Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sokerittomia limsoja juovat ovat aina läskejä?

Vierailija
05.06.2026 |

Ja sokerillisia limsoja juovat taas harvemmin? Itse olen huomannut tämän, yleensä ne jotka juovat sokerittomia limsoja ovat aina läskejä. Enkä nyt sano millään pahalla, kunhan vain olen havainnut tällaisen asian.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu sokerialkoholien ja keinomakeutusaineiden vaikutuksesta joka saa rasvan kasvamaan. Itse huomasin saman rasvattomalla maidolla ja vaihdoin täysmaitoon jonka jälkeen paino tippunut 8kg puolessa vuodessa.

Vierailija
22/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laihduttaa ja siksi juo sokeritonta.

Sehän ei auta laihtumiseen mitenkään.

Katso sokerittoman tölkin kalorit, katso.. Yleensä kaloreita on nolla tai 1.

Ei ne nollakalorit noissa merkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko makeutusaineet kehoon, ei mun mielestä. Sokeri pienissä määrin on ok, luonnontuote

Vierailija
24/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lisää ruokahalua. Olen tehnyt empiirisen tutkimuksen asiasta🤨

Vierailija
25/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko makeutusaineet kehoon, ei mun mielestä. Sokeri pienissä määrin on ok, luonnontuote

Tässä tarkoitin varsinkin keinotekoisia makeutusaineita

Vierailija
26/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus. 🙄 Jos laihduttaa niin ei halua juoda SOKERIlimsaa.

Mutta juo sitten makeutettua limsaa, jolla on sama vaikutus kuin sokerillisella. Kaloreista riippumatta.

Vierailija
27/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspartaamia jotkut pitävät ihmiselle vaarallisena. 

Vierailija
28/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus. 🙄 Jos laihduttaa niin ei halua juoda SOKERIlimsaa.

Väärä päätelmä ja väärään menevä lopputulos. Jos juot limua juo AINA sokerillista ja tiedä ja huomioi se! Makeat 0 kalori limut on pahimpia lihottajia, koska käyttäjä ei huomio kehonsa toimintaa ja toimintamekanismeja lainkaan. Makeus on ongelma ei kalorit tai sokerit!!!!

Vierailija
29/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä juon niitä niin harvoin, että sillon juon ihan hyvällä omallatunnolla sokerilla vaikka onkin pläjäys kaloreita. 

Makeutusaineet kai toimii samalla tavalla kun sokeri, tekee vaan aina mieli lisää. 

Sokeri ja makeutusaineet lisää nälkää ja nostaa verensokeria. 

Laihduttajien kannattais jo alkaa miettiä ihan muita asioita kuin kaloreita.

Okei, energia ei synny tyhjästä, mutta elimistön toiminta ei perustu pelkästään fysiikan lakeihin, vaan se on suurimmaksi osalta kemiaa.

Mutta jatkakaa vain laskemalla niitä kaloreita ja vähentämällä kaikki ravinteikas ruoka syömisistänne.

Ens vuonna taas uus laihdutus.

Laita tähän linkki miksi ne nostaa verensokeria. Taitaa olla sun omia paska juttujas.

Vierailija
30/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon vain sokerittomia. Ja olen laihtunut ! Enkä juo sitä liikaa. Kauan sitten, markkojen aikana, ostin aina 5 1,5: n l: n pulloja Pepsi Maxia. Ne menivät viikossa kaikki. Sittemmin on mennyt jopa 2 l päivässä. Nykyään ostan vain extra tuotteen jaffaa 3 1,5: n l: n pulloja viikossa, ne saattaa mennä viikossa 1 pullo, tai sitten enemmän. Ja kun matkustan junalla jonnekin, juon sen matkan aikana yhden 1,5:n l: n pullon tyhjäksi. Ja nyt otan omat eväät mukaan, ettei tarvitse ostaa kalliita annoksia sieltä. Eikä tilata niitä omalle paikalle. 

Vierailija
31/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se auta, vaikka kalorittomuutta aina kehutaan näissä. Ne pahentaa tilannetta. Omakohtaista kokemusta on. Jätin kokonaan pois limsat ja muut sokerit. Nyt juon vichyä. Paino ei silti kyllä putoa vaikka syön vain kaksi tai kolme kertaa päivässä ja noudatan pätkäpaastoa.

Vierailija
32/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juon vain sokerittomia. Ja olen laihtunut ! Enkä juo sitä liikaa. Kauan sitten, markkojen aikana, ostin aina 5 1,5: n l: n pulloja Pepsi Maxia. Ne menivät viikossa kaikki. Sittemmin on mennyt jopa 2 l päivässä. Nykyään ostan vain extra tuotteen jaffaa 3 1,5: n l: n pulloja viikossa, ne saattaa mennä viikossa 1 pullo, tai sitten enemmän. Ja kun matkustan junalla jonnekin, juon sen matkan aikana yhden 1,5:n l: n pullon tyhjäksi. Ja nyt otan omat eväät mukaan, ettei tarvitse ostaa kalliita annoksia sieltä. Eikä tilata niitä omalle paikalle. 

Hiilihapot säilyy päivän ja sä juot sitä viikon. 😂 

Vierailija
33/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se auta, vaikka kalorittomuutta aina kehutaan näissä. Ne pahentaa tilannetta. Omakohtaista kokemusta on. Jätin kokonaan pois limsat ja muut sokerit. Nyt juon vichyä. Paino ei silti kyllä putoa vaikka syön vain kaksi tai kolme kertaa päivässä ja noudatan pätkäpaastoa.

Ite syön viis kertaa päivässä ja silti putoaa. 1

Vierailija
34/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä juon niitä niin harvoin, että sillon juon ihan hyvällä omallatunnolla sokerilla vaikka onkin pläjäys kaloreita. 

Makeutusaineet kai toimii samalla tavalla kun sokeri, tekee vaan aina mieli lisää. 

Okei, energia ei synny tyhjästä, mutta elimistön toiminta ei perustu pelkästään fysiikan lakeihin, vaan se on suurimmaksi osalta kemiaa.

Mutta jatkakaa vain laskemalla niitä kaloreita ja vähentämällä kaikki ravinteikas ruoka syömisistänne.

Laita tähän linkki miksi ne nostaa verensokeria. Taitaa olla sun omia paska juttujas.

No, näinhän se on, omia juttujani. Mistä arvasit?

Vierailija
35/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elimistöllä kestää hetki tottua uuteen tilanteeseen. Tsemppiä <3

Vierailija
36/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ainakaan. 168/57. Juon kokis zeroa koska en halua saada reikiä hampaisiin. 

Vierailija
37/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mä olen hoikka enkä juo mitään sokerilimsoja vaan kalorittomia. 

Vierailija
38/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitään linkkiä en edelleenkään näe. 

Vierailija
39/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitään linkkiä en edelleenkään näe. 

Et tietenkään nää, sehän oli vain mun oma juttu.

Vierailija
40/94 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä suolla paskaa.

Kuule kyllä me kaikki sitä tehdään, ainakin niin kauan kuin henki pihisee :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi