Naiset! Olisitteko mieluummin 150cm, vai 180cm pitkiä?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin lyhyempi, koska miehet tykkää lyhyistä.
Ehkä jotkut kaappi pedarit tai prinssinakit.
Osalla miehistä on fetissi eli mitä pienempi sen parempi ihan niin kuin osalla naisistakin mitä kookkaampi sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150. Olisi ikävää erottua joukosta muita päätä pidempänä. Haluan sulautua massaan. Olen 160 ja tämä on oikein hyvä.
sama miehenä.. sulaudun hyvin normipituisena.. ei tartte kääntää päätä alas ja sulautua. enemmänkin näen kun pitkät miehet lyyhistyy kasaan…
Miksi täytyisi sulautua? Tällaisena 195cm pitkänä voi ottaa tilan haltuun vain olemalla paikalla - samalla kun lyhyemmät hukkapätkät tuntuvat kiertävän kyyristellen seinänvieriä vaikka olenkin yleensä tyynenrauhallinen vähät välittäen muiden reaktioista.
sä voit mielestäsi ottaa tilan haltuun.. osa ei halua erottua joukosta, osa haluaa sulautua. sä voit kuvitella ottavasi tilan haltuun, tai olla muiden silmätikkuna - mikä vain pönkittää omaa egoosi.
valitettavasti kuitenkin suurin osa halua osana muita.. ja fyysisesti, onhan se raskas yrittää olla mukana joukkoa, jos ei kuule ja näe ja erottuu koko ajan joukosta. itse näen niitä pitkiä miehiä aina kumarassa, mikä on ymmärrettävää, kun suuri osa ihmisistä ei ole pitkiä. eikä siinä mitään väärää ole, että on pitkä tai lyhyt, se on fysiikkaa ja kommunikointia.
Olisi mahtavaa olla 180 pitkä. Ylettyisin kaikkialle. Oma pituus on lähempänä 150cm ja kaikki asiat on aina suunniteltu pitemmille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen on hyvännäköinen vain jos on rakenteltaan gasellimaisen siro. Romuluiset hongankolistelijat on vaan rumia.
Totta, aniharva nainen on onnistunut siinä. Kasvon suhteet menee helposti pieleen kun kasvavat pitkiksi. Ehkä se johtuu jostakin hormooni ongelmasta. Eli sama syy mikä tekee pitkäksi tekee myös kasvoista kirveellä veistetyt.
Kasvuhormonin liikatuotanto kasvattaa myös nenää ja leukaa, ei tosiaan näytä hyvältä. En tiedä yhtään hyväkroppaista yli 180 cm pitkää naista, yleensä heillä on tasapaksu vartalo, ei vyötäröä. Pitkille tulee myös lähes aina selkävaivoja jossain vaiheessa. Suomalaiset pitkät naiset eivät ole niitä gaselleja.
Meillä on töissä semmoinen 150cm tyttö. Ei persettä, ei rintoja ja pää näyttää luonnottoman isolta, näyttää kaukaa katsottuna noin kymmenen vuotiaalta pojalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150. Olisi ikävää erottua joukosta muita päätä pidempänä. Haluan sulautua massaan. Olen 160 ja tämä on oikein hyvä.
sama miehenä.. sulaudun hyvin normipituisena.. ei tartte kääntää päätä alas ja sulautua. enemmänkin näen kun pitkät miehet lyyhistyy kasaan…
Miksi täytyisi sulautua? Tällaisena 195cm pitkänä voi ottaa tilan haltuun vain olemalla paikalla - samalla kun lyhyemmät hukkapätkät tuntuvat kiertävän kyyristellen seinänvieriä vaikka olenkin yleensä tyynenrauhallinen vähät välittäen muiden reaktioista.
sä voit mielestäsi ottaa tilan haltuun.. osa ei halua erottua joukosta, osa haluaa sulautua. sä voit kuvitella ottavasi tilan haltuun, tai olla muiden silmätikkuna - mikä vain pönkittää omaa egoosi.
valitettavasti kuitenkin suurin osa halua osana muita.. ja fyysisesti, onhan se raskas yrittää olla mukana joukkoa, jos ei kuule ja näe ja erottuu koko ajan joukosta. itse näen niitä pitkiä miehiä aina kumarassa, mikä on ymmärrettävää, kun suuri osa ihmisistä ei ole pitkiä. eikä siinä mitään väärää ole, että on pitkä tai lyhyt, se on fysiikkaa ja kommunikointia.
Tilan haltuunotossa on kyse ihan puhtaasti vuosien saatossa kertyneistä empiirisistä havainnoista - se näyttää tapahtuvan täysin automaattisesti vaikka minulla ei sinänsä ole mitään kiinostusta siihen. Jos joskus haluan tietoisesti ottaa tilan haltuun ja signaloin käytökselläni sitä, niin sitten kyllä käytännössä omistan sen tilan pelkän haltuunoton sijaan.
Tietysi joillakin pitkillä miehillä voi olla komplekseja pituutensa ja itsetuntonsa kanssa, mutta itse en koe mitään tarvetta yrittää tehdä itsestään näkymätöntä hukkapätkien joukossa. Kumartelu voi toki joskus olla ongelma, koska monet hukkapätkät ja lyhyemmät naiset tapaavat piipittää turhan hiljaisella äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm! Maailma on suunniteltu sen mittaisille! Oon 160cm ja keittiön pöytätason nykykorkeus on liian korkea, sopivaa autoa mulle & isommalle miehelle oli vaikea löytää. Vaatteet ei istu, koska ne on suunniteltu 175-180-senttisille jne
Ei se kyllä todellakaan ole.
T 180cm
On se ennemmin kuin 160-senttiselle.
