Japani haluaa muslimit ulos maastansa.
Vitut sananvapaudesta. Laitetaas taas valitus eteenpäin.
sharia modet heränneet mutta jatketaan.
Siinä missä Euroopassa kultamunia toivotaan lisää, Japani heräsi ajoissa muslimien aiheuttamiin ongelmiin ja aikoo karkoittaa kaikki muslimit.
Japanin kansa on yleensä hyvin passiivista mutta nyt ovat heränneet oikein joukolla vastustamaan muslimeja:
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Japani! Helvetin hyvä. Täällä Euroopassa näitäsuvaitaan AIVAN liikaa ja tulemme maksamaan siitä karmean hinnan.
En suvaitse sinua persuapina. Lähde pois. Muslimit ovat tervetulleita, sinä et.
"sosiodemografisten tekijöiden vakioinnin jälkeenkin Afrikasta ja Lähi-Idästä kotoisin olleiden miesten raiskausrikollisuuden taso oli edelleen kymmenkertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden."
Selittäisitkö miksi näin ja miksi nämä ovat sinusta parempia ihmisiä kuin syntyperäiset Suomalaiset?
Miksi ulkoistat jonkun toisen tekemän raiskauksen isomman ryhmän vastuulle. Kun naapurisi hakkaa vaimosi, niin onko se sinun tekosiasi? Teitä ei kiinnosta tippaakaan se mitä naisille rapahtuu, vain ja ainoastaan rasismin levittäminen.
Muslimit ovat ihania ihmisiä, persut eivät. Persuja en laske suomalaisiksi.Naiset onkin hyvin "iloisia" muslimeja.
Käytännössä ei mitään ihmisoikeuksia. Nainen on islamissa pelkkä tavara. Mies määrää kaikesta ja tekee mitä haluaa joten turha puhua Suomalaisesta kotiväkivallasta. Suomessa nainen sentään voi mennä poliisin pariin hakemaan turvaa ja oikeutta. islamissa tälläistä oikeutta ei ole naisella.
Eipäs höpötetä. Kukaan ei muuten katso rasistilinkkejäsi. Ehdotan, että lähdet persupoikain saunailtaan lipittämään kaverien pöllönsilmää, sillä se on ainoa aukko joka sinulle koskaan tulee tutuksi 😂
Miksi valehtelet? 150+ peukkua ylöspäin aloituksessa sekä suurin osa peukuista ylöspäin kommentteissani.
Aito Suomalainen on reilu, rehti ja rehellinen. Oletko kenties venäläistä sukua kun et osaa pysyä totuudessa?
Sinun itsesi peukattamia. Se peukku onkin nähnyt paljon persupoikain peräsuolta 😂
Montakohan kertaa pitää sanoa tämäkin?
Olen poliittisesti neutraali, en kannata mitään puoluetta, olen käynyt Japanissa kolme kertaa, ainoat oikeat ystäväni ovat Japanilaisia, luotan virallisiin rikostilatoihin enemmän kuin oikeiston/vasemmiston valheisiin ja propagandaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanin väestöstä melkein puolet on sekulaareja/ateisteja.
70 -80 % japanilaisista on uskonnottomia, siitä huolimatta suurin osa heistä käy temppeleissä, tapa kai kuuluu heillä hyviin tapoihin.
Se on pikemminkin niin, että shintolaisuudesta ja buddhalaisuudesta omitut tavat ovat niin nivoutuneita siihen yleiseen eloon, että ne eivät enää ole uskonnollisia sanan varsinaisessa merkityksessä vaan osa yleistä tapakulttuuria.
Tätä se erilaisuuden pelko on. Henkisesti kehittyneempi ihminen pääsee siitä yli. Sivistyneessä yhteidkunnassa ei ole tilaa rasisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanin väestöstä melkein puolet on sekulaareja/ateisteja.
70 -80 % japanilaisista on uskonnottomia, siitä huolimatta suurin osa heistä käy temppeleissä, tapa kai kuuluu heillä hyviin tapoihin.
