Kansanedustaja hakee avioeroa – Puolisolle lähestymiskielto
Kansanedustaja Sara Seppänen kertoo Iltalehdelle, että hänen puolisolleen on määrätty laajennettu lähestymiskielto.
– Kyse on vakavasta yksityiselämääni ja turvallisuuteeni liittyvästä asiasta, joka on viranomaisten ja oikeusprosessin käsiteltävänä, Seppänen kommentoi Iltalehdelle.
– Kalle Seppäselle on määrätty laajennettu lähestymiskielto, Seppänen kertoo.
Eikö nyt jumalauta mies ymmärrä, että ihmisen omaa yksityisyyttä on kunnioitettava? Onko se jotenkin henkisesti vajaa??
Kommentit (130)
Ja taas mennään!
Ensimmäiseltä sivulta alkaa palstahullun harhat siitä että täällä keskustellaan itse päätähden kanssa. Jokos "Moi Kalle!" on parkaistu? On kyllä s...ana niin vajaa tapaus että hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut Kallen, on kyllä erittäin fiksu ja sivistynyt ihminen, itsepohdiskeleva, lukenut, osaa viittä eri kieltä, tuntee maailmankirjallisuutta ja matemaattisesti lahjakas, milloinkaan ei hänestä olisi tällaista uskonut!
Psykopaateille tyypillistä. Ovat usein filmaattisia, fiksuja ja sosiaalisesti taitavia.
Siis onko hänet nyt leimattu täällä psykopaatiksi? Miksi? Mitä hän teki?
Tottakai on! Täällähän myös keskustellaan jo itse Kallen kanssa :-D
You talk the talk, but you don't walk the walk, sopisi tämän kaverin omaksi tunnariksi.
Tyhjiä lupauksia ja korulauseita, jo ylä-asteelta asti. Kainuun positiivisin, pah sanon minä. Vieressä nauraen.
Olipahan kerrassaan outo ja harmillinen uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut Kallen, on kyllä erittäin fiksu ja sivistynyt ihminen, itsepohdiskeleva, lukenut, osaa viittä eri kieltä, tuntee maailmankirjallisuutta ja matemaattisesti lahjakas, milloinkaan ei hänestä olisi tällaista uskonut!
Olisitko uskonut, jos hän olisi ollut vähemmän kaikkia noita luettelemiasi asioita?
Sitten kun paska osui tuulettimeen, ajoi K rekan alle Kajaanissa Mahtoiko olla vahinko? Kova pudotus hotelliyrittäjästä tähän pisteeseen? Luulisi omien lasten menevän oman egon edelle...
Miten järkyttävän ilkeää puhetta, ei kannattaisi ihan sokeana valita puolta ja ruveta lynkkaamaan tuntematta henkilöitä kuin uutisotsikoiden perusteella. Kansanedustaja haluaa saada ääniä, ei tarvi kuin katsoa kuinka arvostelee kärkkäästi Sofia Virtaa, niin voi tehdä omat päätelmät. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.
Eipä ole kuullut mitään hyvää tästä Kansanedustajastakasan kulta lusikka perseessä syntynyt nirppanokka joka katsoo nenän vartta pitkin. Näin olen kuullut.
Opettajanakin ollut ihan hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sara on tässä(kin) saagassa se narsisti psykopaatti. Kuten oli edellisessäkin avioerossaan. Rollossa pienet piirit, ihmiset tuntee ja tietää toisensa ja saran häikäilemättömyys kyllä tiedetään. Kallea käy sääliksi, joutui tuon petolinnun saaliiksi.
Kerropa lisää. Kiinnostaisi kuulla miksi hänet erotettiin kokoomuksesta, rovaniemeläiset varmaan tietää enemmänkin.
Tuo psykopaattinainen sara pahoinpitelee vaikka itse itsensä saadakseen todisteet, että joku on hänet pahoinpidellyt. Moni kakku päältä kaunis, mutta sisältä täysin mätä!