Ovatko tatuoinnit hienoja
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Neitimäistä jos miehellä on sellaisia.
Miehekäs mies ei itseään koristele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isällä oli. Se oli legioonalainen ja istunut linnassakin. Molemmista muistona tatuointi. Tatuointi kertoo miehisessä kultuurissa kovuudesta ja elämän rosoisuudesta. Pieni merkki ulkopuolisille että suuta soukemmalle tai paukkuu nyrkki, jos ei osata olla ja käyttäytyä.
Sun isäs kävi kovan koulun.
öööh pitää kunnioittaa ottamalla hattu pois päästä ja hiljentyä tämän äärelle. Pysäyttävä tunne rinnassa nyt ööh.
Pitääks joku nykyaikana hattujakin oikein päässä vai? Tai kuka nykyään tatuointia ottaisi, eiks se ööh ole aika kasaria semmone?
Vierailija kirjoitti:
Isällä oli. Se oli legioonalainen ja istunut linnassakin. Molemmista muistona tatuointi. Tatuointi kertoo miehisessä kultuurissa kovuudesta ja elämän rosoisuudesta. Pieni merkki ulkopuolisille että suuta soukemmalle tai paukkuu nyrkki, jos ei osata olla ja käyttäytyä.
Ja sä uskot noihin isäsi satuihin vieläkin? Todellisuudessa oli nisti christianiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitimäistä jos miehellä on sellaisia.
Miehekäs mies ei itseään koristele.
Nykyään miehen ei tarvitse olla miehekäs. Saa olla minkälainen mies vain on, kun on tasa-arvo. Jos haluaa todistaa miehekkyyden niin menee kehään katsomaan kumpi on miehekkäämpi. Miehekkäin kävelee ulos vahingoittumattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä uskot noihin isäsi satuihin vieläkin? Todellisuudessa oli nisti christianiassa.
Isä oli Cristianiassa, mutta pakeni DDR;stä sinne. Siinä ero!
Töherrykset olivat lapsena hienoja. Sitten kasvoin aikuiseksi.
Tule hulluksi - ole psykomaani
Tule hulluksi - nurkan takana vaani
Minulla mersumerkki selässä. Halkaisija 25-26 cm läpimitta. Vuodesta 1988. En tekisi uudestaan.
Se ol elämää kokenut kaveri ja merillä seilannut myös. Se ei elämäänsä hukannut lähiöissä kämpässä nuhjuttaessa. Seikkaili maailmalla kuin mies. Mun isä. Ei sun isä, vaan mun isukki.