Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Provider mies

Vierailija
13.08.2025 |

Oon nyt suhteessa, mutta en provider miehen kanssa. Mies vähän ressukka, meillä pitkä suhde. Joskus mies käyttänyt jopa henkistä väkivaltaa. Nykyään ei juuri riidwllä mutta ei ole mun unelmien mies. Meillä yhteinen talo ja lapset. Oon jo yli 45v ja en ole työelämässä. Kannattaisiko lähteä tästä etsimään sitä unelmien miestä vai olla tässä? Ja unelmien miehellä tarkoitan provider tyyppistä toisen huomioivaa miestä joka on kuin peruskallio sun elämässä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mun nykyinen mies menee aina paniikkiin jos on jotain yllättävää tai kriisiä. Mä joudun olee niissä tilanteissa se peruskallio. 

Ap

Vierailija
2/7 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot aina ollut kotirouva ja miehesi on ollut työttömänä useita vuosia jätettyään hyväpalkkaisen työpaikan, myös hänen omiin psykologisiin ongelmiinsa on puututtava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot aina ollut kotirouva ja miehesi on ollut työttömänä useita vuosia jätettyään hyväpalkkaisen työpaikan, myös hänen omiin psykologisiin ongelmiinsa on puututtava.

Kyllä, hänestä on tullut epävakaampi ja vaikeampi.

Ap

Vierailija
4/7 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ollut kotirouva, kävin töissä ja hoidin 50% kaikesta ja lisäksi lapsen ja kodin. Uuvuin ja nyt eläkkeellä. Tein kaiken väärin elämässäni. Ei ollut esimerkkiä muusta. Mun äitinikin maksanut 50% kaikesta ja enempikin ja tehnyt kotona kaiken. 

Ap

Vierailija
5/7 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provider-miehiä kiinnostaa 20-vuotiaat naiset. Te pitkään suhteissa olleet keski-ikäiset naiset ootte aivan pihalla omasta markkina-arvostanne.

Vierailija
6/7 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, hänestä on tullut epävakaampi ja vaikeampi.

Ap

Tää en ollut minä....kula täällä leikkii aina aloittajaa?

Ap

Vierailija
7/7 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provider miehet maksaa seurasta, joten maksulliseksi naiseksi harvoin kelpaa loppuunajettu kehäraakki. Pahoittelut mielipiteestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi