Kansanedustaja hakee avioeroa – Puolisolle lähestymiskielto
Kansanedustaja Sara Seppänen kertoo Iltalehdelle, että hänen puolisolleen on määrätty laajennettu lähestymiskielto.
– Kyse on vakavasta yksityiselämääni ja turvallisuuteeni liittyvästä asiasta, joka on viranomaisten ja oikeusprosessin käsiteltävänä, Seppänen kommentoi Iltalehdelle.
– Kalle Seppäselle on määrätty laajennettu lähestymiskielto, Seppänen kertoo.
Eikö nyt jumalauta mies ymmärrä, että ihmisen omaa yksityisyyttä on kunnioitettava? Onko se jotenkin henkisesti vajaa??
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Seppäsellä on ex-miehensä kanssa kaksi lasta. Tämä Kalle on entiseltä nimeltään Virtanen, ja otti Saran nimen kun avioituivat.
Onko lasten isästä tietoa?
Mitä se sulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Muikkeli köyrinyt se toisen lappilaisen kansanedustajan kanssa joka on eronnut hänkin? Eduskunnassa ovat kovia paneskelemaan.
Nyt sekoitat hänet toiseen henkilöön!
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut Kallen, on kyllä erittäin fiksu ja sivistynyt ihminen, itsepohdiskeleva, lukenut, osaa viittä eri kieltä, tuntee maailmankirjallisuutta ja matemaattisesti lahjakas, milloinkaan ei hänestä olisi tällaista uskonut!
Joillakin on hyvät näyttelijänlahjat.
Sympatiat miehen puolella. Sara on hankala ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut Kallen, on kyllä erittäin fiksu ja sivistynyt ihminen, itsepohdiskeleva, lukenut, osaa viittä eri kieltä, tuntee maailmankirjallisuutta ja matemaattisesti lahjakas, milloinkaan ei hänestä olisi tällaista uskonut!
Psykopaateille tyypillistä. Ovat usein filmaattisia, fiksuja ja sosiaalisesti taitavia.
Siis onko hänet nyt leimattu täällä psykopaatiksi? Miksi? Mitä hän teki?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa voi vaikuttaa fiksulta, olla sivitstynyt ja kohtelias. Silti ikinä et voi tietää mitä kotona tapahtuu. Ja kuinka ihminen käyttäytyy läheisiään kohtaan.
Tämä.
Digijänskä
Valvontakamerat
Kuuntelulaitteet
Seuranta
Tilitiedot
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama, että mistä syystä hakee eroa / lähestymiskieltoa. Kukaan meistä ei tiedä syytä tai mitä on tapahtunut. Ihmeellisiä kommentteja "psykopaatista" yms. Miksi ihminen ei voi olla vain oma itsensä ja elää omaa elämää ? Ymmärtäisin arvostelun jos olisi tappanut tai murhannut toisen ihmisen, mutta ero ja lähestymiskielto....
Henkisesti häiriintynyt ihminen voi vainota exäänsä vuosikausia. Saamme välillä kuulla näistä tapauksista median kautta. Joskus uutiseen liittyy myös tieto hengen menetyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muikkeli köyrinyt se toisen lappilaisen kansanedustajan kanssa joka on eronnut hänkin? Eduskunnassa ovat kovia paneskelemaan.
Nyt sekoitat hänet toiseen henkilöön!
Lapissa buaaahhhg...
Vierailija kirjoitti:
Sympatiat miehen puolella. Sara on hankala ihminen
Oletko tosissasi? Jos joku on hankala (tai "hankala"), niin hänet saa pahoinpidellä?
Vierailija kirjoitti:
Sympatiat miehen puolella. Sara on hankala ihminen
Myönnetäänkö laajennettu lähestymiskielto sillä perusteella että lähestymiskieltoa hakeva on hankala ihminen?
Mies ei kestä jos nainen menee omia menojaan, ymmärrän tuon jossei pystytä puhumaan että luottamus, työ ja rakkaus kestää vaikka joutuisi menemään. Tuo on vaikea rasti monelle miehelle
Vaikea sanoa ilman oikeuden asiakirjoja mitä on tapahtunut. Asiat eivät välttämättä ole mitenkään yksipuolisia vaikka niin voisi kuvitella.
Aina äärettömän surullista, kun ihmiset ovat valtavan sokeita tällaisten ihmisten suhteen. Voi kuulostaa besserwisseröinniltä, mutta jos kumppani käyttäytyy kerrankin yliampuvan aggressiivisesti jotain vierasta ihmistä kohtaan, voitte olle 99,999% varmoja, että tulet olemaan itsekin joskus ottavana osapuolena ja pitäisi paeta heti, eikä sitoutua. Siinäkin tapauksessa, että hänellä olisi syytä olla vihainen, tasapainoinen ihminen säilyttää suhteellisuudentajun. Haluamme uskoa hyvää omasta rakkaasta ja se sokaisee.
Tällaiset tyypit ansaitsivat viettää yksin koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa ilman oikeuden asiakirjoja mitä on tapahtunut. Asiat eivät välttämättä ole mitenkään yksipuolisia vaikka niin voisi kuvitella.
Lähestymiskieltoja ei jaella kevyistä syistä.
Kyllä näistä olemuksista voi päätellä asioita. Mies on jotenkin väkinäinen kuvissa.
Lipevyys paistoi läpi jo vuosia sitten.En ostanut.
Kyllä se sara on tässä(kin) saagassa se narsisti psykopaatti. Kuten oli edellisessäkin avioerossaan. Rollossa pienet piirit, ihmiset tuntee ja tietää toisensa ja saran häikäilemättömyys kyllä tiedetään. Kallea käy sääliksi, joutui tuon petolinnun saaliiksi.
Täällä on väitetty vain Kallen vaihtaneen sukunimeä. Olihan Sarakin sukunimeltään Tuisku vielä silloin, kun sai kenkää kokoomuksesta. Kaikkinensa outo (ex-)pariskunta, asuivatkin koko ajan eri paikkakunnilla. Sara Rovaniemellä ja Hgissä, Kalle Vuokatissa.