Se on pikemminkin niin, että shintolaisuudesta ja buddhalaisuudesta omitut tavat ovat niin nivoutuneita siihen yleiseen eloon, että ne eivät enää ole uskonnollisia sanan varsinaisessa merkityksessä vaan osa yleistä tapakulttuuria.
Olen käynyt kummankin uskonnon temppeleissä. Ateisti on tervetullut ja kaverit opettaneet oikean rituaalin kun taputetaan käsiä, heilutetaan kongin köyttä, heitetään kolikko ritiläarkkuun ja toivotaan kaikille vihaajille "hyviä" hetkiä. ^^
Vierailija kirjoitti:
Tätä se erilaisuuden pelko on. Henkisesti kehittyneempi ihminen pääsee siitä yli. Sivistyneessä yhteidkunnassa ei ole tilaa rasisteille.
Japanin kanta on että sivistyneessä Japanissa ei ole tilaa rikollisille ja maan kulttuuriin ja lakeihin sopeutumattomille.
Kuulostaa minusta paljon järkevämmältä politiikalta.
Ja kyllä, he ovat sekä teknisesti että spirituaalisesti valovuosia edellä Suomalaisia. Suomen kulttuuri ja historia on kärpäsenpaskaa Japanin kulttuurin ja historian rinnalla.
Kuinkas vanha virallisesti Suomi onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä se erilaisuuden pelko on. Henkisesti kehittyneempi ihminen pääsee siitä yli. Sivistyneessä yhteidkunnassa ei ole tilaa rasisteille.
Japanin kanta on että sivistyneessä Japanissa ei ole tilaa rikollisille ja maan kulttuuriin ja lakeihin sopeutumattomille.
Kuulostaa minusta paljon järkevämmältä politiikalta.
Ja kyllä, he ovat sekä teknisesti että spirituaalisesti valovuosia edellä Suomalaisia. Suomen kulttuuri ja historia on kärpäsenpaskaa Japanin kulttuurin ja historian rinnalla.
Kuinkas vanha virallisesti Suomi onkaan?
Minäpä vastaan kun et pystynyt.
Suomi maana on virallisesti 108 vuotta vanha.
Japanin kulttuuri ajoittuu yli 10 000 vuoden päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä se erilaisuuden pelko on. Henkisesti kehittyneempi ihminen pääsee siitä yli. Sivistyneessä yhteidkunnassa ei ole tilaa rasisteille.
Japanin kanta on että sivistyneessä Japanissa ei ole tilaa rikollisille ja maan kulttuuriin ja lakeihin sopeutumattomille.
Kuulostaa minusta paljon järkevämmältä politiikalta.
Ja kyllä, he ovat sekä teknisesti että spirituaalisesti valovuosia edellä Suomalaisia. Suomen kulttuuri ja historia on kärpäsenpaskaa Japanin kulttuurin ja historian rinnalla.
Kuinkas vanha virallisesti Suomi onkaan?
Minäpä vastaan kun et pystynyt.
Suomi maana on virallisesti 108 vuotta vanha.
Japanin kulttuuri ajoittuu yli 10 000 vuoden päähän.
Tottapa totta, mutta ihmiskulttuuria on ollut niin kauan kuin ihmisiäkin. Jossain vaiheessa yhteistäkin. Nykyjapanilainen kulttuuri ei ihan sellaisenaan ole samaa kuin 10 000 v. sitten, mahtoi olla saman tyyppistä kuin muinaissuomalaistenkin. Kiviä kalkuteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa on väestökato.
Sata vuotta tätä ja Japanilaisia ei enää ole enää olemassa.
Itseaiheutettua.
Tämä.
Ei siinä mittään. Saari tyhjenee jos ei oteta ympäriltä työväkeä ja nuoria perheitä sisään. Se on valinta.
100 vuotta ja viimeinen sammuttaa valon. Se on japanilaisten valinta.
Japani on laskevan auringon maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä se erilaisuuden pelko on. Henkisesti kehittyneempi ihminen pääsee siitä yli. Sivistyneessä yhteidkunnassa ei ole tilaa rasisteille.
