Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä tuota ettei intiimialueita saisi pestä saippualla. Yhdynnän jälkeen haju on mahdoton ellei käytä saippuaa

Vierailija
05.06.2026 |

Tai kondomia.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdyntöjä viimeiseen 4 vuoteen. Värkkini ei haise oikeastaan millekään ja mulla on tosi hyvä hajuaisti. Jos jollekin tuoksuu, niin miedosti hyvälle.

Ei ainakaan haise pahalle eikä kalalle. Nekin on tullut koettua.

Vierailija
42/78 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, taudit nyt yleensä haisee. Toivottavasti se mies ei oo joku ulkkari. Siellä afrikassa niillä on tauteja joille ei edes vielä ole nimiä euroopassa. Mieti sitä seuraavan kerran kun raotat saksejasi. 

Saksejasi? M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on bakteerivaginoosi, jolle tuo sinun peseminen vielä altistaa. Taattu merkki on spreman pääsy ja se ruokkii tulehdusta, joka lisää hajua. Altistaa nyt itsesi, joten lopeta se jynssäämimem ja hae lääkkeet. Mies hoitoon myös. 

Vierailija
44/78 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuan käytöstä johtuva tulehdus (vaginoosi) joka ottaa spermasta ja hankauksesta kierroksia.

Kyllähän terveessä alapäässä on oma mieto tuoksunsa, ja kuuluu ollakin. Ei kuitenkaan mitään löyhkää.

Vierailija
45/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää pestään ilman saippuaa, koska saippua pesee pois myös ne hyvät bakteerit, jotka pitävät paikat puhtaina.

Vierailija
46/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saippuaa tms. laittanut alapäähän .  En ole haissut eikä ole ollut muitakaan vaivoja.  Lämmin vesi. En tiedä sitten voimakkaasti hikoileviä miehiä miten nivusten laita.  Eiköhän se "semmosenkin "  yön jälkeen riitä pesu.  Ei kai alapää haise terveenä ja vesipestynä.

Vierailija
47/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella teistä tai molemmilla on paha tulehdus, joka kannattaa hoitaa. 

Vierailija
48/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääsi herkkä tasapaino on järkkynyt jatkuvasta saippuoimisesta,haju on sen oire mutta lopettamisen sijaan työnnät lisää myrkkyä ärtyneille limakalvoille.

Vierailija
49/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 50vuotias eikä yksikään mies tai nainen ole koskaan valittanut toosani mausta tai hajusta vaikka koskaan en ole pessyt vettä kummemmalla.

Vierailija
50/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pesen saippualla eihän se haju muuten lähde.

Itse käytän mäntysuopaa ja juuriharjaa.

Vierailija
51/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapääsi herkkä tasapaino on järkkynyt jatkuvasta saippuoimisesta,haju on sen oire mutta lopettamisen sijaan työnnät lisää myrkkyä ärtyneille limakalvoille.

Ja altistuu munasarjasyövälle.

Vierailija
52/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni pessyt alapään ihan tavallisella suihkugeelillä. En toki sisältä, mutta nivuset ja karvat. Ei hajuja, koskaan ei tulehduksia emättimessä tai virtsateissä. 

N36

Vierailija
53/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saippuaa limakalvoille, lääkärin ohje

Vierailija
54/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joku bakteerivaginoosi, jos haisee. Mee lääkäriin.

Vierailija
55/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen pessyt alapään saippualla yli parikymmentä vuotta eikä koskaan ole mitään ongelmia ollut.

Jännä juttu muuten, tuo sperma: se tosiaan haisee jos tulee sisälle, muuten ei.

Vierailija
56/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käyttää enää jotain saippuaa? Kuulostaa ihan 60-luvulta. Pesunestettä käytän, intiimialueille tarkoitettua, jossa matala PH. En nyt tod. mitään saippuaa! 

Pesunestehän on myös saippuaa, mutta nestemäisessä muodossa!

Vierailija
57/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuassa on bakteereita. Ei ole steriili tuote.. Aiheuttavat tulehduksia sekä miehelle, että naiselle.

Vierailija
58/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saippuassa on bakteereita. Ei ole steriili tuote.. Aiheuttavat tulehduksia sekä miehelle, että naiselle.

Sinussakin on bakteereita, vedessä on bakteereita, ilmassa on bakteereita. Hui!

Vierailija
59/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdyntöjä viimeiseen 4 vuoteen. Värkkini ei haise oikeastaan millekään ja mulla on tosi hyvä hajuaisti. Jos jollekin tuoksuu, niin miedosti hyvälle.

Ei ainakaan haise pahalle eikä kalalle. Nekin on tullut koettua.

Onko siis jollain kaloja alapäässä vai mistä se kalan haju tulee? En siis oikeasti tiedä?

Vierailija
60/78 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on alapääsi, kohtele miten lystäät. Sanotaanhan sitä mm. että auringolta kannattaa suojautua koska vanhentaa ja lisää ihosyöpäriskiä, mutta jokainenhan itse kuitenkin päättää, että noudattaako ammattilaisten neuvoja vai ei. Itsehän sitä siitä haitasta sitten kärsii.