Ihanaa kun tulee juhannus
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt meinaat ainakin juhannukseen asti elää, kun just yksi päivä halusit kuolla (taas kerran)?
Kyllä mä kuolla haluan mutta en tiedä, koska se kuolema tulee. En mä itsaria tee. Toivottavasti toki se pian luonnollisesti tulisi.
Mitä ihanaa siinä on. Vuokra-asunnossa sisällä. Taidan grillata parvekkeella makkaraa.
Ei hyvää päivää näitä sun ilmoituksiasi, Ammattivalittaja! Meinaat, että se sun juhannuksesi olisi jotenkin muiden juhannuksesta poikkeava ja erityinen😂😂😂😂🤦Tai onhan se, kuten ihan kaikki muutkin tekemisesi.
Ja juna kulkee vaan, kendoremmissä, kulkee vaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää näitä sun ilmoituksiasi, Ammattivalittaja! Meinaat, että se sun juhannuksesi olisi jotenkin muiden juhannuksesta poikkeava ja erityinen😂😂😂😂🤦Tai onhan se, kuten ihan kaikki muutkin tekemisesi.
En mä sitä meinaa. Mä vaan aion pitää hauskaa silloin.
Kendoremmi vaatii junaan veturin, hei nyt on rasvattu paikat hei, juhannus tulossa hei!
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tämä aika juhannukseen tuntuisi mahdollisimman pitkältä. Kun juhannuksesta alkaa päivän lyheneminen ja marssi kohti marraskuuta.
Niinhän se menee, mutta juhannuksen jälkeiset kolme viikkoa ovat kyllä aivan yhtä valoisia kuin juhannusta edeltävät kolme viikkoa, vaikka päivä alkaakin hyvin hitaasti lyhetä juhannuksen jälkeen. Mielestäni Etelä-Suomessakin pimenemisen alkaa käytännössä huomata selkeästi vasta heinäkuun loppupuoliskolla, ja osassa Lappiahan jatkuu vielä silloinkin yötön yö. Tänä vuonna juhannus muuten on jo pari päivää ennen kesäpäivänseisausta, eli periaatteessa päivä pitenee vielä juhannuksena.
Millä sä mitään viiniä ostelet, kun väitit että rahat alkaa loppua? Tosin sekään ei varmaan pitänyt paikkaansa tai muuttui jälleen "ihan yllättäen".
Vierailija kirjoitti:
Millä sä mitään viiniä ostelet, kun väitit että rahat alkaa loppua? Tosin sekään ei varmaan pitänyt paikkaansa tai muuttui jälleen "ihan yllättäen".
Kyllä sitä nyt pullon tai kaksi pystyy viiniä ostamaan.
Saattaa tulla elämäni ensimmäinen yksinäinen juhannus tai noh, enhän minä olisi yksin enkä todellakaan yksinäinen kun seurana on kissa ja 3 koiraa. Oli miten oli, niin aion istua notskilla auringon nousuun, kävellä metsässä, saunoa, uida, soudella jne. itse asiassa siis kaikkea mitä teen normalistikin paitsi se koko yön valvominen. Ehkä kuitenkin varaan jotain "vähän parempaa" ruokaa ja juomaa.
Kendoremmillä riittä rahaa, koko muallimma seuraa jee möö! muu!
Saa "hyvän syyn" varjolla vetää lärvit, örveltää makkara suupielestä roikkuen ja hukkua lasten kahluualtaaseen?
Se on jotenkin metkaa, että tämä ap ensin kitisee kuinka ei ole rahaa ja pitää keksiä uusia tuloja. Sitten ostellaankin viinipulloja, sun muuta. Ja lapsellekin on vuosien kuluessa osteltu vaikka ja mitä. Silti ei ole varaa kesävaatteisiin tai muuhunkaan. Eikä varaa muuttaa vuokralle, ikinä. Puhunut reikiä päähänsä jo vuosia.
Suomi finland per kele arttu viskarin jää kendo biisi ei tainnu lähteä nousuun, kunnon juntti!
Vierailija kirjoitti:
Saa "hyvän syyn" varjolla vetää lärvit, örveltää makkara suupielestä roikkuen ja hukkua lasten kahluualtaaseen?
Moneskohan juhannus ois ihan selvittepäin, varmaan 20.
Kendoremmi ja koko mualima seuraa lajia jee möö!
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin metkaa, että tämä ap ensin kitisee kuinka ei ole rahaa ja pitää keksiä uusia tuloja. Sitten ostellaankin viinipulloja, sun muuta. Ja lapsellekin on vuosien kuluessa osteltu vaikka ja mitä. Silti ei ole varaa kesävaatteisiin tai muuhunkaan. Eikä varaa muuttaa vuokralle, ikinä. Puhunut reikiä päähänsä jo vuosia.
Aina sua joku asia mun elämässäni vaivaa.
On sama taso kuin kendossa, lesta-alueet mölisee eniten, luusereita tyyppejä!
Ei yhtään kivaa. Juuri tullut ero ja joudun olemaan yksin.