhdyntöjä viimeiseen 4 vuoteen. Värkkini ei haise oikeastaan millekään ja mulla on tosi hyvä hajuaisti. Jos jollekin tuoksuu, niin miedosti hyvälle.
Ei ainakaan haise pahalle eikä kalalle. Nekin on tullut koettua.
Onko siis jollain kaloja alapäässä vai mistä se kalan haju tulee? En siis oikeasti tiedä?
Spermasta
Vierailija kirjoitti:
Väittääkö nää muijat, että sperma haisee jollekin?
Kyllä se haisee ja kauas. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saippuassa on bakteereita. Ei ole steriili tuote.. Aiheuttavat tulehduksia sekä miehelle, että naiselle.
Just, jos otat saippuu käteesi ja hinkkaat ensin persvakosi ja otat lisää saippuaa ja hinkkaat toosan.
Meillä töissä oli aikaisemmin käsienpesuun sellaiset kiinteät täytettävät nestesaippuasäliöt. Niistä otettiin bakteeritnäytteet ja nopeasti siirryttiin kertakäyttöisiin saippuapusseihin, jotka tyhjentyessään vaihdetaan uusiin.
Juuri se saippualla pesu saa pimpsan haisemaan. Pese lämpimällä vedellä, se riittää.
t. Laajaa kenttätutkimusta tehnyt 67-vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhdyntöjä viimeiseen 4 vuoteen. Värkkini ei haise oikeastaan millekään ja mulla on tosi hyvä hajuaisti. Jos jollekin tuoksuu, niin miedosti hyvälle.
Ei ainakaan haise pahalle eikä kalalle. Nekin on tullut koettua.
Onko siis jollain kaloja alapäässä vai mistä se kalan haju tulee? En siis oikeasti tiedä?
Spermasta
Sperman emäksinen pH aiheuttaa sen.
Minä pyyhin verhoihin tai rouvan hameeseen. Ei haise.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyyhin verhoihin tai rouvan hameeseen. Ei haise.
Korkeintaan äitisi esiliinaan.
Lactolinella ulkopuolelta, ei millään saippualla.
Ei kun sinä olet tietämätön, että saippua kuivattaa ihoa, saati sitten limakalvoja ja että naisen alapäähän ei edes saisi saippuaa käyttää. Se pesee pois luonnolliset rasvat ja maitohappobakteerit, jotka suojaavat alapäätä tulehduksilta.