Häädettävä perhe maalannut graffiteja asunnon seinälle ja ihmettelee vuokranantajan päätöstä
Eteisen tuulikaapissa on graffititaidetta, XXX:n mukaan perheen ”vieraskirja”, johon saa jättää viestinsä. ”Sen voi helposti maalata pois”, hän sanoo.
Kommentit (1343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoripsiin on ollut varaa… ja tatskoihin? Ja spray-maaleihin?
Tekoripsiä saa Normalista 7-8 euroa paketti.
Ja silläkin saisi esimerkiksi sieltä Normalista säilytyskorin vessaan tai jotain puhdistusainetta.
Ihmisillä on niin erilaisia tarpeita.
Mari on itse valinnut tuoda tilanteensa, itsensä, kakararansa ja läävänsä julkisuuteen. Joten kyllä hänen läävästään voi esittää mielipiteensä. Ei toki ollut kovin fiksu temppu häneltä toimia niin, mutta hän ei varmaan tajunnut oman toimintansa seurauksia ja luuli että saisi kansalaiset puolelleen mutta kävikin päinvastoin.
Mitkä ihmeen siivous agentit ? :)
Ei todellakaan saa siivousta Kelan piikkiin.
Kokemuksesta voin sanoa, että osa ammattisiivoajista siivous firmalla tilattuna, eivät kovin hyvää jälkeä tee, mutta rahastaa osaavat. Sain itse hyvityksen, vain sillä että piti suostua siihen, etten tee arvostelua ko palvelusta.
Eli jos olet tilanteessa, että terveydentila vaikuttaa siihen mitä saat siivottua ja ei muita läheisiä siivoajiksi ole, joudut arvalla arpomaan mistä saat siivojat kotiisi, niin että myös oikeasti siovottaosiin, eikä vaan näennäisesti pyörähdetä paikalla "siivoamassa"= tuomassa lisää sotkua ja skippaamassa itse siivous.