Ovatko tatuoinnit hienoja
Kommentit (21)
Neitimäistä jos miehellä on sellaisia.
Vain yksi tai kaksi tarkoin harkittua tatuointia ymmärrän ja vielä se missä ne ovat.. Siinä kulkee raja.
Isällä oli. Se oli legioonalainen ja istunut linnassakin. Molemmista muistona tatuointi. Tatuointi kertoo miehisessä kultuurissa kovuudesta ja elämän rosoisuudesta. Pieni merkki ulkopuolisille että suuta soukemmalle tai paukkuu nyrkki, jos ei osata olla ja käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Isällä oli. Se oli legioonalainen ja istunut linnassakin. Molemmista muistona tatuointi. Tatuointi kertoo miehisessä kultuurissa kovuudesta ja elämän rosoisuudesta. Pieni merkki ulkopuolisille että suuta soukemmalle tai paukkuu nyrkki, jos ei osata olla ja käyttäytyä.
Ennen oli noin. Hienovarainen viesti muille mikä on miehiään. Nykyään kynänpyörittäjilläkin on tatskoja. Maailma on muuttunut.
Jotkut on ja jotkut ei, se on enemmän tekijästä kiinni miten hienoa jälkeä se osaa tehdä.
Tatuoinnit nykyään niin massamaisia ja näyttää todella huonolaatuisilta tekeleiltä. Joku kaverinkaveri vissiin tekee harjoitustatskan 20-50€ hintaan? Eikö ammattilaisen tekemä tatska ole 500€?
Ehkä joku pieni kaunis naisilla ja miehillä sitten yksi miehisempi vielä menee, mutta liika on liikaa.
Riippuu tatuoinnista. Suurin osa ei ole omaan silmään hienoja, mutta kukin päättää itse mitä ihoonsa laittaa.
Mun selässä lapojen korkeudella lukee KA RA TE DO.
Kävelen kuin hidastetussa elokuvassa uimarannalla ja kääntelen päätäni puolelta toiselle.
99% tatskoista on ihan kuraa. Samanlaisia töherryksiä kuin kaikilla muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Kävelen kuin hidastetussa elokuvassa uimarannalla ja kääntelen päätäni puolelta toiselle.
Mulla lukee naamassa KALJAA KIOKSEIHIN
Vierailija kirjoitti:
Sun isäs kävi kovan koulun.
Pitäisikö sun aloittaja mennä terapiaan purkamaan tätä pakkomiellettäsi tatuointeihin?
Kyllähän ne kivasti peittää piikitysjäljet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun isäs kävi kovan koulun.
öööh pitää kunnioittaa ottamalla hattu pois päästä ja hiljentyä tämän äärelle. Pysäyttävä tunne rinnassa nyt ööh.
Vierailija kirjoitti:
Inha nisti, onneksi kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Kun pistää lavat yhteen tai tulee ryppyjä niin lukee KADO
Paitsi ei kaikilla. Riippuu ihmisestä ja tatuoinnista. Ei sukupuolesta.