Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Japani haluaa muslimit ulos maastansa.

Vierailija
05.06.2026 |

Vitut sananvapaudesta. Laitetaas taas valitus eteenpäin.

sharia modet heränneet mutta jatketaan.

Siinä missä Euroopassa kultamunia toivotaan lisää, Japani heräsi ajoissa muslimien aiheuttamiin ongelmiin ja aikoo karkoittaa kaikki muslimit.

Japanin kansa on yleensä hyvin passiivista mutta nyt ovat heränneet oikein joukolla vastustamaan muslimeja:

Kommentit (266)

Vierailija
141/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa on väestökato. 
Sata vuotta tätä ja Japanilaisia ei enää ole enää olemassa.


Itseaiheutettua.

Tämä. 
Ei siinä mittään. Saari tyhjenee jos ei oteta ympäriltä työväkeä ja nuoria perheitä sisään. Se on valinta.

100 vuotta ja viimeinen sammuttaa valon. Se on japanilaisten valinta.

Japani on laskevan auringon maa.

Tätä ei pysäytä kohta enää mikään. Sama Euroopassa.

Vierailija
142/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi. 

Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään. 

Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.

Robotit ei pelasta vanhusten huoltoa. Robotit ovat kalliita, huolto maksaa (ja kuka ne huoltaa?), ja Hapani on massiivisissa veloissa. Velaksi eletty vuosikymmenet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi. 

Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään. 

Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.

Robotit. Siellä vessanpönttökin on älykkäämpi kuin kahvinkeitin Suomessa.

Kovaa vauhtia menevät automation ja robottitekniikan parissa eteenpäin.

Mutta tämä topic ei kyllä pitänyt harhautua näin kauas asiasta mutta vastaan silti.

Robotit siis hoitaa vanhusten vessakäynnit, syöttävät, tekee lääkehoidot ja vielä seurustelevat?! Fun times!


Tulee Charlie Chaplinin Modern Times-leffan työläisen syöttökone mieleen🤔

Muistan tuon pätkän. Mutterit suuhun 😂

Vierailija
144/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2070 Japanissa on työikäistä väkeä -30% nykyisestä. Aikamoinen lasti hoitaa se kasvava vanhusväestö. Japanilaiset vielä elää ikuisesti.

Talous kuralla, massiivinen vanhusväestö,  työväki loppuu, eikä työläisiä oteta muualta Aasiasta=katastrofin ainekset.

Vierailija
145/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko Japanissa vai miksi asia sua liikuttaa? 

Ainoat oikeat ystäväni on Japanilaisia.

Tuntemattomat Japanilaiset ovat auttaneet minua enemmän kuin yksikään Suomalainen. Kumma tapa Suomalaisilla että jos tippuu työttömäksi köyhäksi niin häviävät. Kun kerran tulin maininneeksi Japanilaisille tutuille että paska nakki, kela ei auta ja tili tyhjä niin lähettivät tölkkimuonaa, nuudeleita ym. että pärjään. Ei Suomalainen tälläistä tee, mieluummin potkisi lisää että siitäs saat työtön köyhä.

Vierailija
146/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanin tekemisest ei kiinnosta, mut mäkin haluan uskonnot ja uskovaiset ulos Suomesta. Olisi paljon parempi kaikille. Olivat sitten mitä tahansa kristityitä, muslimeita tai muita hihhuleita. Noista ei koskaan ole ollut mitään muuta kuin haittaa joka maassa. Uskonnot on maailman syöpä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi. 

Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään. 

Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.

Minua joskus hämmästyttää ihmiset typeryys. Kuten nyt tässä esimerkkitapauksessa.

Oletko koskaan miettinyt sellaista matemaattista totuutta, että väestökadon aiheuttama väestön määrän väheneminen aiheuttaa myös sen, että tarvitaan myös vähemmän hoitajia hoitamaan hoitoa tarvitsevati vai vedätkö kirjoituksesi ainoastaan tunteella ja punavihreällä agendalla?

Vierailija
148/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa on väestökato. 
Sata vuotta tätä ja Japanilaisia ei enää ole enää olemassa.


Itseaiheutettua.

Tämä. 
Ei siinä mittään. Saari tyhjenee jos ei oteta ympäriltä työväkeä ja nuoria perheitä sisään. Se on valinta.

100 vuotta ja viimeinen sammuttaa valon. Se on japanilaisten valinta.

Japani on laskevan auringon maa.

Ennen Euroopan mutavyöryä puhuttiin Japanista huonona esimerkkinä talouskasvun suhteen. Japani oli väestön ikääntymisen vuoksi pitkän taantuman maa. Eurooppaan päätettin viisaina ottaa maamuja, jottei sama toistuisi. Nyt olisi kiva nähdä vaikka Sitran tms (veroeuroilla kustannettavan) raportti nyky tilanteesta. 

Eurooppa pissi omat murot pilalle, talous on kuralla. Japanilla pyyhkii paremmin ja murot ovat puhtaat. Japanilaiset ovat viisaita! Eurooppalaiset päättäjät tyhmiä!

Japanin valtion velat ovat silmittömät. Ei Suomella ole mitään velkoja kun noihin vertaa. 

Työväkeä otetaan ains mistä saadaan. Jos on rahaa niin Euroopasta (jos suostuvst), jos ei ole niin sitten mistä saadaan.


Japanin väestöstä ulkkiksia on  häviävän pieni määrä. Yrittävät nyt värvätä enemmän työntekijöitä ympäri Aasiaa mutta too little, too late.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi. 

Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään. 

Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.

Minua joskus hämmästyttää ihmiset typeryys. Kuten nyt tässä esimerkkitapauksessa.

Oletko koskaan miettinyt sellaista matemaattista totuutta, että väestökadon aiheuttama väestön määrän väheneminen aiheuttaa myös sen, että tarvitaan myös vähemmän hoitajia hoitamaan hoitoa tarvitsevati vai vedätkö kirjoituksesi ainoastaan tunteella ja punavihreällä agendalla?

Hassu. Etkö osaa matematiikkaa?!


Japanin työväki vuiteen 2070 mennessä -30% tai enemmän. Japanin eläkeläisten määrä taas  pysyy samana. Tai jopa kasvaa.

Vierailija
150/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi. 

Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään. 

Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.

Minua joskus hämmästyttää ihmiset typeryys. Kuten nyt tässä esimerkkitapauksessa.

Oletko koskaan miettinyt sellaista matemaattista totuutta, että väestökadon aiheuttama väestön määrän väheneminen aiheuttaa myös sen, että tarvitaan myös vähemmän hoitajia hoitamaan hoitoa tarvitsevati vai vedätkö kirjoituksesi ainoastaan tunteella ja punavihreällä agendalla?

Hassu. Etkö osaa matematiikkaa?!


Japanin työväki vuiteen 2070 mennessä -30% tai enemmän. Japanin eläkeläisten määrä taas  pysyy samana. Tai jopa kasvaa.

Siis lasti vaan kasvaa. Ei ne mummot lopu kuin viiveellä.


Demografinen katastrofi on kuin juna joka ei pysähdy. Vauhti ja vaan lasti kasvaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa on väestökato. 
Sata vuotta tätä ja Japanilaisia ei enää ole enää olemassa.


Itseaiheutettua.

Tämä. 
Ei siinä mittään. Saari tyhjenee jos ei oteta ympäriltä työväkeä ja nuoria perheitä sisään. Se on valinta.

100 vuotta ja viimeinen sammuttaa valon. Se on japanilaisten valinta.

Japani on laskevan auringon maa.

Tätä ei pysäytä kohta enää mikään. Sama Euroopassa.

Sama koko maailmassa. Vain muutamassa maassa väkiluku kasvaa, ja sielläkin väestönkasvu on laantumassa.

Vierailija
152/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi. 

Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään. 

Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.

Minua joskus hämmästyttää ihmiset typeryys. Kuten nyt tässä esimerkkitapauksessa.

Oletko koskaan miettinyt sellaista matemaattista totuutta, että väestökadon aiheuttama väestön määrän väheneminen aiheuttaa myös sen, että tarvitaan myös vähemmän hoitajia hoitamaan hoitoa tarvitsevati vai vedätkö kirjoituksesi ainoastaan tunteella ja punavihreällä agendalla?

Hassu. Etkö osaa matematiikkaa?!


Japanin työväki vuiteen 2070 mennessä -30% tai enemmän. Japanin eläkeläisten määrä taas  pysyy samana. Tai jopa kasvaa.

Siis lasti vaan kasvaa. Ei ne mummot lopu kuin viiveellä.


Demografinen katastrofi on kuin juna joka ei pysähdy. Vauhti ja vaan lasti kasvaa. 

Japanilaisille kulttuurin pitäminen on tärkeämpää kuin sen tuhoaminen islamisaatiolla.

Mieluummin kuolevat sukupuuttoon kun antavat häpäistä kulttuurinsa. Se suora selkäranka.

Valintoja, valintoja🤷🏻‍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se erilaisuuden pelko on. Henkisesti kehittyneempi ihminen pääsee siitä yli. Sivistyneessä yhteidkunnassa ei ole tilaa rasisteille.

Japanin kanta on että sivistyneessä Japanissa ei ole tilaa rikollisille ja maan kulttuuriin ja lakeihin sopeutumattomille.

Kuulostaa minusta paljon järkevämmältä politiikalta.

Ja kyllä, he ovat sekä teknisesti että spirituaalisesti valovuosia edellä Suomalaisia. Suomen kulttuuri ja historia on kärpäsenpaskaa Japanin kulttuurin ja historian rinnalla.

Kuinkas vanha virallisesti Suomi onkaan?

Minäpä vastaan kun et pystynyt.

Suomi maana on virallisesti 108 vuotta vanha.

Japanin kulttuuri ajoittuu yli 10 000 vuoden päähän.

Tuota, tuota. Kyllä se Suomenkin kulttuuri ja kieli ovat paljon vanhempia kuin vain 108 vuotta. Älä sotke valtion ja sen itsenäisyyttä ja toisaalta kansaa ja sen kulttuuria toisiinsa. Sinun logiikkasi mukaan japanilaiset ovat vanhempia kulttuurisesti kuin Japanin alkuperäisasukkaat ainut, koska ainuilla ei ole itsenäistä valtiota. 

 

Ja itse asia: Japanin tie on oikea. On korkea aika todeta rehellisesti, että monikulttuurisuus ei toimi. Siinä ei voi hyvin omija, ei tulija sen enempää kuin kantapeikkokaan. USA tai Venäjä monikulttuurisina maina eivät ole Euroopalle hyviä esimerkkejä. Päinvastoin. 

 

Japanilla näyttäisi olevan etuna Eurooppaan se, että ihmisillä siellä tuntuu olevan kova halu ratkaista ikääntyvän väestön ongelmat ihan ite. Eli automaatiota kehitetään, ikääntyvä väki käy paljon töissä.

Vierailija
154/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japaninaisilla on tunnetusti yksi maailman koulutetuimmista kansoista sekä korkeimmat älykkyysosamäärät. Eiköhän tähänkin joku ammattikoulun kesken jättänyt ituhippi pääse vetämään jonkun muun kuin älykkyyskortin nipponeita vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa on väestökato. 
Sata vuotta tätä ja Japanilaisia ei enää ole enää olemassa.


Itseaiheutettua.

Tämä. 
Ei siinä mittään. Saari tyhjenee jos ei oteta ympäriltä työväkeä ja nuoria perheitä sisään. Se on valinta.

100 vuotta ja viimeinen sammuttaa valon. Se on japanilaisten valinta.

Japani on laskevan auringon maa.

Ennen Euroopan mutavyöryä puhuttiin Japanista huonona esimerkkinä talouskasvun suhteen. Japani oli väestön ikääntymisen vuoksi pitkän taantuman maa. Eurooppaan päätettin viisaina ottaa maamuja, jottei sama toistuisi. Nyt olisi kiva nähdä vaikka Sitran tms (veroeuroilla kustannettavan) raportti nyky tilanteesta. 

Eurooppa pissi omat murot pilalle, talous on kuralla. Japanilla pyyhkii paremmin ja murot ovat puhtaat. Japanilaiset ovat viisaita! Eurooppalaiset päättäjät tyhmiä!

Japanin valtion velat ovat silmittömät. Ei Suomella ole mitään velkoja kun noihin vertaa. 

Työväkeä otetaan ains mistä saadaan. Jos on rahaa niin Euroopasta (jos suostuvst), jos ei ole niin sitten mistä saadaan.


Japanin väestöstä ulkkiksia on  häviävän pieni määrä. Yrittävät nyt värvätä enemmän työntekijöitä ympäri Aasiaa mutta too little, too late.

Jenkkien velka Japanille on tähtitieteellinen. Japani voisi halutessaan pistää koko Jenkkilän talouden polvilleen vaatimalla velan maksua.

Vierailija
156/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Japanissa vai miksi asia sua liikuttaa? 

Ainoat oikeat ystäväni on Japanilaisia.

Tuntemattomat Japanilaiset ovat auttaneet minua enemmän kuin yksikään Suomalainen. Kumma tapa Suomalaisilla että jos tippuu työttömäksi köyhäksi niin häviävät. Kun kerran tulin maininneeksi Japanilaisille tutuille että paska nakki, kela ei auta ja tili tyhjä niin lähettivät tölkkimuonaa, nuudeleita ym. että pärjään. Ei Suomalainen tälläistä tee, mieluummin potkisi lisää että siitäs saat työtön köyhä.

P.S. Japanilainen tölkkitonnikala on helvetin paljon paremman makuista kuin Suomalainen laiha lahna tölkissä.

Sitä heitti nuudelikupin joukkoon niin selviytyminen muuttui herkutteluksi. Se on jopa punaista eikä harmaata klönttiä.

Vierailija
157/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät haalia työväkeä mistä vain voivat.. hah.

Lapseni on siellä juuri nyt. Valmistautuu toisen asteen japanin kielen kokeeseen, josta on päästävä läpi, jos aikoo hakea töitä Japanissa.

Tasoja on viisi, ja ensimmäinen aste on kovin.

Eli ei tunnu ollenkaan siltä, että haluavat haalia sinne ketään. Haluavat sen sijaan japaninkielen taitoisia yliopistokoulutettuja.

Hyvin siellä tuntuu yhteiskunta pyörivän ja tosiaan; ei ollut paljoa eri värisiä ihmisiä. Ainakaan Tokio-Kioto suunnalla.

Erittäin viihdyttävä ja ystävällinen paikka, oikeastaan salaa toivon, että lapsi jää sinne, niin on ”syy” matkustaa useammin.

Vierailija
158/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittävät haalia työväkeä mistä vain voivat.. hah.

Lapseni on siellä juuri nyt. Valmistautuu toisen asteen japanin kielen kokeeseen, josta on päästävä läpi, jos aikoo hakea töitä Japanissa.

Tasoja on viisi, ja ensimmäinen aste on kovin.

Eli ei tunnu ollenkaan siltä, että haluavat haalia sinne ketään. Haluavat sen sijaan japaninkielen taitoisia yliopistokoulutettuja.

Hyvin siellä tuntuu yhteiskunta pyörivän ja tosiaan; ei ollut paljoa eri värisiä ihmisiä. Ainakaan Tokio-Kioto suunnalla.

Erittäin viihdyttävä ja ystävällinen paikka, oikeastaan salaa toivon, että lapsi jää sinne, niin on ”syy” matkustaa useammin.

Hieno juttu ja onneksi olkoon. o/ Japanin kieli on vaikea oppia. Nostan hattua että lapsesi on päässyt sisään sinne kulttuuriin ja jos Tokiossa surffailette, jättäkää Shinjuku (red light district) area väliin. Sieltä löytyy paljon näitä tummempia häiriköijiä. Youtubessa paljon videoita miten häiritsevät turisteja ja jopa hyökkäävät päälle jos kehtaat kuvata.

A little tip, Tokio on aikamoinen "aromipesä" että jos oikein aitoa Japanilaista ystävällisyyttä haluat nähdä, uskaltakaa matkustaa naapurikyliin missä ei niin paljoa turisteja näy.

P.S. Jos törmäätte Japanilaiseen tuhatjalkaiseen tai hornettiin, elkää koskeko ja pysykää kaukana.

Vierailija
159/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa ruma tuo fassunassunaikkonen 🤮🤢

Vierailija
160/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittävät haalia työväkeä mistä vain voivat.. hah.

Lapseni on siellä juuri nyt. Valmistautuu toisen asteen japanin kielen kokeeseen, josta on päästävä läpi, jos aikoo hakea töitä Japanissa.

Tasoja on viisi, ja ensimmäinen aste on kovin.

Eli ei tunnu ollenkaan siltä, että haluavat haalia sinne ketään. Haluavat sen sijaan japaninkielen taitoisia yliopistokoulutettuja.

Hyvin siellä tuntuu yhteiskunta pyörivän ja tosiaan; ei ollut paljoa eri värisiä ihmisiä. Ainakaan Tokio-Kioto suunnalla.

Erittäin viihdyttävä ja ystävällinen paikka, oikeastaan salaa toivon, että lapsi jää sinne, niin on ”syy” matkustaa useammin.

Hieno juttu ja onneksi olkoon. o/ Japanin kieli on vaikea oppia. Nostan hattua että lapsesi on päässyt sisään sinne kulttuuriin ja jos Tokiossa surffailette, jättäkää Shinjuku (red light district) area väliin. Sieltä löytyy paljon näitä tummempia häiriköijiä. Youtubessa paljon videoita miten häiritsevät turisteja ja jopa hyökkäävät päälle jos kehtaat kuvata.

A little tip, Tokio on aikamoinen "aromipesä" että jos oikein aitoa Japanilaista ystävällisyyttä haluat nähdä, uskaltakaa matkustaa naapurikyliin missä ei niin paljoa turisteja näy.

P.S. Jos törmäätte Japanilaiseen tuhatjalkaiseen tai hornettiin, elkää koskeko ja pysykää kaukana.

Lisätäänpä tähän:

Sekä:

Yksi tuttu asuu Gifu prefectuurissa ja nuo tuhatjalkaiset on jokasyksyinen näky hänen talon sisällä. Useasti pieniä mutta purema on... helvetin tuskallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi