Naiset rakastavat miehiä, jotka kohtelevat heitä huonosti
Muistakaa tämä, niin teillä ei tule koskaan olemaan puutetta naisista.
Kommentit (6)
Miksi sinä olet jäänyt sitten ilman minkäänlaista kontaktia naisiin?
Enkä rakasta eikä rakasta moni muukaan nainen.
N46
Ne naiset vetää turpaan niitä miehiä!
Voi kuule. Mulla oli eilen treffit, deitti lähetti taksin noutamaan mua. Kaikkien ei tarvitse tyytyä mihin tahansa.
Ulkonäkö on tärkein suurelle osalle. Sama juttu kyllä miehilläkin, saa olla mikä bim...bo vaan kunhan on hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule. Mulla oli eilen treffit, deitti lähetti taksin noutamaan mua. Kaikkien ei tarvitse tyytyä mihin tahansa.
Nuo naisethan ovatkin ap:n exiä, mistä puhuu!
Otetaan luonto taas mukaan keskusteluun. Luonnossa naaras leijona esimerkiksi ei anna ihan kenen vaan paritella itseään, se asettuu sen uroksen eteen, keneen se kokee voimakkainta vetoa biologisesti, fyysisesti ja psykologisesti, kuka sen mielestä on arvokkain uros jatkamaan geenejään. Nyt jokainen mies menkää peilin eteen ja kysykää itseltänne, oletteko te sitä vai tuijottaako peilistä takasin itsekuriton pikkupoika
Sinulla on sitten pieni otanta naisista, kun puhut äidistäsi ja siskostasi, joita kohtelet huonosti. Itselläsihän naista ei ole eikä tule olemaan ja tämänkin aloituksesi teit vain kroonisessa pillunpuutteessasi
Tiedän. Siksi olenkin naisille näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on tärkein suurelle osalle. Sama juttu kyllä miehilläkin, saa olla mikä bim...bo vaan kunhan on hyvännäköinen.
Huom! Miesbimbo
Vierailija kirjoitti:
Viestissäsi ei ole järkeä. Joku mies siis joutui tyytymään palstatätiin ja käytti vielä rahaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan luonto taas mukaan keskusteluun. Luonnossa naaras leijona esimerkiksi ei anna ihan kenen vaan paritella itseään, se asettuu sen uroksen eteen, keneen se kokee voimakkainta vetoa biologisesti, fyysisesti ja psykologisesti, kuka sen mielestä on arvokkain uros jatkamaan geenejään. Nyt jokainen mies menkää peilin eteen ja kysykää itseltänne, oletteko te sitä vai tuijottaako peilistä takasin itsekuriton pikkupoika
Ollaanko me leijonia vai löytyisikö sukulaisia vähän lähempää? Miten hereillä olit bilsan tunneilla aikoinaan?
Vierailija kirjoitti:
Enkä rakasta eikä rakasta moni muukaan nainen.
N46
En minäkään! Mistä taas tällainen perätön juttu? Kirjoittaja on se sama joka aina valittaa n.k. kilttimiehien jäävän huomiotta kun taas jännämiehet vievät kaikki naiset. Totuus on, että kirjoittaja on tylsä tyyppi, jolla ei ole ainoatakaan Ideaa miten pihutells naista tai - luoja paratkoon / kutsua treffeille!
Nainen, 39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestissäsi ei ole järkeä. Joku mies siis joutui tyytymään palstatätiin ja käytti vielä rahaa siihen.
Ei tainnut deitillä olla hiluista puutetta. Oli myös kiinnostuneempi aivoistani kuin mitä on mekon alla. Mutta jatka sä vaan vollotusta.
Me tiedetään, me tiedetään!
t. Tauski & Nacci