Japanin kanta on että sivistyneessä Japanissa ei ole tilaa rikollisille ja maan kulttuuriin ja lakeihin sopeutumattomille.
Kuulostaa minusta paljon järkevämmältä politiikalta.
Ja kyllä, he ovat sekä teknisesti että spirituaalisesti valovuosia edellä Suomalaisia. Suomen kulttuuri ja historia on kärpäsenpaskaa Japanin kulttuurin ja historian rinnalla.
Kuinkas vanha virallisesti Suomi onkaan?
Minäpä vastaan kun et pystynyt.
Suomi maana on virallisesti 108 vuotta vanha.
Japanin kulttuuri ajoittuu yli 10 000 vuoden päähän.
Tottapa totta, mutta ihmiskulttuuria on ollut niin kauan kuin ihmisiäkin. Jossain vaiheessa yhteistäkin. Nykyjapanilainen kulttuuri ei ihan sellaisenaan ole samaa kuin 10 000 v. sitten, mahtoi olla saman tyyppistä kuin muinaissuomalaistenkin. Kiviä kalkuteltiin.
Sillä erotuksella että Kristinusko ei muuttanut Japania mutta Suomen kulttuuriperinnöstä hävisi Ukko Ylijumala ym. kun Suomesta tuli Suomi.
Jostain syystä näistäkään ei kouluissa opeteta.
2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi.
Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään.
Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi.
Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään.
Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.
Robotit. Siellä vessanpönttökin on älykkäämpi kuin kahvinkeitin Suomessa.
Kovaa vauhtia menevät automation ja robottitekniikan parissa eteenpäin.
Mutta tämä topic ei kyllä pitänyt harhautua näin kauas asiasta mutta vastaan silti.
2070 Japanissa on työikäistä väkeä -30% nykyisestä. Aikamoinen lasti hoitaa se kasvava vanhusväestö. Japanilaiset vielä elää ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi.
Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään.
Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.Robotit. Siellä vessanpönttökin on älykkäämpi kuin kahvinkeitin Suomessa.
Kovaa vauhtia menevät automation ja robottitekniikan parissa eteenpäin.
Mutta tämä topic ei kyllä pitänyt harhautua näin kauas asiasta mutta vastaan silti.
Robotit siis hoitaa vanhusten vessakäynnit, syöttävät, tekee lääkehoidot ja vielä seurustelevat?! Fun times!
Tulee Charlie Chaplinin Modern Times-leffan työläisen syöttökone mieleen🤔
Lisätään vielä että Japanissa kunnioitetaan vanhuksia ja heikoimmista pidetään huolto.
Siinä missä tälläkin palstalla halutaan työttömät elämään kadulle ja vanhusten hoito on aivan ala-arvoista niin voisi jälleen sanoa että Japani vaan tekee asiat paremmin ja omaavat empatiakyvyn ja arvostavat niin vanhuksia kuin työttömiä.
Suomalaiset taas.... Tarviiko sanoa miten tunteenkylmiä ihmisiä tältäkin palstalta löytyy?
Ja minua sentään kutsutaan Yokai'ksi!
Hieno asia, toivottavasti onnistuvat siinä ja toivottavasti Suomi ottaa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi.
Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään.
Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.Robotit. Siellä vessanpönttökin on älykkäämpi kuin kahvinkeitin Suomessa.
Kovaa vauhtia menevät automation ja robottitekniikan parissa eteenpäin.
Mutta tämä topic ei kyllä pitänyt harhautua näin kauas asiasta mutta vastaan silti.
No kyllähän tuo on suoraan aiheeseen liittyvää.
Jos ei oteta työväkeä muualta Aasiasta niin mistä ditten? Työväki on jo nyt kullan arvoista. Puolalaisiin sairaanhoitajiin ei heillä ole kohta varaa kun talous seisoo since 1990.
Minä haluan KAIKKIA uskonnot, lahkolaiset ja uskovaiset ulos suomesta.
Sinun itsesi peukattamia. Se peukku onkin nähnyt paljon persupoikain peräsuolta 😂