Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustaja hakee avioeroa – Puolisolle lähestymiskielto

Vierailija
03.06.2026 |

Kansanedustaja Sara Seppänen kertoo Iltalehdelle, että hänen puolisolleen on määrätty laajennettu lähestymiskielto.

– Kyse on vakavasta yksityiselämääni ja turvallisuuteeni liittyvästä asiasta, joka on viranomaisten ja oikeusprosessin käsiteltävänä, Seppänen kommentoi Iltalehdelle.

– Kalle Seppäselle on määrätty laajennettu lähestymiskielto, Seppänen kertoo.

Eikö nyt jumalauta mies ymmärrä, että ihmisen omaa yksityisyyttä on kunnioitettava? Onko se jotenkin henkisesti vajaa??

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee silmistä että on psykopaatti. M46

Vierailija
2/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatithan ovat usein älykästä. Miten älykästä on nyt saada nimensä medioihin siitä, että on saanut lähestymiskiellon??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

* siis älykkäitä

Vierailija
4/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkia hulluja on. Mäkin erosin joskus yhdestä miehestä, joka oli sitä mieltä että mä en voi yksin päättää erosta ja mulla on silti velvollisuus harrastaa seksiä hänen kanssaan kun olen kuulemma joskus luvannut. Muutakin uhkailua ja pelottelua eroon liittyi. Vieläkin pelkään, että joskus tupsahtaa jostain vaatimuksineen.

Vierailija
5/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei kestä vaimon menestystä.

Vierailija
6/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatithan ovat usein älykästä. Miten älykästä on nyt saada nimensä medioihin siitä, että on saanut lähestymiskiellon??

Psykopaateista löytyy älykkäitä ja vähemmän älykkäitä. 

Vierailija
7/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä selvästi täys pelle äijä, lisäksi nyt on nimi kaikkialla nolosta asiasta, ei taida siis kovin fiksukaan olla. Nauti paskastasi Kalle Seppänen!

Vierailija
8/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy älykkäitä ja sitten löytyy "Äääällä Eeeppänäää" (kuolaa)

Vierailija
9/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut Kallen, on kyllä erittäin fiksu ja sivistynyt ihminen, itsepohdiskeleva, lukenut, osaa viittä eri kieltä, tuntee maailmankirjallisuutta ja matemaattisesti lahjakas, milloinkaan ei hänestä olisi tällaista uskonut!

Vierailija
10/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näillä ole yhteinen lapsi.

Vierailija
11/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi?

Vierailija
12/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tyyppejä löytyy aivan kaikista kansanryhmistä. Kaikki ei tule julki. 

Vierailija
13/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut Kallen, on kyllä erittäin fiksu ja sivistynyt ihminen, itsepohdiskeleva, lukenut, osaa viittä eri kieltä, tuntee maailmankirjallisuutta ja matemaattisesti lahjakas, milloinkaan ei hänestä olisi tällaista uskonut!

Psykopaateille tyypillistä. Ovat usein filmaattisia, fiksuja ja sosiaalisesti taitavia.

Vierailija
14/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle googlailee nimeään ja lukee tätä silmä punaisena, ilmoittaa ja sen jälkeen ihmettelee raivokkaana miksei mode poista.

Vierailija
15/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä juttu perheväkivallan kanssa, että ihmiset ei yhtään tajua että se ei näy päälle päin, eikä välttämättä millään tavalla ilmene muussa elämässä.

"Jätä se sika" huudetaan, ja samalla sellainen voi olla vaikka huutajan oma hyvä kaveri tai ihastus. 

Vierailija
16/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, ensimmäisenähän näistä tsekataan puolue. Ja kuinka ollakaan -> P E R S K U T A R A L L A A

Vierailija
17/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sofia virrankin mies on hakenut  soffi vaan kolistelee nurkkia ja yrittää matkailuautoon kuvia on.

Vierailija
18/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaateille tyypillistä. Ovat usein filmaattisia, fiksuja ja sosiaalisesti taitavia.

Yritin vaan olla hauska. En oikeasti ole tavannut Kallea, enkä tämän perusteella myöskään halua.

Vierailija
19/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi vaikuttaa fiksulta, olla sivitstynyt ja kohtelias. Silti ikinä et voi tietää mitä kotona tapahtuu. Ja kuinka ihminen käyttäytyy läheisiään kohtaan. 

Vierailija
20/60 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä taas turvallinen suomimies samat jotka on aina niin kovin huolissaan naisista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi