Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset rakastavat miehiä, jotka kohtelevat heitä huonosti

Vierailija
05.06.2026 |

Muistakaa tämä, niin teillä ei tule koskaan olemaan puutetta naisista. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tiedetään, me tiedetään!

t. Tauski & Nacci

Vierailija
2/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olet jäänyt sitten ilman minkäänlaista kontaktia naisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW!

Vierailija
4/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä rakasta eikä rakasta moni muukaan nainen. 

N46

Vierailija
5/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset vetää turpaan niitä miehiä!

Vierailija
6/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Mulla oli eilen treffit, deitti lähetti taksin noutamaan mua. Kaikkien ei tarvitse tyytyä mihin tahansa. 

Vierailija
7/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on tärkein suurelle osalle. Sama juttu kyllä miehilläkin, saa olla mikä bim...bo vaan kunhan on hyvännäköinen. 

Vierailija
8/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Mulla oli eilen treffit, deitti lähetti taksin noutamaan mua. Kaikkien ei tarvitse tyytyä mihin tahansa. 

Nuo naisethan ovatkin ap:n exiä, mistä puhuu!

Vierailija
9/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan luonto taas mukaan keskusteluun. Luonnossa naaras leijona esimerkiksi ei anna ihan kenen vaan paritella itseään, se asettuu sen uroksen eteen, keneen se kokee voimakkainta vetoa biologisesti, fyysisesti ja psykologisesti, kuka sen mielestä on arvokkain uros jatkamaan geenejään. Nyt jokainen mies menkää peilin eteen ja kysykää itseltänne, oletteko te sitä vai tuijottaako peilistä takasin itsekuriton pikkupoika 

Vierailija
10/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on sitten pieni otanta naisista, kun puhut äidistäsi ja siskostasi, joita kohtelet huonosti. Itselläsihän naista ei ole eikä tule olemaan ja tämänkin aloituksesi teit vain kroonisessa pillunpuutteessasi

Vierailija
11/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Siksi olenkin naisille näkymätön.

Vierailija
12/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on tärkein suurelle osalle. Sama juttu kyllä miehilläkin, saa olla mikä bim...bo vaan kunhan on hyvännäköinen. 

Huom! Miesbimbo

Vierailija
13/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestissäsi ei ole järkeä. Joku mies siis joutui tyytymään palstatätiin ja käytti vielä rahaa siihen. 

Vierailija
14/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan luonto taas mukaan keskusteluun. Luonnossa naaras leijona esimerkiksi ei anna ihan kenen vaan paritella itseään, se asettuu sen uroksen eteen, keneen se kokee voimakkainta vetoa biologisesti, fyysisesti ja psykologisesti, kuka sen mielestä on arvokkain uros jatkamaan geenejään. Nyt jokainen mies menkää peilin eteen ja kysykää itseltänne, oletteko te sitä vai tuijottaako peilistä takasin itsekuriton pikkupoika 

Ollaanko me leijonia vai löytyisikö sukulaisia vähän lähempää? Miten hereillä olit bilsan tunneilla aikoinaan? 

Vierailija
15/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä rakasta eikä rakasta moni muukaan nainen. 

N46

En minäkään! Mistä taas tällainen perätön juttu? Kirjoittaja on se sama joka aina valittaa n.k. kilttimiehien jäävän huomiotta kun taas jännämiehet vievät kaikki naiset. Totuus on, että kirjoittaja on tylsä tyyppi, jolla ei ole ainoatakaan Ideaa miten pihutells naista tai - luoja paratkoon / kutsua treffeille!

Nainen, 39

Vierailija
16/6 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestissäsi ei ole järkeä. Joku mies siis joutui tyytymään palstatätiin ja käytti vielä rahaa siihen. 

Ei tainnut deitillä olla hiluista puutetta. Oli myös kiinnostuneempi aivoistani kuin mitä on mekon alla. Mutta jatka sä vaan vollotusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi