Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Japani haluaa muslimit ulos maastansa.

Vierailija
05.06.2026 |

Vitut sananvapaudesta. Laitetaas taas valitus eteenpäin.

sharia modet heränneet mutta jatketaan.

Siinä missä Euroopassa kultamunia toivotaan lisää, Japani heräsi ajoissa muslimien aiheuttamiin ongelmiin ja aikoo karkoittaa kaikki muslimit.

Japanin kansa on yleensä hyvin passiivista mutta nyt ovat heränneet oikein joukolla vastustamaan muslimeja:

Kommentit (266)

Vierailija
121/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Japani! Helvetin hyvä. Täällä Euroopassa näitäsuvaitaan AIVAN liikaa ja tulemme maksamaan siitä karmean hinnan. 

En suvaitse sinua persuapina. Lähde pois. Muslimit ovat tervetulleita, sinä et.

"sosiodemografisten tekijöiden vakioinnin jälkeenkin Afrikasta ja Lähi-Idästä kotoisin olleiden miesten raiskausrikollisuuden taso oli edelleen kymmenkertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden."

Selittäisitkö miksi näin ja miksi nämä ovat sinusta parempia ihmisiä kuin syntyperäiset Suomalaiset?

Miksi ulkoistat jonkun toisen tekemän raiskauksen isomman ryhmän vastuulle. Kun naapurisi hakkaa vaimosi, niin onko se sinun tekosiasi? Teitä ei kiinnosta tippaakaan se mitä naisille rapahtuu, vain ja ainoastaan rasismin levittäminen. 

Muslimit ovat ihania ihmisiä, persut eivät. Persuja en laske suomalaisiksi.

Naiset onkin hyvin "iloisia" muslimeja.

Käytännössä ei mitään ihmisoikeuksia. Nainen on islamissa pelkkä tavara. Mies määrää kaikesta ja tekee mitä haluaa joten turha puhua Suomalaisesta kotiväkivallasta. Suomessa nainen sentään voi mennä poliisin pariin hakemaan turvaa ja oikeutta. islamissa tälläistä oikeutta ei ole naisella.

Eipäs höpötetä. Kukaan ei muuten katso rasistilinkkejäsi. Ehdotan, että lähdet persupoikain saunailtaan lipittämään kaverien pöllönsilmää, sillä se on ainoa aukko joka sinulle koskaan tulee tutuksi 😂

Miksi valehtelet? 150+ peukkua ylöspäin aloituksessa sekä suurin osa peukuista ylöspäin kommentteissani.

Aito Suomalainen on reilu, rehti ja rehellinen. Oletko kenties venäläistä sukua kun et osaa pysyä totuudessa?

Sinun itsesi peukattamia. Se peukku onkin nähnyt paljon persupoikain peräsuolta 😂

Vierailija
122/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Japani! Helvetin hyvä. Täällä Euroopassa näitäsuvaitaan AIVAN liikaa ja tulemme maksamaan siitä karmean hinnan. 

En suvaitse sinua persuapina. Lähde pois. Muslimit ovat tervetulleita, sinä et.

"sosiodemografisten tekijöiden vakioinnin jälkeenkin Afrikasta ja Lähi-Idästä kotoisin olleiden miesten raiskausrikollisuuden taso oli edelleen kymmenkertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden."

Selittäisitkö miksi näin ja miksi nämä ovat sinusta parempia ihmisiä kuin syntyperäiset Suomalaiset?

Miksi ulkoistat jonkun toisen tekemän raiskauksen isomman ryhmän vastuulle. Kun naapurisi hakkaa vaimosi, niin onko se sinun tekosiasi? Teitä ei kiinnosta tippaakaan se mitä naisille rapahtuu, vain ja ainoastaan rasismin levittäminen. 

Muslimit ovat ihania ihmisiä, persut eivät. Persuja en laske suomalaisiksi.

Naiset onkin hyvin "iloisia" muslimeja.

Käytännössä ei mitään ihmisoikeuksia. Nainen on islamissa pelkkä tavara. Mies määrää kaikesta ja tekee mitä haluaa joten turha puhua Suomalaisesta kotiväkivallasta. Suomessa nainen sentään voi mennä poliisin pariin hakemaan turvaa ja oikeutta. islamissa tälläistä oikeutta ei ole naisella.

Eipäs höpötetä. Kukaan ei muuten katso rasistilinkkejäsi. Ehdotan, että lähdet persupoikain saunailtaan lipittämään kaverien pöllönsilmää, sillä se on ainoa aukko joka sinulle koskaan tulee tutuksi 😂

Miksi valehtelet? 150+ peukkua ylöspäin aloituksessa sekä suurin osa peukuista ylöspäin kommentteissani.

Aito Suomalainen on reilu, rehti ja rehellinen. Oletko kenties venäläistä sukua kun et osaa pysyä totuudessa?

Sinun itsesi peukattamia. Se peukku onkin nähnyt paljon persupoikain peräsuolta 😂

Montakohan kertaa pitää sanoa tämäkin?