150, löytää paremmin itseään pitempiä miehiä. eikä miehet tykkää honkkeleista. Mutta pitää tyytyä 165 :eeni nyt.
Vierailija kirjoitti:
180 cm. Pystyy puolustautumaan paremmin.
200+ cm pituinen nainen pystyisi puolustautumaan vielä paremmin, kun silloin olisi lähes kaikkia miehiäkin pidempi. Ainoa juttu vaan, että tuo on todella, todella harvinainen pituus naiselle. No, jotkut ulkomaalaiset koripalloilija ja lentopalloilijanaiset on tuon pituisia.
No olis kiva ylettää ottamaan asioita. Eikä tartteis housuja lyhentää enää ikinä. Miehetkään ei kävelis päälle. Pienempiä vois potkia vaan tieltä. Vastaus on itsestäänselvä 180 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilan haltuunotossa on kyse ihan puhtaasti vuosien saatossa kertyneistä empiirisistä havainnoista - se näyttää tapahtuvan täysin automaattisesti vaikka minulla ei sinänsä ole mitään kiinostusta siihen. Jos joskus haluan tietoisesti ottaa tilan haltuun ja signaloin käytökselläni sitä, niin sitten kyllä käytännössä omistan sen tilan pelkän haltuunoton sijaan.
Tietysi joillakin pitkillä miehillä voi olla komplekseja pituutensa ja itsetuntonsa kanssa, mutta itse en koe mitään tarvetta yrittää tehdä itsestään näkymätöntä hukkapätkien joukossa. Kumartelu voi toki joskus olla ongelma, koska monet hukkapätkät ja lyhyemmät naiset tapaavat piipittää turhan hiljaisella äänellä.
Viestiesi perusteella kysymys on siitä että ihmisiet karttavat sinua luonteesi takia ja ahdistuvat ympärilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180 cm. Pystyy puolustautumaan paremmin.
200+ cm pituinen nainen pystyisi puolustautumaan vielä paremmin, kun silloin olisi lähes kaikkia miehiäkin pidempi. Ainoa juttu vaan, että tuo on todella, todella harvinainen pituus naiselle. No, jotkut ulkomaalaiset koripalloilija ja lentopalloilijanaiset on tuon pituisia.
Ei se niin ole että mitä pidempi niin sen paremmin pystyy puollustautua. Paras koko olisi varmaan keskipituus ja siihen jonkin verran lihasta päälle niin pysyy vielä ketteryyskin tallella.
En haluaisi olla sen enempää 150 cm kuin 180 cm. Olen 163 cm ja täysin tyytyväinen pituuteeni.
Vierailija kirjoitti:
180cm. Olen 175cm pitkä ja mielelläni olisin vielä vähän pidempi. Tuntuu, että pituus on valtaa.
Kyllä. Mutta vain silloin, jos äly ei riitä.
Toisaalta tyhmä ja pitkä on kyllä sietämätön yhdistelmä, kun kuvitellaan että pituuden vuoksi saa erikoiskohtelua työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 180cm ja tyytyväinen tähän pituuteen, valitsisin siis uudelleenkin tämän. On ihanaa olla tasa-arvoinen ja samaa pituutta miesten kanssa. En tarvitse suojelijaa enkä elättäjää, pärjään näin oikein hyvin.
Minä lyhyenä en ole yhtään sen vähempää tasa-arvoinen miehiin nähden. En myöskään "tarvitse suojelijaa" saati elättäjää. Mitä tämä viesti oikeen edes tarkoittaa?
Itse olen 155cm ja mieluummin olisin ehkä 150 kuin 180 senttimetriä pitkä. Ihan tottumiskysymys. Miesten mielipiteillä ei ole mulle mitään väliä, miksi olisi?
Olen 178-senttinen nainen enkä tajua edes kysymystä, Olen tottunut olemaan pitkä nainen, ei minulla ole kokemusta muusta. Lyhyemmillä miehillä voi joskus olla tarve osoittaa omia kompleksejaan, mutta eipä juuri kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm. Olen 175cm pitkä ja mielelläni olisin vielä vähän pidempi. Tuntuu, että pituus on valtaa.
Kyllä. Mutta vain silloin, jos äly ei riitä.
Toisaalta tyhmä ja pitkä on kyllä sietämätön yhdistelmä, kun kuvitellaan että pituuden vuoksi saa erikoiskohtelua työelämässä.
Työelämän pahin riesa tässä suhteessa ovat kyllä lyhyet pätijät, joilla tuntuu olevan pakkottava tarve iskeä terrierin lailla kiinni kaikkeen mikä liikkuu. Ilmeisesti pelkona on, että jäisivät muuten huomiotta eikä heidän "osaamistaan" huomattaisi. Ärsyttää, kun kaikesta ptiää tehdä joku valtataistelu näiden pätijöiden heikon itsetunnon vuoksi.
Pitkänä on paljon leppoisampaa - helppo keskittää energiansa tuomaan esiin ne asiat, jotka kokee tärkeiksi ja kiinostaviksi, ja jättää pätemiset muille.
Tietysti onhan se mukavaa, että tilastojen valossa pitkillä on parempi ura- ja palkkakehitys...
Olen 181cm. Olen mieluummin pitkä kuin 150cm, lyhyenä voisi kokea turvattomuuttaa enemmän. Ei kuitenkaan ollut helppoa olla nuorena aina se pitkä tyttö, jonka fyysisiä mittoja sai tulla äimistelemään, aivan kuin olisi joku luonnonoikku. Määrittelen itseni sisäisten ominaisuuksieni kautta vahvasti.
150 cm. Nyt olen vain hieman alle 140 cm aikuinen.
Sun dignoosi on... 148 ei ole normaali.