Naiset! Olisitteko mieluummin 150cm, vai 180cm pitkiä?
Kommentit (152)
Ympärys- sivu- vai pystysuunnassa?
Vierailija kirjoitti:
150. Olisi ikävää erottua joukosta muita päätä pidempänä. Haluan sulautua massaan. Olen 160 ja tämä on oikein hyvä.
sama miehenä.. sulaudun hyvin normipituisena.. ei tartte kääntää päätä alas ja sulautua. enemmänkin näen kun pitkät miehet lyyhistyy kasaan…
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen on hyvännäköinen vain jos on rakenteltaan gasellimaisen siro. Romuluiset hongankolistelijat on vaan rumia.
Totta, aniharva nainen on onnistunut siinä. Kasvon suhteet menee helposti pieleen kun kasvavat pitkiksi. Ehkä se johtuu jostakin hormooni ongelmasta. Eli sama syy mikä tekee pitkäksi tekee myös kasvoista kirveellä veistetyt.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen on hyvännäköinen vain jos on rakenteltaan gasellimaisen siro. Romuluiset hongankolistelijat on vaan rumia.
Mutta kun kaikki ei mieti ulkonäköä ekana. Mitä sitten jos on ruma hongankolistaja? Lapsellisen pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on outo: millainen nainen valitsee olevansa lyhyt, jotta saa miehen? Miehen takia?
Varmaan suurin osa naisista.
Samalla voisit ihmetellä miksi naiset laittaa herutuskuvia instaan tai meikkaavat.
Ihmettelenkin herutuskuvia ja persvakohousuja. Meikkausta En ihmettele. Teen itsekin sitä, mutta en miesten takia. Ja olen 178 cm, eikä ole ikinä ollut pulaa miehistä, päinvastoin. Enkä ö edes ole gasellimainen.
joojjoo ainahan nyt naiset tekee kaiken vaan "itseään" varten. mikä ihmeen rituaali toikin on että pitää aina laukoa tuon tapaisia valheita?
Miksei heteromiehet sitten meikkaa? Kun nehän sitä sitten oikeasti tekisivät pelkästään itseään varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, aniharva nainen on onnistunut siinä. Kasvon suhteet menee helposti pieleen kun kasvavat pitkiksi. Ehkä se johtuu jostakin hormooni ongelmasta. Eli sama syy mikä tekee pitkäksi tekee myös kasvoista kirveellä veistetyt.
Kasvuhormonin liikatuotanto kasvattaa myös nenää ja leukaa, ei tosiaan näytä hyvältä. En tiedä yhtään hyväkroppaista yli 180 cm pitkää naista, yleensä heillä on tasapaksu vartalo, ei vyötäröä. Pitkille tulee myös lähes aina selkävaivoja jossain vaiheessa. Suomalaiset pitkät naiset eivät ole niitä gaselleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150. Olisi ikävää erottua joukosta muita päätä pidempänä. Haluan sulautua massaan. Olen 160 ja tämä on oikein hyvä.
sama miehenä.. sulaudun hyvin normipituisena.. ei tartte kääntää päätä alas ja sulautua. enemmänkin näen kun pitkät miehet lyyhistyy kasaan…
Miksi täytyisi sulautua? Tällaisena 195cm pitkänä voi ottaa tilan haltuun vain olemalla paikalla - samalla kun lyhyemmät hukkapätkät tuntuvat kiertävän kyyristellen seinänvieriä vaikka olenkin yleensä tyynenrauhallinen vähät välittäen muiden reaktioista.
Miesmäiset isot naiset ovat vastenmielisiä. Yleensä matalampi äänikin, hyh.
Vierailija kirjoitti:
150cm. Pieni ja siro tarkuraketti.
Ikävä kyllä kaikki lyhyet naiset eivät ole siroja.
Olen about 148 cm ja on tää perseestä. Aina erottuu joukosta, vaikka joku tässä keskustelussa väitti muuta. Lisäksi vaatteiden ostaminen on painajaista.
Olisin paljon mieluummin 180 cm. Ei tarttis murehtia ylettymistä asioihin ja ei luultaisi lapseksi enää yli kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
150cm.
Oon 161 ja suvussani pitkä. Ois kivaa olla vähän sirompi ja sopia joukkoon.
Persjalkaisia
180. Olisi hienoa kun näkisi muiden yli. Nyt olen 163 cm, ja aina väkijoukoissa joudun kurottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei ole naiselle mikään meriitti. 180 cm on jo liian pitkä nainen suurimmalle osalle miehiä. Pituus voi olla miehelle meriitti, muttei naiselle. Mies on tyypillisesti parisuhteessa 15 cm pidempi kuin nainen. 180 cm pitkä nainen tarvitsee 195 cm pitkän miehen, eikä näitä hirmuisen paljon ole. Pitkät naiset jäävät helposti ilman miestä.
No, hyvä, että osalla miehistä on tuollainen asenne. Itse en näkisi mitään ongelmaa vaikka nainen olisi saman mittainenkin (195cm), mutta sellaiset tuppaavat olemaan aika harvinaisia - joten vähintään 180cm olisi jo hyvä löytö. Joku keskipituinen (163,2cm) on jo aika hankala - ja nk. taskuvenukset tuntuvat lähinnä lapsilta.
Vierailija kirjoitti:
Miesmäiset isot naiset ovat vastenmielisiä. Yleensä matalampi äänikin, hyh.
Sanotko esim Karita Mattilaa miesmäiseksi ? 😅 Ääniala on sopraano hänellä, pituus 180 cm
Vierailija kirjoitti:
150cm. Pieni ja siro tarkuraketti.
Ku-si-pää kää-pi-ö prinsessan harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen 173 on hyvä mutta niin olisi myös 180. En halua olla mikään lyhyen miehen hakattava nappula.
Mutta pidemmän miehen nappula ilmeisesti voisit olla..
Vierailija kirjoitti:
150, koska oon itse 158 cm enkä osais kuvitella itteeeni pidempänä vaikka se toki helpottais monia asioita. Muutenkin meilläkin suvussa naiset tosi lyhyitä, mummi varmaan max 150, äiti vähän pidempi ja ite meistä pisin
Toivottavasti et pääse siirtämään tuota paska geeniä seuraaviin sukupolviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se 180cm, koska olisin voinut tehdä uran mallina.
T: Tuntematon
Naaman pitäisi myös olla kaunis, tai ainakin "persoonallinen".
Ja kropam sopusuhtainen tai naisellinen eli pitkät raajat sekä siro.
Olen 180cm ja tyytyväinen tähän pituuteen, valitsisin siis uudelleenkin tämän. On ihanaa olla tasa-arvoinen ja samaa pituutta miesten kanssa. En tarvitse suojelijaa enkä elättäjää, pärjään näin oikein hyvin.
Ihmettelenkin herutuskuvia ja persvakohousuja. Meikkausta En ihmettele. Teen itsekin sitä, mutta en miesten takia. Ja olen 178 cm, eikä ole ikinä ollut pulaa miehistä, päinvastoin. Enkä ö edes ole gasellimainen.