Olen poliittisesti neutraali, en kannata mitään puoluetta, olen käynyt Japanissa kolme kertaa, ainoat oikeat ystäväni ovat Japanilaisia, luotan virallisiin rikostilatoihin enemmän kuin oikeiston/vasemmiston valheisiin ja propagandaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japani vs Kiina, ei voi puhua samana päivänä.

Vierailija
124/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanin väestöstä melkein puolet on sekulaareja/ateisteja. 

70 -80 % japanilaisista on uskonnottomia, siitä huolimatta suurin osa heistä käy temppeleissä, tapa kai kuuluu heillä hyviin tapoihin.

Se on pikemminkin niin, että shintolaisuudesta ja buddhalaisuudesta omitut tavat ovat niin nivoutuneita siihen yleiseen eloon, että ne eivät enää ole uskonnollisia sanan varsinaisessa merkityksessä vaan osa yleistä tapakulttuuria.

Vierailija
125/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se erilaisuuden pelko on. Henkisesti kehittyneempi ihminen pääsee siitä yli. Sivistyneessä yhteidkunnassa ei ole tilaa rasisteille.

Vierailija
126/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanin väestöstä melkein puolet on sekulaareja/ateisteja. 

70 -80 % japanilaisista on uskonnottomia, siitä huolimatta suurin osa heistä käy temppeleissä, tapa kai kuuluu heillä hyviin tapoihin.

Se on pikemminkin niin, että shintolaisuudesta ja buddhalaisuudesta omitut tavat ovat niin nivoutuneita siihen yleiseen eloon, että ne eivät enää ole uskonnollisia sanan varsinaisessa merkityksessä vaan osa yleistä tapakulttuuria.

Olen käynyt kummankin uskonnon temppeleissä. Ateisti on tervetullut ja kaverit opettaneet oikean rituaalin kun taputetaan käsiä, heilutetaan kongin köyttä, heitetään kolikko ritiläarkkuun ja toivotaan kaikille vihaajille "hyviä" hetkiä. ^^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se erilaisuuden pelko on. Henkisesti kehittyneempi ihminen pääsee siitä yli. Sivistyneessä yhteidkunnassa ei ole tilaa rasisteille.

Japanin kanta on että sivistyneessä Japanissa ei ole tilaa rikollisille ja maan kulttuuriin ja lakeihin sopeutumattomille.

Kuulostaa minusta paljon järkevämmältä politiikalta.

Ja kyllä, he ovat sekä teknisesti että spirituaalisesti valovuosia edellä Suomalaisia. Suomen kulttuuri ja historia on kärpäsenpaskaa Japanin kulttuurin ja historian rinnalla.

Kuinkas vanha virallisesti Suomi onkaan?

Vierailija
128/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se erilaisuuden pelko on. Henkisesti kehittyneempi ihminen pääsee siitä yli. Sivistyneessä yhteidkunnassa ei ole tilaa rasisteille.

Japanin kanta on että sivistyneessä Japanissa ei ole tilaa rikollisille ja maan kulttuuriin ja lakeihin sopeutumattomille.

Kuulostaa minusta paljon järkevämmältä politiikalta.

Ja kyllä, he ovat sekä teknisesti että spirituaalisesti valovuosia edellä Suomalaisia. Suomen kulttuuri ja historia on kärpäsenpaskaa Japanin kulttuurin ja historian rinnalla.

Kuinkas vanha virallisesti Suomi onkaan?

Minäpä vastaan kun et pystynyt.

Suomi maana on virallisesti 108 vuotta vanha.

Japanin kulttuuri ajoittuu yli 10 000 vuoden päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se erilaisuuden pelko on. Henkisesti kehittyneempi ihminen pääsee siitä yli. Sivistyneessä yhteidkunnassa ei ole tilaa rasisteille.

Japanin kanta on että sivistyneessä Japanissa ei ole tilaa rikollisille ja maan kulttuuriin ja lakeihin sopeutumattomille.

Kuulostaa minusta paljon järkevämmältä politiikalta.

Ja kyllä, he ovat sekä teknisesti että spirituaalisesti valovuosia edellä Suomalaisia. Suomen kulttuuri ja historia on kärpäsenpaskaa Japanin kulttuurin ja historian rinnalla.

Kuinkas vanha virallisesti Suomi onkaan?

Minäpä vastaan kun et pystynyt.

Suomi maana on virallisesti 108 vuotta vanha.

Japanin kulttuuri ajoittuu yli 10 000 vuoden päähän.

Tottapa totta,   mutta  ihmiskulttuuria  on  ollut  niin  kauan  kuin  ihmisiäkin.  Jossain  vaiheessa  yhteistäkin.   Nykyjapanilainen  kulttuuri  ei  ihan  sellaisenaan  ole samaa kuin  10 000 v. sitten, mahtoi  olla  saman tyyppistä  kuin  muinaissuomalaistenkin.   Kiviä kalkuteltiin.   

