Mikä on pienin eroosi johtanut syy?
Haen tässä nyt sellaisia pieniä arjen juttuja jotka on katkaisseet kamelin selän, ja parisuhde on päättynyt.
Oma pitkäaikanen suhteeni päättyi juuri varmaan ulkopuoliselle ihan tyhmältä kuulostavaan asiaan, mutta en jaksanut enää katsella sitä kun muuten normaali mies oli totaalipihalla siitä mitä jääkaapissamme on ja mitä sinne pitäisi ostaa.
Tulevissa parisuhteissa pitää varmaan suunnata heti kumppanin jääkaapille ekalla visiitillä kun on vielä kengät jalassa, niin pääsee karkaamaan samantien jos sama kaava toistuu.
Kommentit (46)
Olin ostanut noin 30 vuotta vanhan omakotitalon ja silloinen naisystäväni, jonka kanssa oltiin seurusteltu pari vuotta, tuli katsomaan vielä tyhjillään olevaa taloa. Hän siinä alkoi suunnittelemaan huonekalujen paikkoja ja pieniä korjauksia, mitä taloon tulee tehdä. Olohuoneessa totesi, että nuo verholaudat saa kyllä lähteä. Mielessäni ajattelin, että verholaudat kyllä jää, mutta sinä lähdet. Ei nähty enää sen päivän jälkeen ja seurustelu loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Pienet tissit
Minusta mieheni pienet tissit ovat söpöt <3 Hoikka mies on, kehon rakenne vain on sellainen.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti miehillä suhteen katkaiseva pikkujuttu on se kun leikit ja kotiseksi loppuu. Kokolailla kaiken muun mies voi helposti sietää.
Kotiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti miehillä suhteen katkaiseva pikkujuttu on se kun leikit ja kotiseksi loppuu. Kokolailla kaiken muun mies voi helposti sietää.
Kotiseksi?
Kotiseksi on kotona puolison kanssa seksiä.
Miehellä on tietenkin myös omaa kivaa seksiä, muuallakin kuin kotona. Osalla myös muita naisia
Miehet sietää paljonkin naisen oikkuja kunhan polvet avautuvat säännöllisesti. Jos eivät avaudu, nainen vaihtoon tai rinnakkaissuhde
Hyvin alkanut juttu karahti siihen, että mies alkoi vähätellä mielenkiinnon kohteitani. Tyyliin pidän jalkapallosta ja mies on sitä mieltä, että jos en itse pelaa ammattilaisena jalkapalloa, niin se ei oikeasti kiinnosta. Tai jos kuuntelen rikossarjoja, mutten ole itse ratkomassa rikoksia, niin minua ei kiinnosta rikokset ja rikostutkinta, ainoastaan jännät tarinat.
Toivottavasti hän löysi tiensä Tähtien sotaan, koska jos et ole itse huitomassa valomiekalla, niin sinua kiinnostaa vaan hienot temput.
Ihan vaan sormella koitin, korkeintaa pari senttiä meni sisään. Mutta tyttöystävän mielestä se oli liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiseksi?
Miehellä on tietenkin myös omaa kivaa seksiä, muuallakin kuin kotona. Osalla myös muita naisia
Miehet sietää paljonkin naisen oikkuja kunhan polvet avautuvat säännöllisesti. Jos eivät avaudu, nainen vaihtoon tai rinnakkaissuhde
Eli mies käy huorissa ja pitää ehkä sivusuhdetta ja tämä on naisen vika, kun miesparka on ajettu tällaisiin tekoihin, muutoinhan hän on normaalisti ihan puhdasverinen herrasmies? 😄😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiseksi?
Siis kertomasi mukainen mies runkkailee ja tapailee miehiä ja muunsukupuolisia seksin merkeissä kodin ulkopuolella, jotkut miehet myös naisia?
Asia selvä, kiitos vastauksesta :)
Sama
Psykoositausta. Pidän todella pienenä syynä koska sairaus hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Olin ostanut noin 30 vuotta vanhan omakotitalon ja silloinen naisystäväni, jonka kanssa oltiin seurusteltu pari vuotta, tuli katsomaan vielä tyhjillään olevaa taloa. Hän siinä alkoi suunnittelemaan huonekalujen paikkoja ja pieniä korjauksia, mitä taloon tulee tehdä. Olohuoneessa totesi, että nuo verholaudat saa kyllä lähteä. Mielessäni ajattelin, että verholaudat kyllä jää, mutta sinä lähdet. Ei nähty enää sen päivän jälkeen ja seurustelu loppui siihen.
Tää oli hyvä, on siinä mahtanut mamma ihmetellä.
Mies ei vaihtanut autooni keväällä kesärenkaita. Kävin liikkeessä vaihdattamassa ja kerroin, että kallista oli. Syksyllä pyysin kauniisti, että voisiko vaihtaa talvirenkaat. Ei lotkauttanut korviaan, joten siirsin ulkoruokintaan.
Mies toivoi lahjaksi Varustelekan akanhakkaamispaitaa.
Mies kaivoi kassista viinapullon ja alkoi juoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä vakavaa ihmissuhdetta ole koskaan minkään pikkusyyn takia lopettanut.
Ymmärsin että puhutaan siitä viimeisestä oljenkorresta. Eli muutakin on mutta kamelin selän katkaisee.
Olisi tosi outoa jos pitkän suhteen päättäisi joku pikkujuttu.
Minusta se ei ole ollenkaan outoa, kun se pikkujuttu on tuhannes ja taas tuhannes niiden pikkujuttujen sarjassa.
Joku yksittäinen on väkisin se viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Seksin loppuminen on kylläkin suurista suurin juttu, eikä mikään pikku.
Piparii liian vähän ja sekin vähän huonolla tekniikalla
Kun toisilla treffeillä mies kertoi olevansa persu, nii se kertoi hyvin paljon. Lähdin kesken feffien tekosyyllä kotiin kun rupesi etoomaan. 🤮🤮🤮
Sanoi, että minun pitää laihtua ennen kihlautumista. Hän otti asian itse esiin. Olihan tuo tynnyrissä kasvanut, ei ystäviä, olin hänen ensimmäinen naisensa ja hän oli seurustelun alkaessa 24 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä vakavaa ihmissuhdetta ole koskaan minkään pikkusyyn takia lopettanut.
Ymmärsin että puhutaan siitä viimeisestä oljenkorresta. Eli muutakin on mutta kamelin selän katkaisee.
Olisi tosi outoa jos pitkän suhteen päättäisi joku pikkujuttu.
Kun hampaankoloon kertynyt tuhat pikkujuttua niin jossain se mitta vaan NAPSAHTAA vaikka suuauki syömiseen ja pesemättömiin hampaisiin. 🤭🤭🤭🤭🤣🤣🤣