Vaimo paskonut auton alumiinivanteet katukivetykseen
Mikä helvetti siinä autolla ajamisessa on niin vaikeaa? Ei ne kivetykset ole sitä varten että niihin nojataan autolla. Ilmoitin jo että saa kulkea bussilla vastedes ja nyt on sitten itkua ja draamaa.
Kommentit (25)
Olen lukenut tämän saman itkuvirren joskus aikaisemminkin. Eli ei ole tapahtunut ja yritetään jotain naisvihaketjua saada tulille.
Kuka hullu nyt lainaa autoaan vaimolle. Ihan oma vikasi tämä harmi.
Sulla on nolot ohuet renkaat ja madallettu paska. Menikö edes katsastuksesta läpi?
Naistahan sulla ei ole, Veeti.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut tämän saman itkuvirren joskus aikaisemminkin. Eli ei ole tapahtunut ja yritetään jotain naisvihaketjua saada tulille.
Tai sitten ajotaitovammaisia naisia on enemmän kuin vain yksi.
Sano vielä että sun pakoputki tulee läpi konepellistä ja tuulilasissa on luodinreikätarroja.
Aloitus ei ole uskottava. Bemarimiehet ei saa naisia - saati sitten vaimoa.
Ole huoleti kaupasta saa uusia vanteita.
Erikoinen ruokavalio hänellä jos aluvanteita paskoo
Vierailija kirjoitti:
Sulla on nolot ohuet renkaat ja madallettu paska. Menikö edes katsastuksesta läpi?
Naistahan sulla ei ole, Veeti.
Ohuet renkaat 😂 Okei, Aune-Marjatta
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen ruokavalio hänellä jos aluvanteita paskoo
Mies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä. Vaimonsa kakkii aluvanteita. Syö visiin foliota keittiön kaapista?
Kestäköön, kun on vanteeksi ryhtynyt tai menköön sametille vitriiniin.
Mulla on iso penis tosi paksu ja suonekas valtava mällilasti. Tuo vaimosi mun luo kesälomalla mä hoidan dieetin kuntoon. Saa paljon KULLIA! Jorma 74v
No voi hurja, ihan alumiinivanteet nyt sitten menneet pilalle.
Sinulla taitaa olla arvomaailma hiukan outo: auto ykkössijalla, vaimo kakkossijalla.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaihtoon?
Vaimo vai vanteet?
Kylmä tosiasiahan on, että naiset ruttaa enemmän peltiä, mutta miehet tappaa autoilullaan enemmän eläviä olentoja.
Todella typerä ilmaisu tuo, että on paskonut jotakin, kun kyse on jonkun asian hajottamisesta, pilaamisesta tms. Paska on ulostetta joka paskotaan, ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso penis tosi paksu ja suonekas valtava mällilasti. Tuo vaimosi mun luo kesälomalla mä hoidan dieetin kuntoon. Saa paljon KULLIA! Jorma 74v
Ilmeisesti sinun mies ystäväsi on tyytyväinen "prinssi nakkiisi"
Pääasia, ettei tullut henkilövahinkoja. Vanteet on vain materiaa.
M55
Miksi olet antanut ajaa alun perinkään?