Vierailija
130/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanissa on väestökato. 
Sata vuotta tätä ja Japanilaisia ei enää ole enää olemassa.


Itseaiheutettua.

Tämä. 
Ei siinä mittään. Saari tyhjenee jos ei oteta ympäriltä työväkeä ja nuoria perheitä sisään. Se on valinta.

100 vuotta ja viimeinen sammuttaa valon. Se on japanilaisten valinta.

Japani on laskevan auringon maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se erilaisuuden pelko on. Henkisesti kehittyneempi ihminen pääsee siitä yli. Sivistyneessä yhteidkunnassa ei ole tilaa rasisteille.

Japanin kanta on että sivistyneessä Japanissa ei ole tilaa rikollisille ja maan kulttuuriin ja lakeihin sopeutumattomille.

Kuulostaa minusta paljon järkevämmältä politiikalta.

Ja kyllä, he ovat sekä teknisesti että spirituaalisesti valovuosia edellä Suomalaisia. Suomen kulttuuri ja historia on kärpäsenpaskaa Japanin kulttuurin ja historian rinnalla.

Kuinkas vanha virallisesti Suomi onkaan?

Minäpä vastaan kun et pystynyt.

Suomi maana on virallisesti 108 vuotta vanha.

Japanin kulttuuri ajoittuu yli 10 000 vuoden päähän.

Tottapa totta,   mutta  ihmiskulttuuria  on  ollut  niin  kauan  kuin  ihmisiäkin.  Jossain  vaiheessa  yhteistäkin.   Nykyjapanilainen  kulttuuri  ei  ihan  sellaisenaan  ole samaa kuin  10 000 v. sitten, mahtoi  olla  saman tyyppistä  kuin  muinaissuomalaistenkin.   Kiviä kalkuteltiin.   

Sillä erotuksella että Kristinusko ei muuttanut Japania mutta Suomen kulttuuriperinnöstä hävisi Ukko Ylijumala ym. kun Suomesta tuli Suomi.

Jostain syystä näistäkään ei kouluissa opeteta.

Vierailija
132/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi. 

Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään. 

Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi. 

Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään. 

Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.

Robotit. Siellä vessanpönttökin on älykkäämpi kuin kahvinkeitin Suomessa.

Kovaa vauhtia menevät automation ja robottitekniikan parissa eteenpäin.

Mutta tämä topic ei kyllä pitänyt harhautua näin kauas asiasta mutta vastaan silti.

Vierailija
134/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2070 Japanissa on työikäistä väkeä -30% nykyisestä. Aikamoinen lasti hoitaa se kasvava vanhusväestö. Japanilaiset vielä elää ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi. 

Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään. 

Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.

Robotit. Siellä vessanpönttökin on älykkäämpi kuin kahvinkeitin Suomessa.

Kovaa vauhtia menevät automation ja robottitekniikan parissa eteenpäin.

Mutta tämä topic ei kyllä pitänyt harhautua näin kauas asiasta mutta vastaan silti.

Robotit siis hoitaa vanhusten vessakäynnit, syöttävät, tekee lääkehoidot ja vielä seurustelevat?! Fun times!


Tulee Charlie Chaplinin Modern Times-leffan työläisen syöttökone mieleen🤔

Vierailija
136/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä että Japanissa kunnioitetaan vanhuksia ja heikoimmista pidetään huolto.

Siinä missä tälläkin palstalla halutaan työttömät elämään kadulle ja vanhusten hoito on aivan ala-arvoista niin voisi jälleen sanoa että Japani vaan tekee asiat paremmin ja omaavat empatiakyvyn ja arvostavat niin vanhuksia kuin työttömiä.

Suomalaiset taas.... Tarviiko sanoa miten tunteenkylmiä ihmisiä tältäkin palstalta löytyy?

Ja minua sentään kutsutaan Yokai'ksi!

Vierailija
137/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno asia, toivottavasti onnistuvat siinä ja toivottavasti Suomi ottaa mallia.

Vierailija
138/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Japanissa vai miksi asia sua liikuttaa? 

Vierailija
139/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2004 Japanissa kuoli enemmän väkeä kuin syntyi. 

Väestökato on juna jota ei Japanissa pysäytä enää mikään. 

Kuka ne mummot ja papat hoitaa? Kiinassa ja Koreassa sama juttu.

Robotit. Siellä vessanpönttökin on älykkäämpi kuin kahvinkeitin Suomessa.

Kovaa vauhtia menevät automation ja robottitekniikan parissa eteenpäin.

Mutta tämä topic ei kyllä pitänyt harhautua näin kauas asiasta mutta vastaan silti.

No kyllähän tuo on suoraan aiheeseen liittyvää. 
Jos ei oteta työväkeä muualta Aasiasta niin mistä ditten? Työväki on jo nyt kullan arvoista. Puolalaisiin sairaanhoitajiin ei heillä ole kohta varaa kun talous seisoo since 1990.

Vierailija
140/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan KAIKKIA uskonnot, lahkolaiset ja uskovaiset ulos suomesta.